Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keski-ikäisiä naisia, jotka ei meikkaa? Minkälaista työtä teette?

Vierailija
22.09.2023 |

En ole koskaan meikannut kovinkaan paljon ja etätöissä lopetin kokonaan. Nykyään en enää ehosta edes ihmisten ilmoille mennessä. Iho oli ennen kuiva ja hilseilevä, nykyään terve. Mielestäni meikki ei edes mitenkään raikasta tai nuorenna naamaani, näytän vaan maalatulta.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisimmin et osaa meikata ja käytät vääriä tuotteita, jos näytät maalatulta..

Vierailija
2/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi o/

Erityisasiantuntija, joka tekee pääosin etätyötä. Työkoneen kamera on sen verran huonolaatuinen, että teamseissa kukaan ei varmaan edes huomaa eroa meikatun tai meikkaamatyoman naaman välillä kun tummapiirteinen olen ihan luonnostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ilmeisimmin et osaa meikata ja käytät vääriä tuotteita, jos näytät maalatulta..

Näkyy se meikki sinunkin naamassasi vaikka mitä itsellesi uskottelisit. Miksi olet noin vihainen ja katkera siitä mitä joku muu tekee tai ei tee naamalleen?

Vierailija
4/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai 32v lasketaan myös. Olen aspaduunissa virastossa, oon allergisoitunut lähes kaikelle ja on tosi vähän meikkejä mitä voin enää käyttää. Ei maksa vaivaa meikata aamulla kun saa kiitokseksi ihottumaa ja vuotavat silmät :D Silpaisen hädin tuskin BB-voidetta ja kulmageeliä ja sitten menoks. Ei miehetkään meikkaa jos ne ei halua, joten miksi mun pitäisi?  Illanviettoihin meikkaan ja juhliin.

Vierailija
5/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa.

Vierailija
6/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa ja olen työtön. En ole koskaan varsinaisesti meikannutkaan, sillä jos yritän vähänkään laittautua näytän entistä kamalamnalta ja heti myös transnaiselta. En omista yhtään meikkiä tai vastaavaa ehostusainetta. Köyhänä työttömänä näihin ei olisi rahaakaan. Tietysti shampoota, saippuaa, hammastahnaa, hammasharjaa ja hiusharjaa käytän. Olen avoimesti ruma.

Vierailija
7/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en varmasti osaakaan enkä muuten välitä myöskään haaskata aikaa perusteellisempaan opettelemiseen, on sen verran muutakin elämää. Oliko muuta asiaa? -ap

Vierailija
8/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

etätöissä ollessani lopetin meikkauksen, kerran viikossa käyn toimistolla ja kun yritän vähän laittaa silloin meikkiä, niin tulee inhottava ja pakkeoitu olo, monta kertaa joutunut pesämään ne vähätkin meikit pois. 

Kestovärin olen laittanut ripsiin ja kulmiin, ja talvella ehkä joutuu jotain kevyttä meikkivoidetta laittamaan, jos naama kovasti punottaa, ehkä joku BB voide tai vastaava voisi käydä, ja sitäkin voi keventää sekoittamalla siihen päivävoidetta. 

Vierailija
9/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajaja. Tapaan asiakkaita ja edustan heitä oikeudessa ja erilaisissa neuvotteluissa. En meikkaa, ei vain kiinnosta. Pukeudun siisteihin vaatteisiin ja laitan laitan hiukseni.

Vierailija
10/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v ja työskentelen varhaiskasvatuksessa. En meikkaa kuin juhliin tai erityistilanteisiin, laitan kylläkin ripsiin ja kulmiin kestovärin muutaman kuukauden välein. Minulla on hyvä iho ja valmiiksi melko tummat piirteet, joten mielestäni meikkaaminen arjessa on turhaa.

Vierailija
11/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.

Kulttuuriala, sekä etä että lähityötä.

En ole ikinä meikannut.

Vierailija
12/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii paklata. t.Kirjaston täti.

Vierailija
13/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin kun olin töissä. Kun on ollut pitkään työttömänä ei edes viitsi vaivautua. Säästyy rahaakin kun ei tarvitse ostaa meikkejä. Osaan kyllä meikata, mutta en halua enää tehdä sitä.

Vierailija
14/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri. En ole vuosiin enää töihin meikannut, juhliin kyllä kevyesti.

Vierailija
15/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori. Tässä hommassa meikkaaminen ei edistä uskottavuutta (vaikka ei sen pitäisi sitä haitatakaan, jokaisen oma valinta).

Joskus yritin noita kestovärejä ripsiin ja kulmiin, mutta eihän ne pysy paria viikkoa kauempaa, laittoi ne sitten itse kotona tai kosmetologilla. Mitä te käytätte, jos värjäysväli voi olla muutaman kuukauden?

Vierailija
16/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin vaalea ja vähän punakka. Äärimmäisen vaikea ohueen, pisamaiseen ja kirjavaan ihoon löytää hyvin imeytyvää ja sulautuvaa meikkivoidetta jne.

Käytän ripsiväriä ja vähän vaaleaa huulipunaa.

Vierailija
17/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, 52v, en viitsi/jaksa meikata arkisin, mutta puhdistan ja kosteutan ihoani säännöllisesti ja käytän aurinkosuojaa, mielestäni ihoni näyttää ihan hyvältä ikäisekseni. Juhliin/ menoihin sitten kyllä meikkaan ja todellakin näytän paremmalta meikattuna.

Vierailija
18/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistolla päätetyötä. En ole koskaan meikannut juuri lainkaan. Viime vuosina on puuterikin jäänyt. Nyt kun iskee rupsahdus, harkitsen ripsiväriä ja poskipunaa. Olen kalpea ja hiukset irtoivat päästä.

-Kohta 5-kymppinen-

Vierailija
19/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa vaivautuu. Olen yläkoulun opettaja.

Vierailija
20/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija. Lopetin meikkaamisen, kun tahaton lapsettomuus osui omalle kohdalle ja luin illat pitkät kaikkea siihen liittyvää. Päätin luopua turhista kemikaaleista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän