Missä teillä on kotona lääkekaappi?
Tähän saakka meillä on säilytetty lääkkeitä lipaston ylälaatikossa, mutta nyt meillä on kävelemään opetteleva lapsi, ja lääkkeet pitäisi saada lääkekaappiin lukkojen taa. En vain oikein tiedä, minne lääkekaapin sijoittaisi, kun meillä on vähän haastellisesti tyhjää seinätilaa. Mistä huoneesta teiltä löytyy lääkekaappi?
Kommentit (36)
Meillä lääkekaappi on miehen kortonkipakan alla. Sieltä saa kaiken lääkkeen mitä tarvitsen.
Samassa kaapissa, jossa on mielialalääkkeet.
Kaapissa, kun lapset oli pieniä oli ylähyllällä keittiössä nyt kun ovat jo omillaan on alempana että minäkin yllän.
AHA! Enkä minä tässä kerro missä minun lääkkeet on!? Tulette varastamaan lääkkeeni!
Vierailija kirjoitti:
Vessan seinässä, seinän väriin maalattu peltikaappi. Oli lukossa silloin kun lapsi oli 3-8 v. Eipä siellä ihmeitä ole: buranaa ja finnrexiniä, bebanthenia, laastaria.... Omat lihasrelaxanttini ovat vaatekaapissani, muita reseptilääkkeitä ei ole koko taloudessa.
Meillä myös vessassa lukitussa kaapissa. Koska käytössä myös reseptilääkkeitä, en halua että vieraat tonkivat yksityisiä asioita. Eikä myöskään tule napatuksi mukaan särkylääkkeitä.
Eteisessä, sähkökaapin vieressä, siihen sen on joku joskus lykännyt tässä vuokrakämpässä. Ei ole lukossa, asun yksin ja lapsen pitäisi hakea tikkaat yltääkseen sinne.
Vessassa ylähyllyllä ja osa keittiössä ylähyllyillä.
Ongelmaa ei koskaan ole ollut niiden kanssa, ei lapset huvikseen kiipeile yläkaappeihin tonkimaan.
Meillä on koiran leikkihuoneessa/kirjastossa kaksi kenkälaatikkoa, toisessa ihmisten ja toisessa koiran lääkkeet ja muita tarvikkeita. Lisäksi mulla on omassa yöpöydän laatikossa esim. nukahtamislääkkeet, melatoniinit, aspirinit. Ja puolisolla omassa makkarissaan omansa.
Aikoinaan exän kanssa tuli hirveä riita lääkekaapin paikasta. Ex halusi sen makuuhuoneeseen, mikä oli mielestäni ihan typerää, ei vettä saatavilla ja siellä nukkui aina joku muukin ja sitten olisi pitänyt laittaa valot ja kölpätä sitä rämisevää peltikaappia, ihan älytöntä. Laitettiin se sitten makkariin, mutta eihän sitä tietenkään ikinä käytetty, vaan keittiön kaappiin ne lääkkeet kulkeutuivat kuitenkin. Tyhmä ex.
Meillä on siivouskaapissa kiinteä lukollinen lääkekaappi, mutta siellä on jotain viemärinavausrakeita säilössä kun emme tarvitse itse lukollista kaappia.
Mulla on yks purkki ibuprofeenia ja E-pilleripakkaus. En tarvii niitä varten mitään kaappia.
Meillä lääkekaapin virkaa toimittaa vessan peilikaappi (lavuaarin yläpuolella) - ja ennen kuin joku ihmettelee, niin hammasharjat ja muut peilikaappitavarat ovat kylpyhuoneen peilikaapissa, kun tarvitaan niitä kylpyhuoneessa eikä vessassa.
En syö lääkkäitä.