Miehen "Me Too" -kertomus! Jani, 41, kertoo kuinka tuntematon nainen ahdisteli seuruetta vaelluksella
Aina ei ole uhri nainen ja ahdistelija mies. Myös toisin päin tapahtuvaa ahdistelua ilmenee!
"41-vuotias Jani kertoo tilanteesta, joka alkoi, kun kaksi tuntematonta naista saapui tulipaikalle.
- Toinen tenttasi meitä kuin Napakympissä ja tilanne oli erittäin painostava. Jossain kohtaa, kun häiriköinnistä ei tullut loppua, lähdimme tunturiin, jotta saisimme hetken rauhaa.
Häiriköinti ei kuitenkaan loppunut siihen.
- Reissun jälkeen nainen käytti meiltä tentattuja tietoja hyväkseen ja kävi yhden seurueen jäsenen työpaikalla sekä lähetti kohtuullisen romanttisia viestejä hänelle. Tästä kyllä toivuttiin, mutta ihmisiä kartan luonnossa kahta kauheammin tämän tapauksen jälkeen, Jani kertoo."
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, mitenköhän olivat pukeutuneet? Ettei vaan olis ollu huomionhakuisesti harmaat collegehousut jalassa. Sitten ihmetellään kun naiset eivät voi vaistoilleen yhtään mitään :)
Juuri niissä colitseissa jäykkänä sojottava penis ja tumma läikkä kärjen kohdalla tulevat hyvin esiin.
Oliko nuotiolla yksittäisiä ystävyyksiä vai olivatko ryhmässä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko nuotiolla yksittäisiä ystävyyksiä vai olivatko ryhmässä?
Siellä ne pojut hihitteli ryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halua heti korostaa, että olen feministin kasvattama entinen feministi, nykyäänkin ally ja naisten kokema ahdistelu on iso yhteiskunnallinen ongelma, jota vastaan täytyy kaikkien aktiivisesti toimia.
Silti mainitsen muuutaman asian. 15 v. duunissa kahdestaan naispomo - lähes joka kerta puhui ulkonäöstäni, silitti hiuksiani. Kertoi haluavansa rakastella kanssani. Nosti paitani ja suuteli. Ymmärrän jähmettymisen raiskaustilainteissa. En osannut sanoa mitään, työnsin vain pois. Olin hyvin ahdistunut, Työpaikkaristeilyllä yritin kadota, koska tiesin hänen ttarkoituksensa. Mainitsin frendilleni - hän nauroi. Pane ja pyydä palkankorotus. En sitten puhunut enempää. Mainitsisin, että hän jätti miehen ja 2 lasta ja muutti 19-vuotiaan kanssa kimppaan. 50-v.
Muutaman kerran jatkoilla nukkunut humalassa samassa sängyssä ja herännyt kopelointiin, tai suuseksiin. Tätähän kaikki miehet haluavat? Oin vihainen.
Olin Juhannusseurueessa tytön/naisen kanssa, jonka kanssa olin käyny kerran kahvilla. Poltin ja join aika paljon. Olin ihan liikkumattomassa kunnossa, kun hän tuli huoneeseen, hommasi minulle erektion ( ihme kyllä ) ja ilman suojausta ratsasti itselleen orgasmin. Sanoin monta kertaa EI ja yritin työntää häntä pois, mutta hän vain nauroi ja sanoi, että anna mä hoitelen sut.
Ajatuksia? Eihän näistä voi miehet puhua. Tabu aihe.
Nostan vielä kerran, jos joku esim. nainen haluaisi kommentoida?
Yksi ( 1 ) asiallinen vastaus. Vaimoni on raiskattu ja tunnen suurta empatiaa "uhreja" kohtaan. Ymmärrän, että on kiva kettuilla ja olla sarkastinen, mutta onko teillä defenssit päällä? Janin tarinahan nyt oli tosi kehno, mutta kyllä naisetkin oikeasti ahdistelevat. Marginaalisesti toki. Ja myönnän, että me olemme kauheita - se ei poista sitä, etteikö meitä miehiäkin ahdisteltaisi. Olisin vain halunnut kuulla jonkun järjellisen mielipiteen.
Nostan nyt vielä kerran, kun jäin miettimään. Älkää kettuilko - mulle on jäänyt pahat fiilikset näistä. Jolu kysyi muutaman kysymyksen.
Kyllä olen maininnut vihaisena naisille, mutta en ole varma onko mennyt jakeluun. Olen suhteissa maininnut, että aina ei halua, mutta sekin on ahdistavaa ja lopuksi minun vika.
Nyt on reflektoinnin aikakausi - joten miettikää vähän.
Ei tuonne uskalla enään edes lähteä vaeltamaan kun erälortot kyttää raiskishommat mielessä!
Miesten vastaisku kun eivät saa enää lääppiä naisia työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Jani oli pukeutunut väitetyssä ahdistelutilanteessa? Oliko asuvalinta provoisoiva?
Tuli aivan sama mieleen. Janilla on paksu ja suonikas pullottanut provosoivissa erähousuissa ja muutenkin liikehtinyt seksuaalisesti lisätessään puita nuotioon.
Varmaan pyllistellyt ja persvako on näkynyt. Miehet on just sellaisia.
Minulla näkyy pervako yhtenään eikä tarvitse edes kumartua. Eipä ole naiset kiinnostuneita?
Onko kertynyt laardia? Silloin kannattaa pysyä poissa ihmisten ilmoilta.
Eipä se naisillakaan näköjään haittaa mitä on Prismassa pistänyt merkille. Lastenvaunuja pukkaavat paljon ohemman miehen vierellä, vaikka yhteen hiertävät sisäreidet pitää oikein ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halua heti korostaa, että olen feministin kasvattama entinen feministi, nykyäänkin ally ja naisten kokema ahdistelu on iso yhteiskunnallinen ongelma, jota vastaan täytyy kaikkien aktiivisesti toimia.
Silti mainitsen muuutaman asian. 15 v. duunissa kahdestaan naispomo - lähes joka kerta puhui ulkonäöstäni, silitti hiuksiani. Kertoi haluavansa rakastella kanssani. Nosti paitani ja suuteli. Ymmärrän jähmettymisen raiskaustilainteissa. En osannut sanoa mitään, työnsin vain pois. Olin hyvin ahdistunut, Työpaikkaristeilyllä yritin kadota, koska tiesin hänen ttarkoituksensa. Mainitsin frendilleni - hän nauroi. Pane ja pyydä palkankorotus. En sitten puhunut enempää. Mainitsisin, että hän jätti miehen ja 2 lasta ja muutti 19-vuotiaan kanssa kimppaan. 50-v.
Muutaman kerran jatkoilla nukkunut humalassa samassa sängyssä ja herännyt kopelointiin, tai suuseksiin. Tätähän kaikki miehet haluavat? Oin vihainen.
Olin Juhannusseurueessa tytön/naisen kanssa, jonka kanssa olin käyny kerran kahvilla. Poltin ja join aika paljon. Olin ihan liikkumattomassa kunnossa, kun hän tuli huoneeseen, hommasi minulle erektion ( ihme kyllä ) ja ilman suojausta ratsasti itselleen orgasmin. Sanoin monta kertaa EI ja yritin työntää häntä pois, mutta hän vain nauroi ja sanoi, että anna mä hoitelen sut.
Ajatuksia? Eihän näistä voi miehet puhua. Tabu aihe.
Nostan vielä kerran, jos joku esim. nainen haluaisi kommentoida?
Yksi ( 1 ) asiallinen vastaus. Vaimoni on raiskattu ja tunnen suurta empatiaa "uhreja" kohtaan. Ymmärrän, että on kiva kettuilla ja olla sarkastinen, mutta onko teillä defenssit päällä? Janin tarinahan nyt oli tosi kehno, mutta kyllä naisetkin oikeasti ahdistelevat. Marginaalisesti toki. Ja myönnän, että me olemme kauheita - se ei poista sitä, etteikö meitä miehiäkin ahdisteltaisi. Olisin vain halunnut kuulla jonkun järjellisen mielipiteen.
Nostan nyt vielä kerran, kun jäin miettimään. Älkää kettuilko - mulle on jäänyt pahat fiilikset näistä. Jolu kysyi muutaman kysymyksen.
Kyllä olen maininnut vihaisena naisille, mutta en ole varma onko mennyt jakeluun. Olen suhteissa maininnut, että aina ei halua, mutta sekin on ahdistavaa ja lopuksi minun vika.
Nyt on reflektoinnin aikakausi - joten miettikää vähän.
Tämä parisuhteessa tapahtuva halujen kohtaamattomuus ei kyllä liity mitenkään tähän aiheeseen... Muuten olen samaa mieltä että tottakai jos nainen painostaa käytöksellään kumppaninsa vastentahtoiseen seksiin, niin väärinhän se on ja vakavan keskustelun tai pariterapian paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Jani oli pukeutunut väitetyssä ahdistelutilanteessa? Oliko asuvalinta provoisoiva?
Tuli aivan sama mieleen. Janilla on paksu ja suonikas pullottanut provosoivissa erähousuissa ja muutenkin liikehtinyt seksuaalisesti lisätessään puita nuotioon.
Minulla näkyy pervako yhtenään eikä tarvitse edes kumartua. Eipä ole naiset kiinnostuneita?
Sulla ei ole hyvä persvako. Ei kaikilla ole.
Peppuvako on usein eräillessä hikinen ja huonosti pyyhitty, joten ei ihme että naisella alkoi paikat kostua ja kiima nousta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo juttu on aivan tuulesta temmattu!
Ei kuulosta ihan totuudelta Suomessa tai muuallakaan.
Toki jos on tapahtunut niin hyvin harvinaista on ja ei pitäisi kyllä vetää millaista johtopäätöstä tai edes keskustelua asiasta. Kaikkihan tuollaisen käytöksen tuomitsee.
Vähän kuin kertoisi kuinka näki kun joku kakkasi kävelykadulle ja sitten yleisesti nyökytellään päätä kuin digitaalisen musiikin tahdissa että näin on, paha on, huono se on.
Joutava pohja keskustelulle.
Jani ehkä halusi vain kertoa että on hyvännäköinen ja arvostaa itseään, mutta kuva uupuu.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoinen sellainen kun eivät kestä että tilastot on aika pahasti kallellaan miesten suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa nolo ihminen. Suosittelen lukemaan vastapuolen kehonkieltä. Kyllä sen näkee kiinnostaako vaiko ei. N50
Niinpä niin. Kun nainen ahdistelee ja vainoaa, niin se on "noloa". Kun mies tekee saman, niin se on rikos ja sairasta ja törkeää. Miksi haluat kohdella naisia kuin holhouksen alaisia, vastuun kantoon kykenemättömiä vajaakykyisiä?
Miehet syyttää RAI*KAUKSISTA uhria, ja samalla pillittää kun fyysisesti heikompi "ahdistelee"? Miehet ne ei ota vastuuta mistään, vaan syyttää perheväkivallastakin naisia. Nolot uhriutujat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se naisillakaan näköjään haittaa mitä on Prismassa pistänyt merkille. Lastenvaunuja pukkaavat paljon ohemman miehen vierellä, vaikka yhteen hiertävät sisäreidet pitää oikein ääntä.
Eli siis naiset tykkää paljon ohemmista miehistä. Eikö vinkki ole mennyt perille siellä Prismassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoinen sellainen kun eivät kestä että tilastot on aika pahasti kallellaan miesten suuntaan.
Eli tilastollisesti mihet syyllistyvät seksuaalisern ahdisteluun huomattavasti useammin kuin naiset=naisten tekemään seksuaalista ahdistelu ei ole olemassa? Avaatko vähän tätä logiikkaa!si meille muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tilastollisesti mihet syyllistyvät seksuaalisern ahdisteluun huomattavasti useammin kuin naiset=naisten tekemään seksuaalista ahdistelu ei ole olemassa? Avaatko vähän tätä logiikkaa!si meille muille?
Anteeksi kirjoitusvirheistä, lukihäiriö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa nolo ihminen. Suosittelen lukemaan vastapuolen kehonkieltä. Kyllä sen näkee kiinnostaako vaiko ei. N50
Niinpä niin. Kun nainen ahdistelee ja vainoaa, niin se on "noloa". Kun mies tekee saman, niin se on rikos ja sairasta ja törkeää. Miksi haluat kohdella naisia kuin holhouksen alaisia, vastuun kantoon kykenemättömiä vajaakykyisiä?
Miehet syyttää RAI*KAUKSISTA uhria, ja samalla pillittää kun fyysisesti heikompi "ahdistelee"? Miehet ne ei ota vastuuta mistään, vaan syyttää perheväkivallastakin naisia. Nolot uhriutujat.
Tuota olen ihmetellyt että mitä miehen fysiikka vaikuttaa asiaan? Itse olen melkein 2m ja pitkälle yli satakiloinen mutta jos minua joku mies tai nainne uhkaa niin suurinpiirtein lasken alleni ja menen maahan makaamaan. Päänsisäinen kovuus on paljon suurempi tekijä kuin ulkoiset mitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota olen ihmetellyt että mitä miehen fysiikka vaikuttaa asiaan? Itse olen melkein 2m ja pitkälle yli satakiloinen mutta jos minua joku mies tai nainne uhkaa niin suurinpiirtein lasken alleni ja menen maahan makaamaan. Päänsisäinen kovuus on paljon suurempi tekijä kuin ulkoiset mitat.
Tässä toinen syy miksi kaksimetrisillä miehillä ei ole mitään jakoa 160-senttisiä naisia vastaan. Naiset ovat täysin ylivoimaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrä on häviävän pieni kun verrataan miesten suorittamaan ahdisteluun ja silloinkin kun nainen muka ahdistelee niin mies on ollut hiljaa eikä ole oikeasti torjunut naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä toinen syy miksi kaksimetrisillä miehillä ei ole mitään jakoa 160-senttisiä naisia vastaan. Naiset ovat täysin ylivoimaisia.
Entä jos on pään sisältä arka ja heikko?