Nainen! Miten toimisit jos 10v pojankoltiainen huutaisi sinulle kadulla "iso perse!"?
Kommentit (128)
Ehei, ei uskalla kuvaavat kaiken ja laittavat someen että suomalainen kävi viattoman lapsen kimppuun. Bussissa neljä lasta, kolme heistä alkoi ilveilemään ja ärsyttämään meitä aikuisia. Tyttö valmiina kännykän kanssa, luultavasti kuvaamaan. Kysyimme, että mitä ihmettä, mitä tämä tarkoittaa. Tyttö kohautteli olkapäitään ja nauroi.
Olen varannut nyt reppuun Brunbergin suukkoja pahimpaan hätään, koska hätä- ja nälkähän näillä lapsilla selvästi on.
Sulla taas vielä pieni prinssinakki. Nooh... kyl se siitä kasvaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta ottaisin videolle.
Ja saisit syytteen luvattomasta alaikäisen kuvaamisesta.
Alaikäisiä saa kuvat julkisilla paikoilla täysin vapaasti. Kuvaamiselle ei ole mitään ikärajaa.
Huutaisin takaisin: juo vaan energiajuomia ja syö sipsejä niin sinäkin saat tällaisen:)
Keikuttelisin sitä vähän, saisivathan pojat vähän mitä pyytävät
Ja sulla iso määrä pissaa päässä!
En reagoisi mitenkään, kun oma takapuoli on niin pieni ja luiseva muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehei, ei uskalla kuvaavat kaiken ja laittavat someen että suomalainen kävi viattoman lapsen kimppuun. Bussissa neljä lasta, kolme heistä alkoi ilveilemään ja ärsyttämään meitä aikuisia. Tyttö valmiina kännykän kanssa, luultavasti kuvaamaan. Kysyimme, että mitä ihmettä, mitä tämä tarkoittaa. Tyttö kohautteli olkapäitään ja nauroi.
Olen varannut nyt reppuun Brunbergin suukkoja pahimpaan hätään, koska hätä- ja nälkähän näillä lapsilla selvästi on.
Heillä ei ole muuta hätää kuin oma ilkeytensä.
Onpa mammoilla perseet kun menee tunteisiin?
Alkaisin vihaamaan koko mies sukupuolta jos joku 10 vuotias poika kehtaa ilmaista kritiikkiä minua kohtaan kun poika ei ole tajunnut että miehet saavat ainoastaan tykätä naisista oli nainen millainen tahansa. Ei naisille saa antaa kritiikkiä samalla tavalla kuin miehille saa ja pitää antaa
Hoikkana ihmisenä katselisin ympärilleni kellää semmoinen on?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin kiitos ja vetäisin housut alas ja pyllistäisin!
Ai missä?
Mahtaa olla perseellä kokoa kun 10 vuotias poika järkyttyy. Kunnon mahti arse
En puutu lasten huuhteluun, kyllä maailmaan meteliä mahtuu.
Hyvittavin tilanne mitä itse olen tavannut oli se että kaksi nuorta tyttöä suunnitteli samassa bussissa olevalle miehelle ahdistelu syytöksiä jotka todistettii kuvaamalla sopivassa välissä videolle miehen kommentit. Poliisien tultua paikalle tuli samaisesta bussista ulkopuolinen nainen videon kanssa missä näkyin ja kuului se tyttöjen suunnittelu ja näkyi suunnitelman tulos niin lopulta tytöt lähti poliisien matkaan. Tässäkin tapauksessa täysin syytön mies olisi saanut ainakin syytteet jos se ulkopuolinen nainen ei olisi kuvannut tilannetta
"Kiitos" "Sitä on saanut tosi paljon treenata"
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että isäsi ainakin on tykännyt.
"Ja aina sanoo miten ihana on käydä mun luona kun ei räkänokkaiser kakarat huuda oven takana."
Totuus tulee lapsen suusta. Mene jumppaan!