Mitä teette kotimaan hotellilomalla iltaisin?
Kommentit (30)
Käyn uimassa ja saunassa jos on sellainen, ja sitten nautin siitä että voin mennä ajoissa nukkumaan. Toki käyn ravintolassa syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydään kaupunkikävelyllä tai vaikka elokuvissa, syödään hyvin ravintolassa ja sitten hotellissa rakastellaan. Nukutaan tyyliin 10h hotellin erinomaisessa sängyssä, orgasmien jälkeen tosi hyvää unta ja ehditään juuri ja juuri hotelliaamiaiselle. Lapseton pitkä parisuhde.
Hyvä että selvennit orgasmien saamisen.
No ilman niitä hotellissa ei voi nukkua, kokeile vaikka itse joskus, ihan mahdotonta!
Minä ainakin nukun erittäin hyvin kun lomailen paljon yksin. En tarvitse orgasmeja siihen hommaan.
-eri
Sovin etukäteen Tinderin avulla treffit ja käydään syömässä tai kahvilla korkeintaan ja sen jälkeen hotellihuoneeseen. Tai ei oikeastaan lomalla noin vaan työmatkoilla.
Mä vietän iltani siellä, minkä takia olen juuri sille paikkakunnalle lomalle lähtenyt: oopperassa, konsertissa tai teatterissa.
Minä vedän käteeni pari kertaa niin uni maistuu
Ei ole kokemusta, mutta veikkaisin että hotellilomalla olisin siellä hotellissa.
Joku kai siinä syynä on ollut, että ollaan ylipäätänsä lähdetty kaupunkilomalle kotimaassa. Eli miksi sinne kaupunkiin on menty? Joku keikka silloin illalla? Muuten vaan menty?
Itse kotimaassa reissannut satoja kertoja, mutta ne on yleensä työreissuja. Niissä vakio on ollut hotellin sauna, pari olutta saunomisen yhteydessä, sitten jonnekin syömään. Ja hotellihuoneeseen katsomaan tv:tä ja nukkumaan. Ehkä ruuan jälkeen pubissa pari.
Vierailija kirjoitti:
Sovin etukäteen Tinderin avulla treffit ja käydään syömässä tai kahvilla korkeintaan ja sen jälkeen hotellihuoneeseen. Tai ei oikeastaan lomalla noin vaan työmatkoilla.
Eli jyystät työmatkat hotellihuoneessa yöt tinder-treffejä. Thumbs-up!
Minulla on matka-an ustappi mukanani, työnnän sen sisääni ja runk kailen