Kumppanin lihominen tms. ulkonäköasia
Mitä voisi tehdä, jos kumppanin lihominen (selvä ylipaino) vaikuttaa seksihaluihini? Aiheesta toiselle puhuminenhan on mahdotonta.
Tiedän kyllä miten pinnalliselta asia vaikuttaa.
Kommentit (5)
Kuitenkin mahdollisimman hienotunteisesti.
Esim. kertoa mihin kumppanissa ensin ihastui ja kuinka rakastaa häntä jne, mutta uusi ulkomuoto ei sytytä niinkuin entinen. Että olisiko kumppanilla halua laihduttaa ja miten itse voisi olla siinä parhaiten tukena ja apuna.
MINÄ ainakin haluaisin, että mies sanois suoraan asiasta!! On ihan liian helppoa kuvitella, että kaikki on hyvin ja mies hyväksyy ja himoitsee minua sellaisena kuin olen. Itsensä huijaaminen on PALJON helpompaa kuin laihduttaminen, tiedän sen!
Olen itsekin ollut todella ylipainoinen, nyt kutakuinkin normaalipainossa (156cm, 61kg). Mutta pahimmillani olen siis painanut yli 100kg. Laihduttaminen, elämäntapamuutos oli vaikeinta mitä ikinä olen tehnyt enkä olisi ikinä selvinnyt siitä ilman mieheni tukea ja tsemppausta. Meillä mies ei ikinä sanonut, että läskini olisi häntä häirinneet ja seksi oli ihanaa myös satakiloisena. Nykyään kyllä esim. asentoja on enemmän ja monta kertaa on mies sanonut, kuinka ylpeä on minusta.
Eli mies vaan lihoi kun pulla taikina painoi lopulta varmaan yli 130kg eikä ne läskit vaan enää houkuttanu yhtään. Tilanne oli sitten niin et en vaan halunnut seksiä ja sillon kun suostuin en nautinut siitä :(
en sitä kyllä voinut ääneen sanoa, mies kun oli/on muutenkin masentunut eikä tietysti omasta mielestään yhtään lihava.
No nyt ollaan erottu tosin lähinnä tuon miehen masennuksen vuoksi ja seksi muiden miesten kanssa maistuu :)
Pakkohan kassinsa on johonkin tyhjentää. Aina ei huvita runkata.
meillä kävi toisin päin, seksi lisääntyi kun lihoin..
että mitä mies ajattelee vaimon lihomisesta ja vielä varmistelee, että ei loukkaannu ja ymmärtää kyllä, jos miestä kuvottaa tms.
Ja jos mies vakuuttaa yhä uudelleen ja uudelleen, että ei mieti läskejä sängyssä ihan yhtään, rakastaa samanlailla oli sitten 50kg tai 100kg ja sanoo, että nainen on hänen silmissään yhä seksikäs, kaunis ja haluttava.
Ja seksi on todella tyydyttävää ja sitä on paljon..
Pitäiskö naisen uskoa miestä vai onko se fakta, että mies ei vaan viiti sanoa suoraan?
Kyllähän pieni lihominen on ihan normaalia
Mutta entä jos kumppani tosiaan lihoo 20-30kg?
Vaikeeta sanoa että et kiihota enään ja toiseksi pitäisi sanoa että on jopa terveydellekin riski kun antaa itsensä rupsahtaa.
Vai onko normaalia etttä nainen painaa 90kg ja pituuttakin on 155cm
Ei sille vaan rohkene sanoa ja seksi on vaan suoritus