Muita keski-ikäisiä naisia, jotka ei meikkaa? Minkälaista työtä teette?
En ole koskaan meikannut kovinkaan paljon ja etätöissä lopetin kokonaan. Nykyään en enää ehosta edes ihmisten ilmoille mennessä. Iho oli ennen kuiva ja hilseilevä, nykyään terve. Mielestäni meikki ei edes mitenkään raikasta tai nuorenna naamaani, näytän vaan maalatulta.
Kommentit (53)
Todella hämmentävä ketju. Pitääkö oikein ammatti mainita, että meikkiä päälle ja sillee. Jokainen pakkelia, muokkauksia ym. tehköön ihan miten haluaa. Siis, ihan oikeesti... olen aivokirurgi ja hiuslisäkkeeni menevät aivan sutturalleen leikkausten takia:)
Vierailija kirjoitti:
Todella hämmentävä ketju. Pitääkö oikein ammatti mainita, että meikkiä päälle ja sillee. Jokainen pakkelia, muokkauksia ym. tehköön ihan miten haluaa. Siis, ihan oikeesti... olen aivokirurgi ja hiuslisäkkeeni menevät aivan sutturalleen leikkausten takia:)
No kun se ammatti oli tässä ihan kysymyksenä. Mielestäni mielenkiintoista, sillä monissa ammateissa oletetaan huoliteltua ulkonäköä, ja kyllä siihen usein ajatellaan meikki kuuluvan.
Itse ihailen meikittömiä itsevarmoja naisia. Itse meikkaan aina ja joka ikinen päivä, syynä varmaan teini-iän aknen jättämä epävarmuus meikittömänä. Olen myös vaaleapiirteinen ja kiiltelevä ihoinen. En ikinä menisi töihin ilman meikkiä ja todellakin näytän meikattuna paremmalle.
t. Yläkoulun enkunope
Minä en jaksa vaivautua. Aikaakin siihen menee. Plus kemikaaleja menee viemäriin, kun illalla puhdistan kasvot. Ai niin ja se puhdistaminen vie myös aikaa. Ei vaan huvita tuhlata yhtään sekuntia tuollaiseen.
Nyt en ole työssä, mutta nuorena toimistotyössä meikkasin. Se on vähän nurinkurista, koska silloin ihoni oli nuori ja nätti muutenkin. Nyt, kun meikki parantaisi ulkonäköä, en todennäköisesti viitsisi vaivautua, vaikka menisin takaisin toimistotöihin. Suorittavan tason töihin en ole jaksanut laittaa naamaan mitään, se tuntuu ihan turhalta.
xcvbnm,ööö kirjoitti:
No kai 32v lasketaan myös. Olen aspaduunissa virastossa, oon allergisoitunut lähes kaikelle ja on tosi vähän meikkejä mitä voin enää käyttää. Ei maksa vaivaa meikata aamulla kun saa kiitokseksi ihottumaa ja vuotavat silmät :D Silpaisen hädin tuskin BB-voidetta ja kulmageeliä ja sitten menoks. Ei miehetkään meikkaa jos ne ei halua, joten miksi mun pitäisi? Illanviettoihin meikkaan ja juhliin.
32v. ei ole vielä keski-ikäinen, joten miksi koit tarpeelliseksi vastata? Keski-ikä alkaa 40v. paikkeilla.
N44
En meikkaa oikeastaan kuin baariin ja juhliin. Näin olen tehnyt aina, myös nuorena siis. En vain jaksa meikata. Olen hoitoalalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pahemmin meikkaa. Mulla on kuitenkin kestoripset, värjätyt kulmat ja huulissa täytettä&kestopigmentointi, niin en näytä ihan seinästä repäistyltä. Jos olen oikein viitseliäs, niin laitan vähän jotain BB-voidetta tasoittamaan ihon sävyä. Olen toimistotöissä.
Miksi tämä sai alapeukkua?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi o/
Erityisasiantuntija, joka tekee pääosin etätyötä. Työkoneen kamera on sen verran huonolaatuinen, että teamseissa kukaan ei varmaan edes huomaa eroa meikatun tai meikkaamatyoman naaman välillä kun tummapiirteinen olen ihan luonnostaan.
En meikannut edes ennen etätyöaikaa, eikä nykyinen työ asiantuntijana vaikuta asiaan mitenkään. Menneisyys miesvaltaisella alalla ehkä vähän vaikutti aikanaan. Miksi minä olisin meikannut, kun ei muutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pahemmin meikkaa. Mulla on kuitenkin kestoripset, värjätyt kulmat ja huulissa täytettä&kestopigmentointi, niin en näytä ihan seinästä repäistyltä. Jos olen oikein viitseliäs, niin laitan vähän jotain BB-voidetta tasoittamaan ihon sävyä. Olen toimistotöissä.
Miksi tämä sai alapeukkua?
Luultavasti siksi, että hän ei meikkaa mutta muuten tälläytyy hyvin perusteellisesti ja lopputulos on ehkä seinästä reväistyn näköisen sijasta kirveellä veistetyn näköinen.
En oo koskaan meikannu, enkä tuu koskaan meikkaamaan 😎
Laitekuski ja lastenhoitaja
Asiantuntija esimihenkilötehtävässä. Työni ei edellytä meikkiä.
En ole koskaan meikannut. Töitä uran aikana ollut aspahommista asiantuntijatöihin. Ei ole ollut ongelma itselleni eikä muille.
En ole koskaan nähnyt syytä ryhtyä meikkaamaan. Iho sen verran haastava, että sopivien perushoitotuotteiden löytäminen jo uuvuttaa. Olen tyytyväinen silloin kun ei pahasti kuki tai hilseile. Ja onhan se meikkaamattomuus yksi keino suojella luontoa. Meikkiteollisuus on ihan turha saastuttaja maailmassa
Olen 44v sairaanhoitaja sosiaalialalla. En meikkaa arkisin. Vain juhliin meikkaan ja kyllä silmämeikillä saa valuneet silmäluomet näyttämään paremmilta. En jaksa meikata arkisin.