Ensimmäinen asia, joka sinulle tulee mieleen juoksua harrastavasta ihmisestä?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Kuivakka
Tämä. Persoonattomampaa harrastusta saa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yksinkertainen ihminen. Laji joka vaatii ehkä vähiten aivotyöskentelyä.
Minä joudun töissäni ajattelemaan ja keskittymään koko ajan, aivot työskentelevät ihan jatkuvasti. Aivotkin tarvitsevat lepoa, muuten ne ylikuormittuvat ja alkavat tiltata. Joten miksi jatkaisin sitä jatkuvaa kuormitusta harrastuksissani? Juoksu on keholle kuormitusta, mutta aivoille lepoa.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten paljon ajatuksia meistä juoksuharrastajista. Ajatteletteko te ihan aina kaikista vastaantulijoista/ohittamistanne jotain? Miten se sanonta menikään; jotain pienistä mielistä ja ihmisistä keskustelusta.
Vaikka et aktiivisesti ajattelisi kaikkia näkemiäsi mäntyjä, osaat varmaan vastata kysymykseen mikä on ensimmäinen asia, joka sinulle tulee mieleen männystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yksinkertainen ihminen. Laji joka vaatii ehkä vähiten aivotyöskentelyä.
Minä joudun töissäni ajattelemaan ja keskittymään koko ajan, aivot työskentelevät ihan jatkuvasti. Aivotkin tarvitsevat lepoa, muuten ne ylikuormittuvat ja alkavat tiltata. Joten miksi jatkaisin sitä jatkuvaa kuormitusta harrastuksissani? Juoksu on keholle kuormitusta, mutta aivoille lepoa.
Juoksu myös lisää verenkiertoa aivoissa ja parantaa kognitiota.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten paljon ajatuksia meistä juoksuharrastajista. Ajatteletteko te ihan aina kaikista vastaantulijoista/ohittamistanne jotain? Miten se sanonta menikään; jotain pienistä mielistä ja ihmisistä keskustelusta.
Kyllä minä ainakin yksin kulkiessani yleensä aina ajattelen jotain ohittamistani/näkemistäni ihmisistä. Se on ihan normaalia. Ihmisen katse kohdistuu herkästi liikkuviin kohteisiin ja näkeminen herättää ajatuksia. Luonnollista.
Tuo hapuilemasi sanonta ei ole minulle tuttu.
Itse aikanaan tein eripituisia lenkkejä, sunnuntaisin jopa 20km.
Oli siinä vähän riippuvuutta mukana. Keho alkaa tuottaa jotakin mielihyvähormooneja.
Sopii toimistotyöläiselle todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivan kesän orava! työkaveri on himolenkkeilijä ja naisesta ei ole enää muuta jäljellä kuin luinen perse
Joo, joillakin tämä lenkkeily menee niin överiksi ettei mitään tolkkua. Mäkin tunnen yhden ihmisen joka lähti vaikka keskellä yötä juoksemaan 30 kilsaa jos ei ehtinyt ennemmin. Ja joka päivä, muusta ei puhunut kuin mitä sykkeet oli ollu ja kuinka lenkin jälkeen leipoi 200 piirakkaa ja lähti sitten vielä toiselle lenkille. No, onneksi suurin osa lenkkeilijöistä on ihan tolkun ihmisiä ja nauttivat juoksemisesta terveellä tavalla.
Erja?
Jos ois lähtenyt matkaan ajoissa, niin ei tarvitsisi juosta..
Fiksu ihminen - ikävästi muistuttaa minua siitä, mikä olisi järkevää.
Tuumaan että hienoa hommaa. Toivon juoksevani minäkin vielä, nuorempana (noin 40 asti) lähti, sitten tuli kaikkea sekalaista murhetta terveyspuolella ja muuta elämänvaihetta ja nyt olenkin yhtäkkiä JUOPPO LÄSKI 47 vuoden kynnyksellä. Himojuoksija en ole ollut koskaan, mutta sellainen höntsäilijä kyllä.
Että se varmaan tykkää juoksemisesta. Aika yleinen juoksuharrastus on, joten ei erityisempiä ajatuksia herätä.
Jonottaa uusia lonkkia tai polvia muutaman vuoden kuluttua.
Älykäs, pitkäjänteinen, kurinalainen, koulutettu.
Pätee useimpiin tuntemiini juoksijoihin. Jos olet poikkeus, ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Aina on poikkeuksia.
Lihava lössykkä joka yrittää laihduttaa hölkyttelemällä 9 min km vauhdilla ja syö palkkioksi suklaalevyn tai 2 kun on kotona parin kilsan jälkeen.
Että 40-senä nivelrikko ja viimeistään 60-senä eka polviproteesi.
Addikti