Nainen! Miten toimisit jos 10v pojankoltiainen huutaisi sinulle kadulla "iso perse!"?
Kommentit (128)
Miksi te luulette, että tuo on negatiivinen huutelu? Monet miehet ainakin rakastavat isoja per$eitä!
Mitä noista lapsien huuteluista välittämään. Reippaasti vaan eespäin välittämättä yhtään mitään.
Minulla on luonnostaan iso perse, jota olen vuosia treenannut salilla yhä isommaksi. Asun Itä-Helsingissä, jossa teinipojat huutelevat jatkuvasti perseestäni. Otan sen kehuna ja positiivisena viestinä salitreenin tuloksellisuudesta.
Miksi siihen pitäisi jotenkin reagoida? Pojat on poikia.
Jos annat tukkapöllyä, niin syyllistyt pahoinpitelyyn. Aikuiset luultavasti osaa ignoorata moiset huutelut.
En reagoisi mitenkään. Ei kiinnosta kakaroiden huutelut ja sitäpaitsi tuskin edes kuulisin kun kuulokkeet on korvilla lähes aina. Ja persekin pieni.
Sanon, että vedä kätöseen ja ala kalppia.
Vierailija kirjoitti:
En reakoisi mitenkään,jatkaisin matkaa.
Samon. Minun itsetunnolleni ei haittaisi. Tuonikäisiltä tulee möläyksiä olipa saanut minkä kasvatuksen hyvänsä.
Sanoisin: haluatko että istun päällesi ja tukehdutan sinut sillä?
Tyrkkäisin maahan, istuisin päälle ja päästäisin oikein armottomat matamin pierut.
Vierailija kirjoitti:
Sanon, että vedä kätöseen ja ala kalppia.
Aikuisena olisisit yhtä typerä kun kymmenvuotias lapsi.
Vierailija kirjoitti:
"Äitilläs on!"
"Äitilläs oli kun sua teki!" 😂
Soittaisin poliisit paikalle ja tekisin rikosilmoituksen. Vaatisin kunnon korvaukset henkisestä kärsimyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin: haluatko että istun päällesi ja tukehdutan sinut sillä?
Tuntisitko itsesi fiksuksi lapseen suhteutettuna??
Vierailija kirjoitti:
Sulla taas vielä pieni prinssinakki. Nooh... kyl se siitä kasvaa vielä.
Sivistymättömän velan puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin poliisit paikalle ja tekisin rikosilmoituksen. Vaatisin kunnon korvaukset henkisestä kärsimyksestä.
Minä tekisin ilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta. Ja ottaisin vastaan pojan perheen maksamat korvaukset.
Näyttäisin yläpeukkua :D
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee, maailmaan mahtuu vaikka ja mitä huutelua. Ei tämä niin vakavaa ole.