Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ovat lojaalempia kavereilleen kuin kumppanilleen?

Vierailija
22.09.2023 |

Voisiko tämä olla myös syy siihen, miksi naiset haluavat olla mieluummin miehen kavereita kuin kumppaneita?

Kommentit (663)

Vierailija
341/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jakaa nykynaisen todennäköisesti sadan muun miehen kanssa, joten miksi tulisi olla lojaali?

Vierailija
342/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa miehistä on kuin parasiitteja. Naiset haluaisivat vain elää elämäänsä mutta miehet eivät anna sen tapahtua.

Mikä pakottaa ottamaan miehen elämäänsä? Tyhmiäkö olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun kommentit kun luki niin en yhtään ihmettele miksi miehet vihaavat naisia kun viha muitakohtaan tuottaa vain vihaa takaisin itseä kohtaan ja kun itse vihaa muita hyväksyy myös sen että joku toinen saa vihata itseä. Ei se niin mene että itse saa vihata vapaasti mutta itseä ei kukaan saa vihata

Miehet ovat kautta historian vihanneet naisia, ei tässä mitään uutta ole, ainakaan itselleni. Ilmiö on nykyään vain enemmän esillä ja tiedossa, koska internet. Totta kai miesten tuntema ja esilletuoma viha herättää naisten keskuudessa vastareaktion

Mutta mieti mikä vaikutus naisilla on miehiin. Kautta historian niinkin suurta ja väkevää tunnetta kuin vihaa. Mies haluaa omistaa naisen, naisen keho yhä edelleen sekoittaa miesten päät, mustasukkaisuussurmat. Miehet ovat kautta aikojen menneet naisista sekaisin. Miesten kaverit luovat turvallisuuden tunnetta tällaisessa tunteiden kuohussa.

Niin. Tämä on biologiaa ja voimme nähdä jokaisessa eliölajissa samaa, eli miehet tarvitsevat naista kun taas nainen ei tarvitse miestä.

En ole vielä 36 vuoden aikana oppinut mihin mies tarvitsee naista voisitko ystävällisesti avata että mihin olisin tarvinut naista tänä aikana kun noin voimakkaasti sanot että mies tarvitsee naista?

Suurin osa heteroseksuaalisista miehistä sanoo tarvitsevansa naista seksiin. Toiseksi suurin osa miehistä sanoo tarvitsevansa naista myös kodinhoitoon ja ruoan laittoon. Osa miehistä tarvitsee naisia omien lastensa synnyttämiseen. Sehän on hyvä, että sinä et tarvitse mihinkään.

-eri

Ai eli se lauseesi mies tarvitsee naista perustuu siis puhtaasi juoruihin ja juttuihin eikä mihinkään todelliseen. Ainoa todellinen asia mihin mies naista tarvitsee on hetero seksi ja lisääntyminen ja molemmat on tuhottu naisten huomio vaatimuksilla niin kumpaakaan ei enää kannata tavoitella

Ensinnäkin, kaikista miehistä ei ole kunnon seksiin eikä kaikista edes lisääntymään. Te miehet pystyisitte kahden minuutin seksileikit hoitaa keskenänne mutta lisääntymisen kanssa tuleekin sitten luonto vastaan.

Vierailija
344/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä kuvitellut olevani toiselle se tärkein. Kyllä hänen perheensä ja ystävänsä saa luvan tulla hänelle ensin mikäli sellaiset löytyy.

Olen ihminen jonka kanssa hän haluaa olla, siinä se.

Mikä tässä on naisille niin vaikea ymmärtää että ei ole se ykkönen eikä kuulukaan olla. Laiminlyönteinä se ei toki saa ilmetä, sitten pitää lähteä.

T: Mies

Kuka tuollaisen miehen haluaa? Etsi itsellesi nainen jolle sopii avoin parisuhde. Ei tarvitse kummankaan olla se ykkönen ja tasapaino säilyy.

Aika monikin. Paitsi kontrollihullut, sairaalloisen mustasukkaiset ripustautujat.

Vierailija
345/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä miehen tarve laittaa kaverit etusijalle johti lopulta eroon, koska tunsin seurustelevani teinin kanssa. Mitään ei voinut sopia ja aina piti jännittää sinkaiseeko kaverin kanssa baariin heti kun puhelin kilahtaa. Ja kyse siis melkein 40 v. tyypistä. Että hyvää loppuelämää vaan niiden kavereiden kanssa, olit oikeassa - miehet on lojaalimpia toisilleen kuin kumppanilleen.

Mulle ex mies sanoi, että helpommin saa uuden naisen kuin hyvän ystävän. Minä ymmärsin sen täysin vasta, kun erottiin. Ensiksi näin hänen ystävien erot ja uudet naiset, mutta ystävät säilyi ja kaljalla kävivät niinku aina ja kävivät reissuillaan. Sitten tämä tuli omalle kohdalle, niin miehen ystävät säilyi ja he veivät exäni heti reissulle katsomaan jalkapalloa ja ei mennyt kauaa, kun oli uusi nainen.

Joku sanoikin että erossa mies löytää uuden naisen ja nainen itsensä. Miehet aina löytävät uuden pumpattavan barbaraihmisen itselleen. Nainen ei ole mitään, pelkkä roska.

Pahimmassa tai "parhaimmassa" tapauksessa noi miehen kaverit eivät kerro miehen kumppanille, että mies on esimerkiksi pettänyt poikien reissussa vaan valehtelevat ja jopa keksivät yhdessä tuumin jonkun alibin. 

Vierailija
346/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno Turhapurossahan se sörsselssön sanoi aika osuvasti, kun vaimo käskis valita hänet tai Uunon: "Uskollista, luotettavaa ja hyvää ystävää on vaikea löytää, uusia vaimoja on maailma täynnä."

Vierailija
347/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä miehen tarve laittaa kaverit etusijalle johti lopulta eroon, koska tunsin seurustelevani teinin kanssa. Mitään ei voinut sopia ja aina piti jännittää sinkaiseeko kaverin kanssa baariin heti kun puhelin kilahtaa. Ja kyse siis melkein 40 v. tyypistä. Että hyvää loppuelämää vaan niiden kavereiden kanssa, olit oikeassa - miehet on lojaalimpia toisilleen kuin kumppanilleen.

Mulle ex mies sanoi, että helpommin saa uuden naisen kuin hyvän ystävän. Minä ymmärsin sen täysin vasta, kun erottiin. Ensiksi näin hänen ystävien erot ja uudet naiset, mutta ystävät säilyi ja kaljalla kävivät niinku aina ja kävivät reissuillaan. Sitten tämä tuli omalle kohdalle, niin miehen ystävät säilyi ja he veivät exäni heti reissulle katsomaan jalkapalloa ja ei mennyt kauaa, kun oli uusi nainen.

Siksi onkin outoa, että naiset luopuvat omista ystävistään miehen vuoksi. Jäävät sitten täysin tyhjän päälle, ei ole edes sitä ystävää kun tuli luovuttua hänestä miehen vuoksi.

En ole vielä koskaan tavannut naista joka hylkäisi omat ystävät miehen takia. On semmoisiakin ihan varmasti mutta itse en ole tavannut sellaista naista. Mieshistä tunnen hyvin monta joka on pakotettu hylkäämään ystävänsä kun nainen keksii aina kaikkea silloin kun mies olisi tapaamassa ystäviään niin ei ystäville jää aikaa kun nainen vaatii mieheltä kaiken vapaa ajan

Miksi mies ei kieltäydy? Ja lähde tapaamaan niitä ystäviään?

Moni kieltäytyy. Sen johdosta nainen lähtee kävelemään suhteesta ja valittaa tällä palstalla kuinka paskoja miehet ovat  :)

Vierailija
348/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun kommentit kun luki niin en yhtään ihmettele miksi miehet vihaavat naisia kun viha muitakohtaan tuottaa vain vihaa takaisin itseä kohtaan ja kun itse vihaa muita hyväksyy myös sen että joku toinen saa vihata itseä. Ei se niin mene että itse saa vihata vapaasti mutta itseä ei kukaan saa vihata

Miehet ovat kautta historian vihanneet naisia, ei tässä mitään uutta ole, ainakaan itselleni. Ilmiö on nykyään vain enemmän esillä ja tiedossa, koska internet. Totta kai miesten tuntema ja esilletuoma viha herättää naisten keskuudessa vastareaktion

Mutta mieti mikä vaikutus naisilla on miehiin. Kautta historian niinkin suurta ja väkevää tunnetta kuin vihaa. Mies haluaa omistaa naisen, naisen keho yhä edelleen sekoittaa miesten päät, mustasukkaisuussurmat. Miehet ovat kautta aikojen menneet naisista sekaisin. Miesten kaverit luovat turvallisuuden tunnetta tällaisessa tunteiden kuohussa.

Niin. Tämä on biologiaa ja voimme nähdä jokaisessa eliölajissa samaa, eli miehet tarvitsevat naista kun taas nainen ei tarvitse miestä.

En ole vielä 36 vuoden aikana oppinut mihin mies tarvitsee naista voisitko ystävällisesti avata että mihin olisin tarvinut naista tänä aikana kun noin voimakkaasti sanot että mies tarvitsee naista?

Suurin osa heteroseksuaalisista miehistä sanoo tarvitsevansa naista seksiin. Toiseksi suurin osa miehistä sanoo tarvitsevansa naista myös kodinhoitoon ja ruoan laittoon. Osa miehistä tarvitsee naisia omien lastensa synnyttämiseen. Sehän on hyvä, että sinä et tarvitse mihinkään.

-eri

Ai eli se lauseesi mies tarvitsee naista perustuu siis puhtaasi juoruihin ja juttuihin eikä mihinkään todelliseen. Ainoa todellinen asia mihin mies naista tarvitsee on hetero seksi ja lisääntyminen ja molemmat on tuhottu naisten huomio vaatimuksilla niin kumpaakaan ei enää kannata tavoitella

Ensinnäkin, kaikista miehistä ei ole kunnon seksiin eikä kaikista edes lisääntymään. Te miehet pystyisitte kahden minuutin seksileikit hoitaa keskenänne mutta lisääntymisen kanssa tuleekin sitten luonto vastaan.

Lisääntymisen kannalta naisen nautinnolla ei ole mitään merkitystä. 2 min on pitkä aika huonon ja lahnan kanssa joka ei osallistu kuin nauttien niin sen haluaa vain loppuvan mahdollisimman nopeasti. Kertoo paljon sinun osallistumisesta kun kaikki miehet haluaa homman olevan mahdollisimman nopeasti ohi

Vierailija
349/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valiset tuollaisia miehiä?

Oma mieheni laittaa AINA minut ja perheen etusijalle. Muunlaista miestä en ikinä huolisi. Perhe on ykkönen.

Vielö kun JOSKUS edes näkyisi tilanne että nainen laittaa miehen etusijalle kun tähän mennessä sitä ei ole näkynyt KOSKAAN.

Naisten arvostuksessa järjestys menee 1. lapset/itse 2. itse/lapset 3. perhe 4. lemmikki 5. mies

On luonnollista laittaa lapset etusijalle ja näin miestenkin tulisi tehdä. Lapset ovat avuttomia ja he ovat siksi ykkösiä. Toisena tulee lemmikit samasta syystä. Kummatkaan eivät osaa huolehtia itsestään, joten heistä on huolehdittava. Sitten molemmilla tulisi olla kumppanit ja sitten vasta sukulaiset/kaverit jne.

Eli naisten mielestä naiset, lapset ja lemmikit menee miehen edelle ja samaiset naiset loukkaantuvat jos mies ei laita naisia, lapsia ja lemmikkejä itsensä edelle? Kuka tai mikä taho huolehtii miehen hyvinvoinnista kun naisten mielestä siittä ei edes miehet itse saisi huolehtia?

Avuttomat huolehditaan ensin ja aikuiset sitten. Aikuiset osaavat huolehtia itsestään, mikäli ei ole erikoistilanne. Erikoistilanne voi olla raskaus, synnytys tai sairaus. Vauva-maito, on aika luonnollista huolehtia maidontuottajasta, josta vauva on riippuvainen. Miesten ei tarvitse heittäytyä tunteidensa valtaan mustasukkaisen taaperon tasolle silloin kun on kysymys itsestäänselvyyksistä. Aikuisten hyvinvoinnille on aikaa sitten kun avuttomat on ruokittu ja hoidettu... Mikäli mies huolehtii vauvasta ja äidistä, niin äidillä jää energiaa suhteen ylläpitämiseen. Huolehtimis-sana aikuista miestä kohtaan on todella vinoutunutta, mikäli mies ei ole sairaana.

Naisilta kun kysytään niin onhan se nyt ihan itsestäänselvyys että miesten pitää uhrata vaikka oma elämänsä naisen ja naisen lapsen hyvinvoinnin eteen. On tämä suomi kyllä hieno maa asua kun miehenä täällä ei edes itse saisi huolehtia omasta hyvinvoinnista kun naiset kokevat sen suurena vääryytenä.

Oletko nyt tosissasi sitä mieltä että miehet ei saisi itsekään huolehtia omasta hyvinvoinnista?

Näinhän se nainen on repinyt kroppansa tohjoksi jälkeläisesi eteen. Perse ja pillu tikattu takaisin kokoon ja tissit ruvella ruokkii perijääsi ikuisesti pidätysvaivoista kärsien. Mutta ei, sinä et auta vauvan yösyötöissä, et vaipanvaihdoissa, et tee mitään muuta kun odotat milloin yökaudet valvonut muijasi ottaisi taas lastisi vastaan. Ehkäpä jos tekisit kotityöt ja hoitaisit yövaippoja hän voisi jaksaakin, mutta sehän ei käy. Karkaat kavereittesi luo juomaan ja pettämään ja ihmettelet 5 vuoden kuluttua miksi "vaimosi" vieraannutti sinut lapsesta. Kaiken kaataminen naisen niskaan samalla kun itse hilluu saunailloissa kavereiden kanssa ei ole itsestään huolehtimista, vaan perheongelmien aiheuttamista.

Harva nainen synnyttää nykyään. Vielä harvemmin se on "oman" miehen lapsi.

Vierailija
350/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatos Locos Forever!

Mainitsisin vielä sellaisen pointin, että miehet eivät koskaan keskenään puhu pahaa kumppaneistaan/naisista yleisesti. 

Naiset sen sijaan aivan avoimesti dissavat  livenä kumppaniaan, juotuavat keskenään ja kertovat kumppaneille kaikki frendien ihmissuhdekoukerot, vaikka miestä hävettäisi kuunnella. Pakko nyökyttää päätä ja hynyillä.

Tosi patriarkaatti ja miehet ovat toksisia. 

Vierailija
351/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi onkin outoa, että naiset luopuvat omista ystävistään miehen vuoksi. Jäävät sitten täysin tyhjän päälle, ei ole edes sitä ystävää kun tuli luovuttua hänestä miehen vuoksi.

En ole vielä koskaan tavannut naista joka hylkäisi omat ystävät miehen takia. On semmoisiakin ihan varmasti mutta itse en ole tavannut sellaista naista. Mieshistä tunnen hyvin monta joka on pakotettu hylkäämään ystävänsä kun nainen keksii aina kaikkea silloin kun mies olisi tapaamassa ystäviään niin ei ystäville jää aikaa kun nainen vaatii mieheltä kaiken vapaa ajan

Tiedän useamman naisen, joka on hylännyt ystävänsä ja jopa perheensä. Miehistä löytyy myös manipuloijia ja väkivaltaisesti käyttäytyviä, mikäli naisen siteet ystäviin ja lapsuudenperheeseensä eivät katkea.

Näillä miehillä tutkitusti enemmän apinaihmisgeeniä. Ei siis älyllä pilattuja.

Onneksi on olemassa sinun kaltaisia miehiä vihaavia naisia jotka noin avoimesti tuovat sen miesvihansa esille niin menee koko yhteiskunnasta perustelut miksi miehet ei saisi samalla tavalla vihata naisia kun naiset vihaavat miehiä.

Ei naiset voi vaatia miehiltä vihan lopettamista naisia kohtaan kun ei naisetkaan suostu lopettamaan miesten vihaamista.

Tasa-arvo on siinä mielessä jännä juttu kun se takaa kaikille ihan samat oikeudet eikä siinä saa etuja sukupuolella

Siinä vaan on sellainen ero, että naiset eivät vihapäissään lähde puukottelemaan miehiä kaduille. Miehet taas konkretisoivat vihansa teoilla. Naiset vain pidättäytyvät miesten seurasta.

Ai Aino Nykopp-Kosket pidättäytyvät miesten seurasta? Jep jep...

Vierailija
352/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kohta 60 v mies on myös lojaali kavereilleen ja suvaitsee heiltä käytöstä jota minulta ei koskaan suvaitsisi. Kuvaavaa on kun miehen kaveri täytti 60v niin mies oikein järkkäsi tälle illallisen ravintolassa jne. Minun syntymäpäivää tuskin muistaa tai jos muistaa niin ei hirveästi vaivaa sen eteen näe. Jos kaveri pyytää esim. viemään lentokentälle niin on heti valmis vaikka kaveri voisi yhtä hyvin ottaa taksin niin kuin minä joudun tekemään jos lähden ilman miestä reissuun. Ärsyttää suunnattomasti.

Ystävät ovat olleet mukana koko elämän ja heiltä on saanut apua ja sinä et ole ollut läheskään niin pitkää aikaa kuvioissa ja et kuitenkaan koskaan anna samanlaista apua ja tukea mitä mies ystäviltään saa

Mitä helv*** sä hourailet, selvännäkijäkö luulet olevasi?

Vierailija
353/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Se ei ole miesten vika että naisten mieli on niin kiero ja sekaisin että vaatii viikon mielistelyn ja lahjonnan ennen kuin kykenee makaamaan ja levittämään jalkansa

Vierailija
354/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useamman naisen, joka on hylännyt ystävänsä ja jopa perheensä. Miehistä löytyy myös manipuloijia ja väkivaltaisesti käyttäytyviä, mikäli naisen siteet ystäviin ja lapsuudenperheeseensä eivät katkea.

Näillä miehillä tutkitusti enemmän apinaihmisgeeniä. Ei siis älyllä pilattuja.

Onneksi on olemassa sinun kaltaisia miehiä vihaavia naisia jotka noin avoimesti tuovat sen miesvihansa esille niin menee koko yhteiskunnasta perustelut miksi miehet ei saisi samalla tavalla vihata naisia kun naiset vihaavat miehiä.

Ei naiset voi vaatia miehiltä vihan lopettamista naisia kohtaan kun ei naisetkaan suostu lopettamaan miesten vihaamista.

Tasa-arvo on siinä mielessä jännä juttu kun se takaa kaikille ihan samat oikeudet eikä siinä saa etuja sukupuolella

Mitä höpötät? Tutkimus on tutkimus. Ei siitä hernettä nenään tarvitse ottaa.

Laitas linkki siihen tutkimukseen. Kiinnostaa lukea kuinka paljon naisen geeneistä on koiralta jota sen äiti nussi.

Vierailija
355/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kohta 60 v mies on myös lojaali kavereilleen ja suvaitsee heiltä käytöstä jota minulta ei koskaan suvaitsisi. Kuvaavaa on kun miehen kaveri täytti 60v niin mies oikein järkkäsi tälle illallisen ravintolassa jne. Minun syntymäpäivää tuskin muistaa tai jos muistaa niin ei hirveästi vaivaa sen eteen näe. Jos kaveri pyytää esim. viemään lentokentälle niin on heti valmis vaikka kaveri voisi yhtä hyvin ottaa taksin niin kuin minä joudun tekemään jos lähden ilman miestä reissuun. Ärsyttää suunnattomasti.

Ystävät ovat olleet mukana koko elämän ja heiltä on saanut apua ja sinä et ole ollut läheskään niin pitkää aikaa kuvioissa ja et kuitenkaan koskaan anna samanlaista apua ja tukea mitä mies ystäviltään saa

Mitä helv*** sä hourailet, selvännäkijäkö luulet olevasi?

Tuohan on ihan maalaisjärjen käyttämistä.

Vierailija
356/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan voi tehä huorasta vaimoo

se on ku suolasta janoon ei toimi niin millään.

liikaa kanoi liian vähän hyvii kokemuksii

pelkkää sahanjauhoo pääs ettekä kestä huomautuksii

mee ittees miettii sitä ku tuut feidatuksi

Ja miehiä alistamalla saatte mitä vaan haluutte??

pistäkää vanhat suhteet poikki enneku pelaatte.

te vaa teette ittestänne naurun alasii

luulette ettette te jää kii ku suhteet on salasii.

meikil voi peittää kasvot ,muttei paskaa luonnetta

Vaatteilla kropan, muttei asennevammast asennetta.

Vierailija
357/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kaikki kykenee sooloseksiin joten naista ei tarvita siihen.

Kaikki kykenee siivoamaan sinkkuina oman kämppänsä ja jos eivät saa ruokaa laitettua niin ei mene montaa viikkoa murehtiessa asiaa.

Omia lapsia.... siihen naista tarvittaisiin, mutta tutkimusten mukaan lapset ovat harvoin sen miehen jota nainen väittää isäksi.

Vierailija
358/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoikin että erossa mies löytää uuden naisen ja nainen itsensä. Miehet aina löytävät uuden pumpattavan barbaraihmisen itselleen. Nainen ei ole mitään, pelkkä roska.

Pahimmassa tai "parhaimmassa" tapauksessa noi miehen kaverit eivät kerro miehen kumppanille, että mies on esimerkiksi pettänyt poikien reissussa vaan valehtelevat ja jopa keksivät yhdessä tuumin jonkun alibin. 

Tuossa se tuli selväksi miksi miehen ystävät on ongelma naiselle, ne ei liittoudu naisen kanssa kyttäämään miestä vaan ne puolustavat ystäväänsä jonka jälkeen nainen alkaa vihaamaan miehen ystäviä. Ja tuon takia itsekin valitsen aina ennemmin ystävät ja hauskanpidon ennemmin kuin naisen.

Vierailija
359/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Isla_Vista_killings

Onkohan olemassa naispuolisia Elliot Rodegereita? Naiset eivät tietääkseni puu kottele jotain tuntemattomia miehiä kaduilla miesvihassaan. Mutta on inkkeleitä, kuten Rodger, jotka mielellään tap pavat naisia...

Olet yksinkertaisesti väärässä, nainen. Kuten aina.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Peterborough_ditch_murders

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aino_Nykopp-Koski

Tavallinen suomalainen naishoitaja. Tuollaisia ne on kaikki.

Vierailija
360/663 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on lojaalimpi miehelle, kaverit vai kumppani?

Yli 50% parisuhteista päättyy eroon, 70-80% tapauksista naisen aloitteesta.

Kaverisuhteet kestävät paremmin, eikä kaveria hylätä niin helposti kun omat haaveet on toteutettu mahdollistajan avulla ja on aika siirtyä kohti uusia seikkailuja.

Naisia tulee ja menee, ystävät pysyy 🤜🤛

Ystävät sitä ja tätä. Kunnes ystävä polkaisee ystävän vaimoa 🤣🤣

Miehellä on tällöin hyvä maku, kun taas nainen paljastaa olevansa valmis pettämään miestään jopa tämän ystävän kanssa.