naiset, jotka eivät niele suihinotossa?
Miksi ette? Oletteko joskus nielleet spermaa vaiko vain yleisesti olette sitä mieltä että pahaa?
Itse en koskaan exältäni niellyt, ottanut loppuun asti, koska jo pelkkä ajatuskin yökötti (myös se, että siinä olisi leuat väsynyt, koska kesti yleensä pitkään), mutta nykyään nautin itse siitä todella paljon!
Miehen jota nyt näen, sperma maistuu hyvälle (vaikka polttaakin), aika neutraalille.
Myös exän kanssa olin lukenut kauhutarinoita spermasta suussa, mutta eipä sitä niin paljoa tule ettei sitä nieltyä saisi. Välillä nielen jo välillä, välillä vasta kun kaikki suussa
Kommentit (30)
Vierailija:
On aivan erinlainen orgasmi kun laukeaa naisen suuhun.
- hän tekee molempia, mutta mieluiten laukeaa vaginaan.
Vierailija:
Sitä en ole koskaan tajunnut että moni nainen vaatii suuseksiä, mutta harvoin on sitä itse valmis antaa. Saatikka sitten ottamaan loppuun asti.
Kyllä ne naisetkin miehen eritteitä nielee suihinoton aikana ennen laukeamista! Kysymys miehille, nielisittekö itse ejakuloivan naisen nesteet?
Mulla on oksetusrefleksi herkässä. Joskus kun on tullut tippa ennenkuin mies on varoittanut, on ollut jo ihan oikeasti todella lähellä, että laatta lentää. Suu täyteen lämmintä mälliä... Juuei. Touhutipat olen oppinut sietämään, vaikka joskus nekin yököttävät. Miestä tämä ei onneksi häiritse. Sinänsä suuseksi on kivaa.
Voihan se olla jotan psyykkistäkin, mutta muuten mulla ei ole mitään ihmeempiä estoja. Veikkaisin, että meillä on keskimääräistä monipuolisempi seksielämä.
Näin siksi, että sperma maistuu minusta todella pahalta. Olen kyllä joskus niellyt, mutta pitkin hampain.
niin varmaan spermat maistuukin erillaille, miten voit olettaa että kaikki muijat haluaisivat niellä jos myönnät " pahanmakuisen" sperman olemassaolon?
itse en niele, olen joskus tehnyt sitä miehen mieliksi(pyytämättä), mutta kyl se vaan on niin että ruumiinlämpöinen paksu imelä neste ei houkuttele.
Mieheni ei pidä asiaa pahana, en vain voi sille mitään että oksentamaan mennää jos niellä yrittää:/ suihinotto on mukavaa puuhaa aina grande finaaleen asti etenkin kun näkee kuinka toinen nauttii, mut laukeaminen on yleensä tisujen väliin..:)
Mieheni tietää tämän ja asia on ok. Hän aina ihanasti varoittaa juuri ennenkuin " mälli lähtee" .
Meillä asia on ihan ok näin.
haluan sen munan sisällenikin, että itsekin saisi jotain iloa!
makuun vaikuttaa pitkälti elämäntavat, mitä syö, polttaako jne.
Ei kovin eroottista kakistella siinä aktin jälkeen, joten piipahdan vain lavuaarilla sylkäisemässä lastin =)
Jos on ollut pitkä tauko seksissä niin tuleeko sitten enemmän ja jotenkin voimakkaamman hajuista?
Saati sitten sen nieleminen, mikä ei tule kysymykseenkään. En ole koskaan kokeillut, enkä halua. Muuten suihinotto on mielestäni ihan ok. Tuskin miehestäkään olisi kauhean mukava tilanne jos alkaisin kakoa ja oksennella, saati että saisin koko ajan itse pelätä koko tilannetta. Miehelleni tämä on ihan ok, hän ei ole ikinä yrittänyt minua houkutella nielemään ja seksielämämme on hänen mielestään hyvää.
Heh....siis kirjaimellisesti!
Joku tykkää joku ei....
Itse tykkään nähdä kun mälli lentää, eli kivempi runkata ja nähdä itse tavara. Suuhun voi kyllä laueta mutta sillonkin mielummin runkkaamalla niin että " ruiskutetaan" mälli sinne, ja en nielase vaan päästän sen ulos suustani.
Sitä en tunteena ymmärrä että mitä lisää siitä saa mies että nielastaanko mälli vai ei?
Se ymmärrän että suuhun sisään laukeaminen voi olla mukavaa, mutta onko sillä väliä mihin se mälli sen jälkeen joutuu?
Siis päästääkö sen suunpielistä esim. ulos vai mitä sille tekee?
Nielasu kun ei voi tuntua miehelle miltään........
Vierailija:
Sitä en tunteena ymmärrä että mitä lisää siitä saa mies että nielastaanko mälli vai ei?
Nielasu kun ei voi tuntua miehelle miltään........
Seksissä on aika paljon juttuja, jotka ovat henkisiä. EI minuakaan kaikki asiat kiihota fyysisesti (kuten esim. suihin ottaminen mieheltä tai perse pystyssä sidottuna odottaminen olohuoneen lattialla), mutta henkisesti ne voivat olla tosi hienoja asioita. Varmaan tuo nieleminen on monille miehille juuri sellainen juttu. Voi olla jotain alistamiskuviota (jotka imho ovat positiivisia, jos ne molemmille sopivat) tai mitä kullekin.
Terv. yksi niistä, jotka yrjöävät. jos mälli tulee suuhun asti.
oman miehen kanssa teen välillä toista ja välillä toista. Ei ole mitään vakituista tapaa lopettaa suihinottoa. Usein otan tavarat suuhun ja käyn sitten sylkäisemässä ne lavuaariin. joskus harvemmin nielaisen, jos esimerkiksi haluan jäädä miehen kanssa makailemaan tai jos jatkamme uuden kierroksen heti perään. Sitä teen harvemmin, koska sperma ei vain yksinkertaisesti maistu hyvälle ja sitä tulee mieheltäni niin paljon, että se ei edes yhdellä nielaisulla alas mene. Joskus harvoin sitten mieheni laukeaa rinnoilleni tai mahani päälle. Mitään suosikkia ei mieheni ole minulle ilmaissut, mutta en halua kangistua kaavoihin ja toteutan sen takia vähän jokaista vuoronperään. Suihinotto on mukavaa puuhaa, mutta miehelläni kestää tuleminen niin älyttömän kauan, että en kertakaikkiaan pysty ottamaan häneltä usein suihin. Joskus siihen menee jopa yli tunti...voitte kuvitella kuinka kipeet on niskat sen jälkeen :)
Koittakaapa miehet sellasta, että sovitte vaimonne kanssa seuraavaa: vaimo ottaa suihin loppuun asti, mutta sen jälkeen SUUTELETTE NIIN, ETTÄ SPERMAT TULEE OMAAN SUUHUNNE. jos kyseinen onnistuu ilman, että yrjöt lentää, voi ehkä jo olettaa vaimon päästävän spermat suuhunsa jatkossakin.
sovinistisiat!!!! ootteko ees koskaan maistanut??? sama kun laittais kloorin ja raa' an kananmunan seosta suuhun!!
Huvittava tuo selostuksesi. Ei minun miehen sperma ainakaan ole lähelläkään tuollaista. Rakastan niellä sitä ja aion tehdä niin vastausuudessakin ;)
Ihme vouhkaajia täällä.
n28
Sehän on todella kiihottava tilanne nähdä oma naisensa spermaisena.
Ja kokemuksesta voin sanoa, ettei se niin oksettavalta maistu. Hieman suolaiselta, tuoksu ei välttämättä ole tottumattomalle ihana. Makuasioita.
-Mies
Vierailija:
Koittakaapa miehet sellasta, että sovitte vaimonne kanssa seuraavaa: vaimo ottaa suihin loppuun asti, mutta sen jälkeen SUUTELETTE NIIN, ETTÄ SPERMAT TULEE OMAAN SUUHUNNE. jos kyseinen onnistuu ilman, että yrjöt lentää, voi ehkä jo olettaa vaimon päästävän spermat suuhunsa jatkossakin.sovinistisiat!!!! ootteko ees koskaan maistanut??? sama kun laittais kloorin ja raa' an kananmunan seosta suuhun!!
Nuolen usien vaimoa sen jälkeen, kun olen laskenut mällit pilluun. En nyt hakemalla hae sitä spermaa sieltä kieleeni vaan klittaa stimuloin lähinnä. En silti pidä spermaani mitenkään iljettävänä. Saisi vaimo ottaa loppuun asti suuhun!
Mulle riittää, että saa laueta suuhun. Siitä en saa mitään mitä sen jälkeen tapahtuu, sylkeekö vai nieleekö. Orkku on tosiaan erilainen jos saa laueta suuhun kuin se että vemputtaa loput käteen/pimppiin.
Sitä en ole koskaan tajunnut että moni nainen vaatii suuseksiä, mutta harvoin on sitä itse valmis antaa. Saatikka sitten ottamaan loppuun asti.