Nainen! Miten toimisit jos 10v pojankoltiainen huutaisi sinulle kadulla "iso perse!"?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ollut luultavasti sekin, että ovat vitttuuntuneet aikuisiin miehiin jotka on ehkä huudelleet heille, ja halunneet kääntää tilanteen toisinpäin, antaa takaisin. Ottaa haltuun, olla juurikin röyhkeä eikä kiltisti vaan alistua objektiksi.
Naisten voimaantumisen myötä sortorakenteet osuvat patriarkaattia omaan nilkkaan.
😂🤣😂🤣😂 kiitos tästä, oli kurja mieli! Tarvitsin kunnon naurut. 😘
T. Patriarkka
"jos perseellä on kokoa että päälle ei pääse ja alle ei uskalla niin parempi vaihtaa naista"
Vastaisin : " Dille dong" oikein kovasti hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
En reagoisi mitenkään, kun oma takapuoli on niin pieni ja luiseva muutenkin.
Itse en kakruna luovuttaisi vaan aina sinut nähdessäni huutaisin "iisoo perse, iisoo perse, saitkos pitkän voileivän!" XD
Sanoisin et mee lukeen läksyt ja valmistautuun kokeisiin. Taidat olla luokkas jumbo.
Omalle kohdalle lähtö ongelma muodostuu jo siinä kun pitäisi välittää mitä muut ajattelee minusta
Hauska keskustelu aikuiset naiset keskustelee kuinka hakutaan ja solvataan lapsia takaisin. Voimme siis todeta että naiset ei ole edes lapsia parempia kun alentuu samalle tasolle hakkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheen vierestä.
Olin jo aikuisena miehenä joskus juoksulenkillä ja vastaan tuli kaksi teinityttöä.
Toinen huusi heidät ohitettuani: "hyvä perse".
Häkellyin kyllä hetkeksi, mutta vilkaisin taakseni ja heilautin kättäni.
Tuli loppujen lopuksi hyvä fiilis.
Jotenkin ihanan röyhkeää...Se minkä nainen kokee ahdisteluna on miehelle kunnianosoitus. Pohjimmiltaan kyse on siitä, että naisten ja miesten suhtautuminen seksuaalisuuteen on aivan erilainen.
Kyse on myös vieraiden miesten arvaamattomasti käytöksestä. Siis jos tilanteen kääntää toisinpäin eli kaksi miestä huutaisi metsässä lenkkipolulla noin naiselle. Kyllä nainen juoksisi entistä nopeammin ja ottaisi etäisyyttä huutelijoihin. Ei todellakaan juoksisi rauhallisesti ja hymyilisi kohteliaisuudelle.
Ihmettelisin, koska takapuoleni ei ole kovin iso.
Pysähtyisin ja katsoisin pitkään. Sanoisin sitten että, eikö sulle ole opetettu käytöstapoja? Ihmisille ei huudella eikä haukuta ulkonäköä. Paina mieleesi!
Ei kymppikesäisen huuteluja pidä olankohautuksella ohittaa. Jos ei kotona opeteta, kyllä kylän pitää kasvattaa.
Nykyäänhän iso perse on ainakin nuorten naisten unelma. Jokaisessa kuvassa on housut, jotka päällä ollaan käytännössä alasti, selkä notkolla ja ahteri vie puolet kuvasta, vaikka ei olisi sinänsä iso.
Toki nyt kärjistän vähän, mutta luulisi ettei tuo olisi sen suurempi loukkaus 2020-luvulla, jolloin valkoiset naiset ihailevat näitä pygmipyllyjä.
Sanoisin "Onpa outoa, että noin vammaiset lapset, kuten sinä saavat kulkea yksin. Soitanpa vammaishuoltoon, jotta tulevat poimimaan sut vammaislaitokseen lukkojen taakse."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En reagoisi mitenkään, kun oma takapuoli on niin pieni ja luiseva muutenkin.
Itse en kakruna luovuttaisi vaan aina sinut nähdessäni huutaisin "iisoo perse, iisoo perse, saitkos pitkän voileivän!" XD
Hei älynvälkky! Mitä toi pitkä voileipä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Hauska keskustelu aikuiset naiset keskustelee kuinka hakutaan ja solvataan lapsia takaisin. Voimme siis todeta että naiset ei ole edes lapsia parempia kun alentuu samalle tasolle hakkumaan
Ei lapset tyhmiä ole, kyllä niille voi hölmösti vastaamalla opettaa, että niiden kommentti oli sopimaton. Tosin iästä huolimatta kaikki ei ikinä tajua...
Vastaisin että niin oli äidilläsikin kun sua teki.
Asuinpaikassani eivät nuoret edes välitä ohi kulkevista aikuisista. Ovat niin omissa touhuissaan tohinassa, että ympäristö unohtuu. Toki vanhemmille pitää antaa kunnia hyvin kasvatetuista lapsista. Itsekään en kiinnitä lapsiin ja nuoriin mitään huomiota. Omissa asioissani on ihan tarpeeksi miettimistä ja huolia. Vaikka olen koko ajan tietoinen ympäristöstäni eikä minua niin vain yllätetä, en välittäisi huuhtelusta, koska en tietäisi keneen se kohdistuu. Voi olla huudettu omalle kaverille. Jos se on tarkoitettu minulle, en edes huomaisi sitä. Olen pitkä, hoikka ja sopusuhtainen, joten ulkonäkö-ongelmia tai traumoja ei ole.
100 korjaus en välittäisi huutelusta. Huuhtelusta kyllä välittäisin :D
Sanoisin, et älä huoli kun aion kasvattaa sitä vielä...