Hallitus tekee suuria virheitä
Liian paljon leikataan köyhiltä. Iso virhe voi saada talouden seisahtumaan kokonaan. 1990-luvun lamasta ei ole opittu mitään. Silloin lapsiperheiden köyhyys ajoi ison määrän lapsia pysyvästi syrjäytymään. Nyt Orpo ja Purra toistavat tämän.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin oikeistoa äänestäneiltä edelleen vastauksen siihen, että jos työnantaja kohtelee jollain tavoin väärin, mitä työntekijä voi jatkossa tehdä kun ei ole tesiä eikä luottamusmiestä?
Ja miten tämä on teistä hyvä asia?
Yksityishenkilönä oikeudenkäynti on melko kallista ja kestää vuosia. Ja lopputulos arvaamaton.
Minä taas haluaisin vasurin kertoa miten he korjaisi maan ilman mitään noita toimenpiteitä mitä kaikkia he vastustaa säännönmukaisesti. Mitään vaihtoehtoa nuo ei ole antaneet, pelkän litanian siitä mitä kaikkea nyt ei ainakaan saa tehdä.
No 10 mrd saataisiin helposti säästöjä jo laittamalla talousrikolliset kuriin ja poistamalla haitalliset yritystuet. Mutta eihän tämä hallityukselle käy koska on samaa porukkaa niiden roistojen kanssa.
Esitätkö tyhmää vai etkö muka ole kuullut tästä?
Että oikeen talousrikolliset ja yritystuet. Ehkä noista tulee 10 miljoonaa, ei miljardia. Puuttuu vielä 9 miljardia ja 990 miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt kuitenkin korjataan edellisen hallituksen liki 80 miljardin kämmejä joten sillä mittakaavalla tämä hallitus tekee suorastaan loistavaa työtä.
Jännä miten vasurilänkytysketjut unohtaa mainita 100% sen että sotkut on täysin heidän itsensä luomia joita korjaillaan.
Miksi valehtelet?
Tämä hallitus ei korjaa mitään vaan yrittää tehdä Suomeen luokkayhteiskuntaa.
Ay-liikkeen broilerit ei tosiaan tajua taviksen maailmasta mitään? No miljardituloilla kelpaa valehdella kansalle tosiaan.
Ay-liike on itse se öyhöttävä ökyporvarin irvikuva jota nuo alkujaan kertoi vastustavansa. Joten loogisesti jokaisen vasurin tulee nyt vastustaa ay-liikettä koska nuo on itse suurin suomalaisten duunarien työoloja vaarantava taho ja työtöntä + köyhää politiikallaan sortava taho.
Ei ihme että ay-liikkeen jäsenmäärä vaan tippuu kun nuo on tippuneet tavisten maailmasta kokonaan omaan outoon kuplaansa.
No nyt saat nähdä ay liikkeen voiman tai voimattomuuden tulevina viikoina. Ei tarvi mesota siellä kuin pikkulapsi. Nauti esityksestä.
Myös Hitlerillä oli kannattajansa, kuten on meidän pirullamme. Tulisipa oikeus myös näille- oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin oikeistoa äänestäneiltä edelleen vastauksen siihen, että jos työnantaja kohtelee jollain tavoin väärin, mitä työntekijä voi jatkossa tehdä kun ei ole tesiä eikä luottamusmiestä?
Yksityishenkilönä oikeudenkäynti on melko kallista ja kestää vuosia. Ja lopputulos arvaamaton.
Jatkan vielä, että lakkoon ei kukaan uskalla lähteä?
Vaihda duunia äläkä kysele tyhmiä. Vasurit ei sinua auta noissa asioissa ollenkaan. Ainiin vasurit pitää huolta ettei sinulla ole kuin se yksi duunivaihtoehto, ja jos se sattuu olemaan surkea niin se on voivoi.
No, se ei ole ollenkaan varmaa että vaihtamalla paranisi kun työehdot voivat olla mitä vaan.
Ja kiva juttu sulle että pidät itseäsi noin erityisenä ja erinomaisena. Voi sinullekin kuitenkin tulla vielä ay liikettä ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluaisin vasurin kertoa miten he korjaisi maan ilman mitään noita toimenpiteitä mitä kaikkia he vastustaa säännönmukaisesti. Mitään vaihtoehtoa nuo ei ole antaneet, pelkän litanian siitä mitä kaikkea nyt ei ainakaan saa tehdä.
No 10 mrd saataisiin helposti säästöjä jo laittamalla talousrikolliset kuriin ja poistamalla haitalliset yritystuet. Mutta eihän tämä hallityukselle käy koska on samaa porukkaa niiden roistojen kanssa.
Esitätkö tyhmää vai etkö muka ole kuullut tästä?
Että oikeen talousrikolliset ja yritystuet. Ehkä noista tulee 10 miljoonaa, ei miljardia. Puuttuu vielä 9 miljardia ja 990 miljoonaa.
No esim nämä.
- veroalen peruminen ( tämä todella kallista katso vaikka ylen leikkauslaskurista)
- yritystuista leikkaaminen
- pääomaveron nosto
- listaamattomien yritysten osingot
- eläkekatto
- Petterin junan tarpeen uudelleen arviointi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että lakkoon ei kukaan uskalla lähteä?
Vaihda duunia äläkä kysele tyhmiä. Vasurit ei sinua auta noissa asioissa ollenkaan. Ainiin vasurit pitää huolta ettei sinulla ole kuin se yksi duunivaihtoehto, ja jos se sattuu olemaan surkea niin se on voivoi.
No, se ei ole ollenkaan varmaa että vaihtamalla paranisi kun työehdot voivat olla mitä vaan.
Ja kiva juttu sulle että pidät itseäsi noin erityisenä ja erinomaisena. Voi sinullekin kuitenkin tulla vielä ay liikettä ikävä.
Juuri näin. Ja nämä pitävät työnantajaansa tyhmänä, joka maksaa asiallisen palkan siitä huolimatta, että kilpailija käyttää halpatyövoimaa. Voi olla, että pulju on nopsaan konkassa sellaisen jälkeen ja siinä menee tämän erityisen työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Rakennusalalta on jäämässä juuri nyt kymmeniä tuhansia työttömäksi. Jopa puhuttu 100 tuhannesta.
Menevätkö he nyt sitten sote-alalle töihin? Vaikka teho-osastonhoitajiksi tai hammaslääkäreiksi raksaosaamisella?
He menee kotimaahansa.
Kyllä te vassarit vaan niin tyhmää porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te vassarit vaan niin tyhmää porukkaa
Näkee että persun kirjoittama kommentti. Puuttui vain kyllä kana tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on aina ollut valmis leikkaamaan miljoonan ja aiheuttamaan sillä kahden miljoonan kustannukset.
Suomalaisia ja varsinkin köyhiä on kyykytettävä, maksoi mitä maksoi!!
Alex Stubb on kiteyttänyt politiikan parhaiten eli v***u mitä paskaa. Vähä-älyisten temmellyskenttä.
Ay-liikkeen broilerit ei tosiaan tajua taviksen maailmasta mitään? No miljardituloilla kelpaa valehdella kansalle tosiaan.
Ay-liike on itse se öyhöttävä ökyporvarin irvikuva jota nuo alkujaan kertoi vastustavansa. Joten loogisesti jokaisen vasurin tulee nyt vastustaa ay-liikettä koska nuo on itse suurin suomalaisten duunarien työoloja vaarantava taho ja työtöntä + köyhää politiikallaan sortava taho.
Ei ihme että ay-liikkeen jäsenmäärä vaan tippuu kun nuo on tippuneet tavisten maailmasta kokonaan omaan outoon kuplaansa.