Muita keski-ikäisiä naisia, jotka ei meikkaa? Minkälaista työtä teette?
En ole koskaan meikannut kovinkaan paljon ja etätöissä lopetin kokonaan. Nykyään en enää ehosta edes ihmisten ilmoille mennessä. Iho oli ennen kuiva ja hilseilevä, nykyään terve. Mielestäni meikki ei edes mitenkään raikasta tai nuorenna naamaani, näytän vaan maalatulta.
Kommentit (53)
En jaksa meikata arjessa. Allergisoidun helposti. Juhliin meikkaan.
Toimistossa teen töitä.
Tottumiskysymys. Eräs työkaveri meikkaa normaalisti, ja näytti kalvakalta ilman meikkiä. Mutta eiköhän siihenkin viikossa tottuisi.
En oikeastaan erikseen kiinnitä huomiota siihen ketkä meikkaavat, ketkä eivät. Lähinnä sen muutoksen huomaa. Kaikki näyttävät itseltään normaalisti.
Liikunnanohjaaja. En ole käyttänyt arkimeikkiä opiskeluaikojen jälkeen. Juhliin saatan laittaa ripsiväriä ja kulmakynää ja nykyisin sekin alkaa tuntua liialliselta pakkeloimiselta.
It- alalla ohjelmoinnissa, sekä etä-että lähipäiviä. Meikkaus ei ole mun juttu ollut koskaan, en osaa enkä halua opetella ja mielestäni se on ihan turhaa rahan ja ajan haaskausta. Mutta kukin tavallaan, meikatkoon ne ketkä haluaa.
Koulunkäynnin ohjaaja. Pyrin työhön laittamaan kulmaväriä, ovat sen verran vaaleat ja näkymättömät muuten. Sekä ripsivärin. En erityisemmin meikkaa enää.
En ole jaksanut meikata vuosikausiin. Nyt kun aloitin uudessa työssä niin alussa meikkasin hiukan, mutta nopsaan pääsi tekemään etätöitä niin ei jaksa. Ei tarvitse niitä meikkejä sitten jynssäillä poiskaan. Iho on hyvässä kunnossa, pesen kevyesti ja kosteutan.
Vierailija kirjoitti:
En ole jaksanut meikata vuosikausiin. Nyt kun aloitin uudessa työssä niin alussa meikkasin hiukan, mutta nopsaan pääsi tekemään etätöitä niin ei jaksa. Ei tarvitse niitä meikkejä sitten jynssäillä poiskaan. Iho on hyvässä kunnossa, pesen kevyesti ja kosteutan.
Ei kai meikkaamisella ole mitään tekemistä ihon kunnon kanssa? Itse meikkaan joka päivä ja iho on hyvässä kunnossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai meikkaamisella ole mitään tekemistä ihon kunnon kanssa? Itse meikkaan joka päivä ja iho on hyvässä kunnossa..
On sillä.
Meikkaaminen loppui siihen kun oikea olkapää kipeytyi kuukausiksi. Vasemmalla kädellä ei tullut kuin suttua ja kiukkua, joten lopetin kokonaan. Olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni näinkin.
Meikkaan, vaikka moni luulee, että en meikkaa. Sukulaiset kehuu piirteitä ja luonnonkauneutta. Lol. Sairaanhoitaja 45v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä.
Varmaan siinä tapauksessa, jos käyttää jotain kiinameikkejä tai ei puhdista meikkejä pois oikeaoppisesti.
Olen 39v ja kaupassa töissä. En ole meikannut ainakaan 10 vuoteen. Paitsi juhliin laitan vähän puuteria ja ripsaria. Onneksi sellaisia kekkereitä ei ole edes joka vuosi.
Siivooja. En meikkaa töihin, meikit leviää kuitenkin kun hikoilen. Kulmaväriä saatan käyttää.
En meikkaa. Ulkonäölläni ei ole merkitystä kellekään. Miehelle olen näkymätön ja teen työtä, jossa asiakkaat eivät näe minua. Joskus vähän meikkasin, mutta miehen kommentti oli , etten osaa niin lopetin sitten kokonaan
Minä en pahemmin meikkaa. Mulla on kuitenkin kestoripset, värjätyt kulmat ja huulissa täytettä&kestopigmentointi, niin en näytä ihan seinästä repäistyltä. Jos olen oikein viitseliäs, niin laitan vähän jotain BB-voidetta tasoittamaan ihon sävyä. Olen toimistotöissä.
Tuotantotyöntekijä. Mulla on työnantajan määräämät työvaatteet sekä suojamyssy koko päivän. Ei voisi vähempää kiinnostaa meikkaaminen, enkä edes osaa. Ei meillä muutkaan isommin meikkaa, joten sovin hyvin joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen 39v ja kaupassa töissä. En ole meikannut ainakaan 10 vuoteen. Paitsi juhliin laitan vähän puuteria ja ripsaria. Onneksi sellaisia kekkereitä ei ole edes joka vuosi.
Mitä se ripsarin ja puuterin laitto on ellei meikkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että joku n*ssii pilkkua. En meikkaa arkisin. Joskus juhliin. Ymmärsitkö nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että joku n*ssii pilkkua. En meikkaa arkisin. Joskus juhliin. Ymmärsitkö nyt?
"Muita keski-ikäisiä naisia, jotka ei meikkaa?"
En ole meikannut yli kahteenkymmeneen vuoteen. Teen "vaativaa asiantuntijatyötä", johon kuuluu mm. koulutusten ja seminaarien vetäminen sekä livenä että etänä - myös ulkomailla. En käy kampaajalla, hiukseni ovat olleet samalla tavalla kiinni yli 20v, ja värikin on ihan oma ja aito. Naamassa on ryppyjä ja kulmakarvoja ei koskaan ole ollutkaan, ja ripsetkin ovat nysät. Ei löydy luonnonkauneutta miltään osin. Näillä mennään.
Sairaanhoitaja, eläkkeellä mutta edelleen työssä. En viitsi enää, teen työni ja se riittäköön. Jos naama ei miellytä potilaita niin voi, voi..olkoot hoitamatta sitten. Siisti ja puhdas olen, hoidan kädet ja kynnet ja pesen hiukset.