"Keskimääräinen persujen kannattaja on omillaan toimeentuleva työssä käyvä ihminen, joka päivittelee sitä, miksi hänen rahojaan annetaan laiskoille ja ulkomaalaisille"
"Keskimääräinen perussuomalaisten kannattaja on omillaan toimeentuleva työssä käyvä ihminen, joka päivittelee sitä, miksi hänen rahojaan käytetään niin ihmeellisiin asioihin. Minkä takia tilanteessa, jossa asuminen, autoilu ja kaikki maksaa paljon, Suomi kuitenkin rahoittaa sellaisia asioita, jotka ovat hänelle ja hänen perheelleen täysin toissijaisia", Purra sanoo
'Keskimääräinen kannattajamme on sitä mieltä, että hän haluaa itse hyötyä siitä, että hän käy töissä sen sijaan, että hän päättäisi jäädä kotiin", hän jatkaa.
Kommentit (779)
Haluavat ettei työttömät vie rahaa omasta taskusta, mutta heikentävät eniten pienituloisten työssäkäyvän ihmisen asemaa.
Unohtaen, että pientuloiset mahdollistavat suurituloisten rikastumisen. Miten yrityksen omistaja voisi rikastua ilman näitä suorittavan työntekijöitä? Rakennusfirmat, terveyspalvelujätit jne.
Mutta fantasioissa omasta erinomaisuudessa on varmaan mukava elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole oikein hyvä, että rahoja laitetaan yhteisiin asioihin? Kyllä minä haluan maksaa veroni ja pitää huolta heikommista. Vähemmän itsekkyyttä ja enemmän sosiaalista omatuntoa. T. Vasemmistolainen
Minä en, siitä huolimatta että olen joskus (opiskelija)köyhyyttäni nähnyt nälkääkin. Edes tuolloin ei käynyt mielessäni ns vasemmistolaisia ajatuksia vaan paremminkin "täältähän noustaan, omin voimin!"
Tänään tienaan asiallisesti, jopa hyvätuloisesti. Ja ainoa syy miksi en katso palkan eteen tehtyjen tuntien määrää on se muistikuva noilta nälkä-ajoilta - ei enää koskaan!
Äänestän persuja niin kauan kunes Kokoomus lopettaa liberaalinilkkimäisen maailmanhalaamisen ja alkaa kysymään tosissaan "mitä suomalaiset EU-päätöksestä X hyötyy" ts katsomaan oikeasti kansallisen edun perään.
Ilman eu:ta Suomi on osa Venäjää. Persuthan on Suomen venäjämielisin puolue.
Se liberaalimaailma on sinun vapautesi tekijä.
Miksi sinua haittaa se että jokainen suomalainen elää vapaana itse valitsemaansa elämää? Miten toisen sinulle tuntemattoman ihmisen onni on sinulle uhka?
Persut ei ole venäjämielinen vaan kaukana siitä. Tunnen useita ps vaikuttajia kuin tavan kansaa ja paremminkin vihaavat ja inhoovat venäjää.
Mielestäni jokaisen työttömän kannattaa hyvin tarkkaa miettiä haluaako äänestää häntä halveksuvat puoluetta. Samoin jokaisen työläisen, kannattaako äänestää puoluetta, joka vie kaikki työläisen oikeudet.
Fiskaalik9nsercatiivi haluaa antaa rikkaille ja viedä köyhiltä. Kuten teki Tacher.
PS:n duunariäänestäjät voivat suuttua kun ansiosidonnainen pienenee rakennusalan työttömiltä.
Persupolitiikan osaamattomuuden vuoksi tuokin työssäkäyvä on pian työtön joka saa Persujen leikkaamaa ansiosidonnaista työttömyysrahan.
Sillon hän katuu mitä tuli äänestäneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat siis ihmisiä, joilla ei ole empatiakykyä eikä ymmärrystä sille, että kaikki eivät ole terveitä tai muista syistä voivat olla kykenemättömiä tekemään töitä täysipäiväisesti.
He ovat juuri niitä, joiden mielestä masentuneen on vain otettava itseään niskasta kiinni. Niitä, joiden mielestä autistin pitää vaan käyttäytyä niinkuin muidenkin. Niitä, joiden mielestä kasvatuksella voi muuttaa lapsen aivojen rakenteen toisenlaiseksi (= kurjaindiagnoosi on kasvatuksen tulos).
Sitä porukkaa on niin paljon, ettei ole mikään ihme että persujen kannatus on niin suurta.Jos ei pysty syystä tai toisesta tekemään töitä täysipäiväisesti, niin miksi pitäisi olla oikeutettu samaan elintasoon kuin täysiä päiviä töitä tekevät?
Samaan? Missä kokoaikatyössä saa alle 600 €/kk?
Avaa vähän tuota alle 600e euron väitettäsi. Mitä sillä tarkoitat?
Työmarkkinatuki
Sulla todella puutteellinen ja vääristynyt käsitys työttömien etuuksista, jos kuvittelet, että niihin kuuluu pelkkä työmarkkinatuki 😄.
No mulla kuuluu vain tuo. Kerro toki ihmeessä mitä muuta saan? Kuinka pihalla SINÄ oikein olet?
Oletko sinä oikeasti niin tyhmä ja itsekäs, että kun puhutaan työttömistä, niin sinä automaattisesti kuvittelet ja oletat, että puhutaan vain SINUSTA itsestä ja juuri SINUN saamista tuista? 🤦🏻
Ei hyvää päivää...en ihmettele yhtään, että noin yksinkertainen ihminen ei työllisty.
Ei vaan sinä olet niin äärettömän tietämätön että kuvittelet että työttömälle kuuluisi automaattinen muitakin tukia. Joo on asumistukia, toimeentulotukia, yh-tukia jne. mutta eihän ne edes liity työttömyyteen vaan niitä saa muutkin pienituloiset.
Ja samaan aikaan on hyvin paljon meitä työttömiä, jotka saa vain sen alle 600 €/kk, ei mitään muuta. Herää tähän päivään ja sivistä itseäsi vähän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy sanoa, että tympii maksaa 8k palkasta veroja niin, että käteen jää 4500 kuussa. Näillä veroilta sitten kustannetaan Kirgisian tupakkavalistusta ja muuta sontaa. Ja niin, suomalaisen hyvinvointivaltion palveluja, joita en itse pääse hyödyntämään, koska olen virka-aikana TÖISSÄ.
Hämmentää mikä tämä isopalkkainen työ voi olla, kun tyhmyys ja valehtelu on tuolla tasolla. Ja persujen äänestäjät??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole oikein hyvä, että rahoja laitetaan yhteisiin asioihin? Kyllä minä haluan maksaa veroni ja pitää huolta heikommista. Vähemmän itsekkyyttä ja enemmän sosiaalista omatuntoa. T. Vasemmistolainen
Vasemmistolaisen mielestä Suomen kuuluisi elättää verorahoilla ja lainalla koko maailma, ja vielä kaiken kukkuraksi pelastaa maapallo. 🙄
Joo ei.
T. Perussuomalaisia äänestänyt
Ei tarvi koko maailmaa sinunkaan elättää, Tuskin sun rahat siihen yksin riittäisikään, mutta tulet näkemään, mihin eriarvoisuuden kasvu vie maata ja maailmaa. Historiastakin sen näkee, mutta turha tietty sieltä oppia mitään. Yleisesti ottaen on todella turhauttavaa ja sydäntäsärkevää, että ainoa asia, mistä ihminen välittää, on raha ja se, mihin voisi kuluttaa. Kun pitäisi olla enemmän huolissaan mihin luonto enää riittää ja miten läheiset ja perhe jaksaa.
T. Ei minkään puolueen jäsen tai äänestäjä enää, koska kukaan ei välitä oikeista asioista enää
Uskon, että tänä vuonna siirtymä oikealla ja myös yhä koulutetumpiin äänestäjiin. Niihin, joiden mielestä perseily saa luvan riittää, huolehditaan ensin Suomen asiat kuntoon ja maassa maan tavalla.
Millainen tulosvastuu spermiksellä on? Ajaa lamaan ja kurjuuteen meidät kaikki.
Laittaa toki senkin muiden syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat ettei työttömät vie rahaa omasta taskusta, mutta heikentävät eniten pienituloisten työssäkäyvän ihmisen asemaa.
Unohtaen, että pientuloiset mahdollistavat suurituloisten rikastumisen. Miten yrityksen omistaja voisi rikastua ilman näitä suorittavan työntekijöitä? Rakennusfirmat, terveyspalvelujätit jne.
Mutta fantasioissa omasta erinomaisuudessa on varmaan mukava elää.
Niin, sinä katsoit asiaksesi vielä postata tähän fantasiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat siis ihmisiä, joilla ei ole empatiakykyä eikä ymmärrystä sille, että kaikki eivät ole terveitä tai muista syistä voivat olla kykenemättömiä tekemään töitä täysipäiväisesti.
He ovat juuri niitä, joiden mielestä masentuneen on vain otettava itseään niskasta kiinni. Niitä, joiden mielestä autistin pitää vaan käyttäytyä niinkuin muidenkin. Niitä, joiden mielestä kasvatuksella voi muuttaa lapsen aivojen rakenteen toisenlaiseksi (= kurjaindiagnoosi on kasvatuksen tulos).
Sitä porukkaa on niin paljon, ettei ole mikään ihme että persujen kannatus on niin suurta.Jos ei pysty syystä tai toisesta tekemään töitä täysipäiväisesti, niin miksi pitäisi olla oikeutettu samaan elintasoon kuin täysiä päiviä töitä tekevät?
Samaan? Missä kokoaikatyössä saa alle 600 €/kk?
Avaa vähän tuota alle 600e euron väitettäsi. Mitä sillä tarkoitat?
Työmarkkinatuki
Sulla todella puutteellinen ja vääristynyt käsitys työttömien etuuksista, jos kuvittelet, että niihin kuuluu pelkkä työmarkkinatuki 😄.
'
Kerro pälli ihmeessä mitä ne muut nimenomaan _työttömien_ saamat tuet ovat? Jännä kun moni työtön saa vain tuon, eikä ole oikeutta mihinkään muuhun.
Niin totta omalla kohdallani! Ketuttaa käydä töissä ja maksaa kovia veroja jotta laiskurit ja maahantulijat sais tukia!
M36
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy sanoa, että tympii maksaa 8k palkasta veroja niin, että käteen jää 4500 kuussa. Näillä veroilta sitten kustannetaan Kirgisian tupakkavalistusta ja muuta sontaa. Ja niin, suomalaisen hyvinvointivaltion palveluja, joita en itse pääse hyödyntämään, koska olen virka-aikana TÖISSÄ.
Voi sua raukkaa. Oletko ilman koulutusta saanut tuollaisen työn, vai menikö hyvinvointiyhteiskunnan varoja sun kouluihin?
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että tänä vuonna siirtymä oikealla ja myös yhä koulutetumpiin äänestäjiin. Niihin, joiden mielestä perseily saa luvan riittää, huolehditaan ensin Suomen asiat kuntoon ja maassa maan tavalla.
Varmaan näin oli vaaleissa. Todellisuudessa mitään tuollaista ei tapahdu. Kai nämä äänestäjät sen näkevät??
Vierailija kirjoitti:
Niin totta omalla kohdallani! Ketuttaa käydä töissä ja maksaa kovia veroja jotta laiskurit ja maahantulijat sais tukia!
M36
Kohta sinäkin pääset laiskuriksi ilman tukia. Laman nämä perskokkareet tuo tähän maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei päätä jäädä kotiin. Älkää menkö noihin persuvalheisiin. Kuvottavaa manipulointia.
Kyllä päättää, monikin. Älä valehtele suut ja silmät täyteen paskaa.
Moni? Älä jaksa. Kyllä ne elämäntapatyöttömät on hyvin marginaalinen ryhmä kaikkien työttömien joukossa.
Kyllä se on ennemmin moni kuin ei kukaan.
Niitä todellakin on tuilla eläjiä vaikka kuin, jotka ovat todella nirsoja töiden suhteen, eivät halua mennä töihin ollenkaan, ja varsinkin uikkareissa on näitä, jotka todellakin haluavat olla kotiäitejä eikä heillä ole ajatustakaan töihin menemisestä.Arvostan kotiäitiyttä.
Tukielättejä ovat, ja PÄÄTTÄNEET jäädä kotiin. Sinun arvostukseni ei sitä mihinkään muuta.
Sille lapselle on tärkeämpää saada olla äitinsä kanssa...
Niin, jos on kyse pienestä lapsesta. Mutta kouluikäiset eivät ole itsekään kotona, joten ei sen äitinkään tarvitse olla.
Toisaalta maahanmuuttajalapsille olisi hyvä käydä päiväkodissa ainakin osa-päiväisesti, jotta oppii kielen ja ymmärtää ja kasvaa paremmin suomalaiseen kulttuuriin.Ainakin itse olen äidilleni ikuisesti kiitollinen siitä, että oli aina kotona saavutettavissa.
Kotona loisijat saavat sitten vanhana takuueläkkeen n 1000e.
Kun ei ole työssä työikäisenä ei kerry eläkettäkään.
Olen kiitollinen omista valinnoistani työiässä ja tein parhaimmillaan työtä jopa kolmessa kohteessa joinakin vuosina saman vuoden aikana.
Kiitos ahkeruudestani sillä eläkkeet ( kunta/ valtio) ovat nyt n 2900e.
Suht tavalliselta alalta.
Eihän tuo minkään kovin korkea ole joihinkin verrattuna mutta suht hyvä ja todella siksi että en vieroksunut työtä.
Kehitysapua ei pitäisi maksaa euroakaan niin kauan kuin Suomella velkaa! Suomi ottaa velkaa jotta voi antaa rahaa Afrikkaan! Uuteen lastensairaalaan piti järjestää rahankeruukampanja suomalaisilta!
Vierailija kirjoitti:
M36
Voi ei, tosi sääli.
Toki sitten voisi käydä niin, että köyhät alkaisi ryöstää sun omaisuutta, jos kaikilla luusereilla ei olisi mitään. Rikollisuus ehkä kasvaisi ja voisit joutua vahingossa jengisotien väliin.