Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette kotimaan hotellilomalla iltaisin?

Vierailija
22.09.2023 |

Ev

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on matka-an ustappi mukanani, työnnän sen sisääni ja runk kailen

Vierailija
22/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn uimassa ja saunassa jos on sellainen, ja sitten nautin siitä että voin mennä ajoissa nukkumaan. Toki käyn ravintolassa syömässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käydään kaupunkikävelyllä tai vaikka elokuvissa, syödään hyvin ravintolassa ja sitten hotellissa rakastellaan. Nukutaan tyyliin 10h hotellin erinomaisessa sängyssä, orgasmien jälkeen tosi hyvää unta ja ehditään juuri ja juuri hotelliaamiaiselle. Lapseton pitkä parisuhde.

Hyvä että selvennit orgasmien saamisen.

No ilman niitä hotellissa ei voi nukkua, kokeile vaikka itse joskus, ihan mahdotonta!

Minä ainakin nukun erittäin hyvin kun lomailen paljon yksin. En tarvitse orgasmeja siihen hommaan.

-eri

Vierailija
24/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun

Vierailija
25/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin etukäteen Tinderin avulla treffit ja käydään syömässä tai kahvilla korkeintaan ja sen jälkeen hotellihuoneeseen. Tai ei oikeastaan lomalla noin vaan työmatkoilla.

Vierailija
26/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän iltani siellä, minkä takia olen juuri sille paikkakunnalle lomalle lähtenyt: oopperassa, konsertissa tai teatterissa.

Vierailija
27/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän käteeni pari kertaa niin uni maistuu

Vierailija
28/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta veikkaisin että hotellilomalla olisin siellä hotellissa.

Vierailija
29/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kai siinä syynä on ollut, että ollaan ylipäätänsä lähdetty kaupunkilomalle kotimaassa. Eli miksi sinne kaupunkiin on menty? Joku keikka silloin illalla? Muuten vaan menty?

Itse kotimaassa reissannut satoja kertoja, mutta ne on yleensä työreissuja. Niissä vakio on ollut hotellin sauna, pari olutta saunomisen yhteydessä, sitten jonnekin syömään. Ja hotellihuoneeseen katsomaan tv:tä ja nukkumaan. Ehkä ruuan jälkeen pubissa pari.

Vierailija
30/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovin etukäteen Tinderin avulla treffit ja käydään syömässä tai kahvilla korkeintaan ja sen jälkeen hotellihuoneeseen. Tai ei oikeastaan lomalla noin vaan työmatkoilla.

Eli jyystät työmatkat hotellihuoneessa yöt tinder-treffejä. Thumbs-up!