naiset, jotka eivät niele suihinotossa?
Miksi ette? Oletteko joskus nielleet spermaa vaiko vain yleisesti olette sitä mieltä että pahaa?
Itse en koskaan exältäni niellyt, ottanut loppuun asti, koska jo pelkkä ajatuskin yökötti (myös se, että siinä olisi leuat väsynyt, koska kesti yleensä pitkään), mutta nykyään nautin itse siitä todella paljon!
Miehen jota nyt näen, sperma maistuu hyvälle (vaikka polttaakin), aika neutraalille.
Myös exän kanssa olin lukenut kauhutarinoita spermasta suussa, mutta eipä sitä niin paljoa tule ettei sitä nieltyä saisi. Välillä nielen jo välillä, välillä vasta kun kaikki suussa
Kommentit (30)
suhteen alussa toinen on niin ihana, että jopa hänen spermansa on ok. Myöhemmin tulee mielikuva lämpimästä räkäklimpistä, joka pitäisi niellä. Tai pellavansiemenlimasta (yök). Tai keitetystä merilevästä (yök). Siinä vaiheessa alkaa vähän etoa. Enkä enää halua niellä.
Vierailija:
Sehän on todella kiihottava tilanne nähdä oma naisensa spermaisena.
Ja kokemuksesta voin sanoa, ettei se niin oksettavalta maistu. Hieman suolaiselta, tuoksu ei välttämättä ole tottumattomalle ihana. Makuasioita.
-Mies
Oletko siis maistanut vai ottanut koko lastin suuhun? Siinä on vissi ero. Maku on sivuseikka, pahinta on se rakenne ja lämpötila. Kuin haaleaa klimppisoppaa tai jotain sinne päin.
Vierailija:
Huvittava tuo selostuksesi. Ei minun miehen sperma ainakaan ole lähelläkään tuollaista. Rakastan niellä sitä ja aion tehdä niin vastausuudessakin ;)
Ihme vouhkaajia täällä.
n28
ei mulla oo mitään sitä vastaan, että halukkaat naiset nielee. ihan kiva heille ja heidän miehilleen. sitä vastaan mulla on, että miehet täällä ruikuttaa ja haukkuu vaimojaan, jotka ei niele. eli siis nielkää miehet ite ja valittakaa vasta sitten!
Mies saa laueta suuhun, mutta käyn sylkemässä satsin pönttöön. Toimii meillä, ja molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä :)
ällöttävää, sitä paitsi miehet on niin paskoja ettei ne ansaitse sellasta...
mulla tekee välillä pahaa jo touhutipatkin ja joudun pyyhkimään mulkun päätä välillä. Ällöä, lämmintä, paksua ja venyvää.. Tosin kuuluu meillä esileikkiin nuolemiset ja imemiset, viimehetkellä lopetetaan ja sit hetken päästä muihin hommiin.
Mies rakastaa laueta rinnoille..
Oikeasti luulin ennen, että kaikki naiset tekevät niin. Must siinä ei ole mitään ihmeellistä, se on luonnollista ja siistiäkin :-)
Olen -anteeksi vaan- vähän sitä mieltä, että mitä enemmän sitä ajattelee, että hyi yäk, maistuu kamalalta, on lämmintä ja vaikka mitä, niin kyllähän se alkaa ällöttää itse kutakin!
Mutta kun ajattelee, ettei se maistu miltään, niin ei se myöskään maistu. Ajatuksen voima on ihmeellinen.
Olen siis nainen, ja luulisin (korjatkaa miehet jos olen väärässä) , että se makein juttu nielemisessä on, että mies näkee, että mikään ei ällötä. Vaan nainen todella rakastaa ja haluaa sinua viimeisen tipankin! Kuten suihinotossakin jo, mitä innokkaampi ja himokkaampi olet saamaan juuri tämän kalun suuhusi ja käsittelyysi, sen enemmän se antaa miehelle nautintoa.
Ajatelkaa nyt itsekin. Kumpi tuntuu paremmalta: mies joka nuolee pilluasi " koska on pakko" , koska et muuten saa orkkua tms. vai mies joka haluaa yli kaiken nuolla juuri sinua..!!
Olen ennenkin tämän vertauksen antanut, ja annan taas: sperma EI maistu paljon millekään. Lähinnä se maistuu omalta räältäsi, joka ei ole kiva asia, mutta maultaan tuttu kaikille. Ei maistu oikeastaan miltään. Itse nielen aina, eli en jää pitämään ja maistelemaan spermaa, vaan nielen. Pidän huulet tiukasti kalun ympärillä, ettei tippaakaan mene hukkaan (ja hei huulet, ei hampaita!), ja annan miehen ryöpsytellä. Pari kolme ryöpsäystä ja sitten nielen. Ekalla kerralla mies on aina ihan ihmeissään, että mitä tapahtui??? :-)
Enkä todellakaan vaadi miestä suutelemaan kanssani suihinoton jälkeen! Sekin on jotain ihmeellistä vallankäyttöä sängyssä, joka ei ole ollenkaan sänkyyni (tai parisuhteeseeni) kuuluvaa. Minä haluan tehdä hyvää rakkaalleni! Eräs ihana exä kyllä aina suuteli jälkihellittelyn aikana, sanoi, että jos sinä kerran noin ihanasti otat suihin ja nielet, niin hän kyllä voi suudella sua, se ei ole paljon pyydetty!
Itse ainakin maistun 100 kertaa pahemmalta kuin yksikään mies, jolta olen ottanut suihin, joten ei voi valittaa!
t. 31
On kokeiltu ja yökki tulee ja vielä monta päivää jälkeen päinkin oksettaa, jos erehtyy muistelemaan tapahtumaa. Kuumaa, tahmeaa, pahanhajuista ja pahanmakuista limaa, ei kiitos. Jo ne touhutipat inhottavat niin paljon, että tekee mieli sylkäistä vehje ulos suusta, mutta kai ne on siedettävä. Ja suihinoton jälkeen on aina mentävä huuhtomaan suu ja purskuttelemaan, jotta saisi sen maun ja limaisuuden tunnun katoamaan.
Ja mitä määriin tulee, niin se taitaa vaihdella aika paljon. Kyllä meillä ainakin esim. runkkaamisen jälkeen sitä mälliä on yleensä miehen päällä, minun päälläni, lattialla, lakanoilla..ja siivoamiseen menee yleensä ehkä tuollaiset reilu 10-15 talouspaperiarkkia. Mies on jollakin kummallisella tavalla ylpeä suuresta määrästä, mutta itseäni lähinnä ärsyttää kun koko kämppä on töhnän peitossa. Ja kyllä nyt teelusikallisen tai pari varmaan pystyisi nielemään, mutta ei tuollaisia määriä. Mitäköhän CSI-miehetkin sanoisivat sytyttäessään UV-valon kämpässämme kun joka paikka hohtaisi violettina..?
ja mielestäni asia on ihan normaalia eikä mitenkään ällöttävää. ei oo vielä sellasta lastia vastaan tullut joka ei olisi alas mennyt ongelmitta. ei okseta ei sitten yhtään, päin vastoin. n26