Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seksihalut vielä palata?

Vierailija
22.09.2023 |

Olen 40v nainen, pienten lasten äiti ja onnellisesti naimisissa. Seksielämä ei kiinnosta minua lainkaan tällä hetkellä ja pohdin, voiko se vielä vanhoilla päivillä palautua?
Miehessä ei ole mitään vikaa ja rakastan häntä syvästi. Olen myös valmis tekemään mitä tahansa perheeni eteen ja siksi lähden kyllä puuhiin mukaan aina kun mies haluaa, mutta jos miestä ei olisi, voisin kuvitella eläväni loppuelämäni ilman seksiä.

Oletko ollut samassa tilanteessa? Palautuvatko halut enää koskaan?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liukuvoide saa pimppaa kiihottuneeksi eikä klitorista erektioon. Oletko miettinyt, että ehkä tuo on syy haluttomuuteesi, kun laitat miehen seksuaalisuuden omasi edelle jopa niin räikesti, että annat kiihottumattoman reiän käytettäväksi? onko sinulla ollut eläessäsi suhdetta, jossa oma seksuaalisuutesi olisi yhtä tärkeä kuin kumppanin? Oma kiihottuneisuuteesi, oma orgasmisi jne? Vai onko kehosi aina ollut lähinnä muita varten?

Tuli mieleen että onko sinulla ollut ikinä suhdetta joka on kestänyt alkuhuumaa pidemmälle? Ei ole kauhean realistista että pitkässä suhteessa halut aina mätsää ja kumpikin on yhtä lailla kiihottunut ja valmis seksiin kun ehdotus siihen tulee. Voisiko mitenkään olla, että edes joskus toisen halut edelle laittaminen omien sijaan saisi aikaan jotain positiivista suhteessa? Tietysti ongelma on olemassa jos se haluton osapuoli on aina sama, eikä siitä seksistä tunnu toinen saavan mitään, silloin on suun avaamisen paikka.

Tietenkään pitkässä suhteessa ei halut aina mätsää, mutta siltikin seksiä voi harrastaa vain silloin kun molemmilla on siihen halu. En itse haluaisi saada seksiä säälistä tai velvollisuudesta vaan omalle nautinolleni on oleellista, että toinenkin on kiihottunut ja laukeaa. Eli jos toinen yrittää velvollisuudesta tyydyttää minun tarvettani, niin metsään menee. En myöskään ikinä olisi sellaisen henkilön kanssa suhteessa, joka haluaa minun kanssani seksiä, jos en sitä seksuaalisista syistä halua.

Vierailija
42/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö miehesi voi sinua kiihoittaa sillä liukkarilla, kyllähään se pimppi normaalisti alkaa haluamaan, kun vaan saa fyysistä stimulaatiota. Etkö saa orgasmia yleensääkkään, jos et niin eihän silloin haluakkaan.

Meilläkin oli aikoinaan kun siis lapset oli pieniä, aika jolloin ei haluttanut tippaakaan...mutta kun lapset hiukan asvoivat, halutkin palasivat oikein potenssiin 100!

No jos mies kykenee makaamaan haluttoman naisen, tuskin sitä kauheasti naisen tyydyttäminen kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liukuvoide saa pimppaa kiihottuneeksi eikä klitorista erektioon. Oletko miettinyt, että ehkä tuo on syy haluttomuuteesi, kun laitat miehen seksuaalisuuden omasi edelle jopa niin räikesti, että annat kiihottumattoman reiän käytettäväksi? onko sinulla ollut eläessäsi suhdetta, jossa oma seksuaalisuutesi olisi yhtä tärkeä kuin kumppanin? Oma kiihottuneisuuteesi, oma orgasmisi jne? Vai onko kehosi aina ollut lähinnä muita varten?

Tuli mieleen että onko sinulla ollut ikinä suhdetta joka on kestänyt alkuhuumaa pidemmälle? Ei ole kauhean realistista että pitkässä suhteessa halut aina mätsää ja kumpikin on yhtä lailla kiihottunut ja valmis seksiin kun ehdotus siihen tulee. Voisiko mitenkään olla, että edes joskus toisen halut edelle laittaminen omien sijaan saisi aikaan jotain positiivista suhteessa? Tietysti ongelma on olemassa jos se haluton osapuoli on aina sama, eikä siitä seksistä tunnu toinen saavan mitään, silloin on suun avaamisen paikka.

Miten mieheltä onnistuu naisen tyydyttäminen yhdynnässä ilman omaa halua? vai koskeeko tämä yhdynnässä tyydyttämisvelvollisuus taas jälleen kerran vain naisia?

Vierailija
44/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota noin... aika monet on sinkkuina vuosikausia ilman seksiä vaikka olisi kovatkin fyysiset tarpeet. Joten se, että on esim muutaman vuoden hiljaisempaa parisuhteessa makuuhuoneen puolella, ei ole kovinkaan vakava ongelma loppujen lopuksi. Itse olen se suhteen aktiivisempi puoli, fyysinen tarve yhdyntään on se 3 krt päivässä. En siltikään ikinä harrastaisi seksiä haluttoman puolison kanssa. Eihän se edes tunnu miltään, jos ei toinen ole mukana. Kovatkaan fyysiset tarpeet eivät tarkoita, että pitäisi maata haluton puoliso tai että pitäisi pettää. Tiedän sen kokemuksesta.

Jos on sinkku niin on jotain mahdollisuuksia tehdä sille puutteelle jotain. Jos taas on perhe ja pienet lapset eikä vaimoa kiinnosta niin suhteesta lähtemiseen on lasten vuoksi iso kynnys. Sitten voi tietty olla muitakin pikkujuttuja kuten rakkaus puolisoon ja juuri hartiapankilla valmistunut velkainen omakotitalo. Pettämisessä taas on sama moraalinen ongelma kuin perheen hajottamisessa.

Eihän nämä tarkoita että jotain näistä pitäisi tehdä. Voi myös kärvistellä vuosia ilman ja toivoa että tilanne paranee, niin kuin minä tein. Voi olla että se johtui moraalista, tai voi olla että olin vaan niin loppu etten muuhunkaan pystynyt.

Vierailija
45/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kumppanin orgasmilla on niin suuri merkitys, etten pystyisi harrastaan seksiä, jos toinen ei saisi loppuhuipennusta myös. Jäisi valju olo.

Varmasti jäisi, varsinkin kun on aina pitänyt kunnia-asianaan sitä että kumppani nauttii mahdollisimman paljon.

Kun on hyvässä lihassa, on helppo sanoa että pihvi lähtee takaisin keittiöön ellei se ole medium miinus. Mutta kun on tarpeeksi pitkään nälässä alkaa se homeinen leivänkannikkakin näyttää tosi herkulliselta. Varsinkin jos siihen ei ylety.

Vierailija
46/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun se haluton seksi vain lisää sitä haluttomuutta? Eli ahdinko vain syvenee ja syvenee. En tosiaan ymmärrä, miksi miehet luulevat, että emätin on aina valmis reikä.

Niinpä, sen ymmärsin kyllä itsekin ja yritin olla painostamatta.

Vaikka tilanne on normalisoitunut jo vuosia sitten niin edelleen minun on vaikea tehdä aloitetta. Painostuksen varominen, torjutuksi tulemisen pelko ja tunne omasta kelpaanattomuudesta jäi jossain määrin päälle.

Vierailija
47/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies kykenee makaamaan haluttoman naisen, tuskin sitä kauheasti naisen tyydyttäminen kiinnostaa.

Kyllä vaan olisi kiinnostanut oikein tosi paljon. Mutta jos kädessä on pelkkiä huonoja kortteja niin niistä se on valittava.

Enkä muuten koskaan maannut halutonta naista, koska se nainen tosiaan oli haluton.

Vierailija
48/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, taas tuo hullu jankuttaa samaa. Ei kannata vastata tuolle, joka puhuu siitä miten mies voi panna halutonta naista. Joku palstahullutrolli.

Vierailija
49/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota noin... aika monet on sinkkuina vuosikausia ilman seksiä vaikka olisi kovatkin fyysiset tarpeet. Joten se, että on esim muutaman vuoden hiljaisempaa parisuhteessa makuuhuoneen puolella, ei ole kovinkaan vakava ongelma loppujen lopuksi. Itse olen se suhteen aktiivisempi puoli, fyysinen tarve yhdyntään on se 3 krt päivässä. En siltikään ikinä harrastaisi seksiä haluttoman puolison kanssa. Eihän se edes tunnu miltään, jos ei toinen ole mukana. Kovatkaan fyysiset tarpeet eivät tarkoita, että pitäisi maata haluton puoliso tai että pitäisi pettää. Tiedän sen kokemuksesta.

Jos on sinkku niin on jotain mahdollisuuksia tehdä sille puutteelle jotain. Jos taas on perhe ja pienet lapset eikä vaimoa kiinnosta niin suhteesta lähtemiseen on lasten vuoksi iso kynnys. Sitten voi tietty olla muitakin pikkujuttuja kuten rakkaus puolisoon ja juuri hartiapankilla valmistunut velkainen omakotitalo. Pettämisessä taas on sama moraalinen ongelma kuin perheen hajottamisessa.

Eihän nämä tarkoita että jotain näistä pitäisi tehdä. Voi myös kärvistellä vuosia ilman ja toivoa että tilanne paranee, niin kuin minä tein. Voi olla että se johtui moraalista, tai voi olla että olin vaan niin loppu etten muuhunkaan pystynyt.

Ei muuten todellakaan ole sinkkuna aina mahdollisuutta tehdä asialle mitään. Esim voi olla sellainen vakaumus että harrastaa seksiä vain parisuhteessa.

Tai sitten sairaus kuten minulla. Itselläni tarve yhdyntään on päivittäistä, mutta ei ole yhdyntäkykyä. Tarve silti aivan järjetön. Monen "seksitön" avioliitto kalpenee sille, että olen itse ollut vuosikausia ilman seksuaalista tyydytystä kovista päivittäisistä haluista huolimatta.

Vierailija
50/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan olisi kiinnostanut oikein tosi paljon. Mutta jos kädessä on pelkkiä huonoja kortteja niin niistä se on valittava.

Enkä muuten koskaan maannut halutonta naista, koska se nainen tosiaan oli haluton.

Kaikki eivät tosiaan makaa haluttomia naisia, vaikka kuolisivat neitseinä. Eli aina on mahdollista valita myös olla käyttämättä toisen ruumista omaan tarkoitukseen. Ja todellakaan naisen tyydyttäminen ei kiinnosta, jos kykenee haluttoman naisen makaamaan. Koska mies joka kykenee makaamaan haluttoman naisen, ei ymmärrä, mitä muutoksia kiihttominen tuo emättimeen ja miksi nämä ovat tärkeitä ennen yhdyntää.

Vierailija
51/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kumppanin orgasmilla on niin suuri merkitys, etten pystyisi harrastaan seksiä, jos toinen ei saisi loppuhuipennusta myös. Jäisi valju olo.

Varmasti jäisi, varsinkin kun on aina pitänyt kunnia-asianaan sitä että kumppani nauttii mahdollisimman paljon.

Kun on hyvässä lihassa, on helppo sanoa että pihvi lähtee takaisin keittiöön ellei se ole medium miinus. Mutta kun on tarpeeksi pitkään nälässä alkaa se homeinen leivänkannikkakin näyttää tosi herkulliselta. Varsinkin jos siihen ei ylety.

Ei pidä paikkaansa. Itse olen ollut vuosikausia aivan järjettömässä puutteessa. En siltikään harrastaisi seksiä henkilön kanssa, joka ei ole seksuaalisesti kiihottunut. Koska haluan nimeomaan seksiä. Seksi on sellaista mitä tehdään yhdessä. Masturboida voin yksinkin. En halua masturboida toiseen ihmiseen.

Vierailija
52/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään pitkässä suhteessa ei halut aina mätsää, mutta siltikin seksiä voi harrastaa vain silloin kun molemmilla on siihen halu. En itse haluaisi saada seksiä säälistä tai velvollisuudesta vaan omalle nautinolleni on oleellista, että toinenkin on kiihottunut ja laukeaa. Eli jos toinen yrittää velvollisuudesta tyydyttää minun tarvettani, niin metsään menee. En myöskään ikinä olisi sellaisen henkilön kanssa suhteessa, joka haluaa minun kanssani seksiä, jos en sitä seksuaalisista syistä halua.

No ei sen nyt noin vastenmielistä tarvii olla se toisen halujen omien edelle laittaminen. Saattaa jopa käydä niin, että ne omat halut siinä myös herää jos antaa toiselle mahdollisuuden

Vierailija
53/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä antaisin vaimolle orkut ja kaikkea

hyväilyä vaikka itsen en olisi tarpeessa. Jos

vaikka ei tulis erektiota, niin kielellä tai kädellä

ym. Karrikoiden sanottuna , vaikka pitäis

käsillä seisoa. Eihän toista voi puutteeseen

jättää. Mukava se ois nähdä , kun hän saa orkut

kuitenkin. Enkä halua olla vain omaa itseäni

ajatteleva, että just min pitää saada. Parempi

on antaa kuin saada , jos on parisuhteessa.

Tähänkin se sanonta sopii.

Vierailija
54/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyyllä meilläkin aikoinaan uijalla oli haluttomuutta mutta annoin sen olla rauhassa ja painoin naapurin muijaa,lapsenvahtia (vähän tiukempaa toosaa 16v) ja ravintelista hinaamia muijia kuusen alla fillaritienvieressä jne

mutta saipahan muija olla rauhassa silloin.

Vierailija
55/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut menettänyt  nainen voidaan herättää takaisin seksiin kuten prinsessa Ruusunen elämään.  Mutta ei suusuudelmalla, vaan persesuudelmalla.

Vierailija
56/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet ajattelee juuri näin. Valitettavasti modernit voimaantuneet naiset eivät ajattele samalla tavalla

Vierailija
57/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet ajattelee juuri näin. Valitettavasti modernit voimaantuneet naiset eivät ajattele samalla tavalla

Mitä ihmettä taroitat modernilla voimaantuneella naisella? Onko joku vikana?

Vierailija
58/68 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mieheltä onnistuu naisen tyydyttäminen yhdynnässä ilman omaa halua? vai koskeeko tämä yhdynnässä tyydyttämisvelvollisuus taas jälleen kerran vain naisia?

Missä luki yhdynnästä mitään? Tai velvollisuus?

Vierailija
59/68 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä. Miksi naisen pitää sitten haluttomana antaa yhdyntää jos joutuu itse kuitenkin tyytymään

muihin tapoihin, jos mies haluaa vähemmän? Esim itse en tyydyty muulla kuin yhdynnällä, joten nuo vaihtoehtoiset tavat vain lisäävät halua. Miksi minun naisena pitää sitten olla puutteessa mutta jos mies sattuukin haluamaan niin pitää antaa nimenomaan sitä yhdyntää?? N35

Vierailija
60/68 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni katosi halut täysin haluttoman exmiehen takia. Oltiin yhdessä 8 vuotta ja käytännössä seksi loppui toisena vuonna, miestä ei vaan kiinnostanut. Rakastin häntä ja suhde oli muuten hyvä, mutta lopulta olin itsetunto murskana oleva ihmisraunio. Jälkikäteen harmittaa, ettei erottu aiemmin, tuntuu, että parhaat vuodet kolmikymppisenä meni vaan turhaan vastentahtoisessa selibaatissa.

Erottiin vuosi sitten ja sen jälkeen omat halut kyllä palasi aika rytinällä takaisin. Olen ottanut kaiken ilon irti sinkkuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän