Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Keskimääräinen persujen kannattaja on omillaan toimeentuleva työssä käyvä ihminen, joka päivittelee sitä, miksi hänen rahojaan annetaan laiskoille ja ulkomaalaisille"

Vierailija
23.09.2023 |

"Keskimääräinen perussuomalaisten kannattaja on omillaan toimeentuleva työssä käyvä ihminen, joka päivittelee sitä, miksi hänen rahojaan käytetään niin ihmeellisiin asioihin. Minkä takia tilanteessa, jossa asuminen, autoilu ja kaikki maksaa paljon, Suomi kuitenkin rahoittaa sellaisia asioita, jotka ovat hänelle ja hänen perheelleen täysin toissijaisia", Purra sanoo

'Keskimääräinen kannattajamme on sitä mieltä, että hän haluaa itse hyötyä siitä, että hän käy töissä sen sijaan, että hän päättäisi jäädä kotiin", hän jatkaa.

Kommentit (779)

Vierailija
1/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten kannattajissa tapahtui historiallinen muutos – Riikka Purra kertoo asiasta, joka on jäänyt monelta huomaamatta.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009873164.html?utm_medium=promobox…

Vierailija
2/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole oikein hyvä, että rahoja laitetaan yhteisiin asioihin? Kyllä minä haluan maksaa veroni ja pitää huolta heikommista. Vähemmän itsekkyyttä ja enemmän sosiaalista omatuntoa. T. Vasemmistolainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kiteytetty. Kuulostaa ihan tuntemiltani PS-äänestäjiltä.

Vierailija
4/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei päätä jäädä kotiin. Älkää menkö noihin persuvalheisiin. Kuvottavaa manipulointia.

Vierailija
5/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole oikein hyvä, että rahoja laitetaan yhteisiin asioihin? Kyllä minä haluan maksaa veroni ja pitää huolta heikommista. Vähemmän itsekkyyttä ja enemmän sosiaalista omatuntoa. T. Vasemmistolainen

Terveysasemalla käydessäni näytti siltä, että Suomi pitää huolta koko maailmasta. Sen verran kansainvälinen tunnelma siellä oli.

Vierailija
6/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei päätä jäädä kotiin. Älkää menkö noihin persuvalheisiin. Kuvottavaa manipulointia.

Kyllä mä päätin. Olen 32 vuotias enkä ole ollut töissä koskaan. Ei kiinnosta. Mulla on neljä lasta ja pärjätään ihan hyvin vaikkei mies käy töissä. On auto ja asutaan kivassa kämpässä.

Vierailija
7/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole estämässä sinua maksamasta enemmän veroja.

Vierailija
8/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän laiskoille rahaa jakaa, sillä eivät nämä jaksa töitä tehdä, koska ovat laiskoja.

Vierailija
9/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveysasemalla käydessäni näytti siltä, että Suomi pitää huolta koko maailmasta. Sen verran kansainvälinen tunnelma siellä oli.

Eikö teidän työpaikalla ole työterveyspalvelua?

Vierailija
10/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra juuri itse puhui itsensä pussiin halveksimalla Ay liikettä, mutta Ekn määräämät leikkaukset ovat hyväksi Suomelle. Purra on kyllä varsinainen nilkki.

Vierailija
11/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teidän työpaikalla ole työterveyspalvelua?

Ei kuulu hammaslääkärin palvelut siihen.

Vierailija
12/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä olenkin vasemmistolainen.

Vierailija
13/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Eli esim. nämä juuri rakennusalalta työttömäksi jääneet PÄÄTTIVÄT jäädä kotiin? Wtf?

"Samaan aikaan keskimääräinen kannattajamme on sitä mieltä, että hän haluaa itse hyötyä siitä, että hän käy töissä sen sijaan, että hän päättäisi jäädä kotiin, hän jatkaa."

Vierailija
14/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen inhottavia poliitikko nyt telkkarissa, jos haluaa kuunnella valheita.

Vierailija
15/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi joku olla noin tyhmä kuin Purra.

Vierailija
16/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran fantasia siitä minkälaiset ihmiset heitä äänestävän ei vain pidä paikkaansa.

Vierailija
17/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinäkin sai palvelut ilmaiseksi, vaikka moni sitä ei sinulle haluaisi.

Vierailija
18/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaisen mielestä Suomen kuuluisi elättää verorahoilla ja lainalla koko maailma, ja vielä kaiken kukkuraksi pelastaa maapallo. 🙄

Joo ei.

T. Perussuomalaisia äänestänyt

Vierailija
19/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämänlaisten ihmisten persut haluaisivat kannattavan heitä. Todellisuudessa näin ei ole.

Vierailija
20/779 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinäkin sai palvelut ilmaiseksi, vaikka moni sitä ei sinulle haluaisi.

Ai sain vai? Kyllä sieltä lasku tuli.