Addix.fi/Hannamari Rahkonen
Hei! Onko kellään kokemusta kyseisen henkilön sokeriaddiktiosta eroon -valmennuksesta? Sanoi 6kk kestävän valmennuksen hinnaksi 3500€ ja jos teen päätöksen heti, "erikoistarjous" 2500. Onnistumisprosentti 100, sanoi.
Hmmm. Onko kukaan saanut apua? Jos on niin tietysti elämänmittainen sijoitus mutta... epäilen.
Kommentit (7)
Eikö kellään kokemusta?? Minua myös kiinnostaisi.
Mulla on kokemusta!
Ostin ton valmennuksen, maksoi 1800€ piti olla kaikki vertaistukiryhmät ym. Kun aloin kyselemään vertaistukiryhmät perään, niin sitä ei kuulemma ollutkaan ja siksi hinta oli niin alhainen.
Pääsin kyllä johonkin viesti juttuun Jossa oli muutama henkilö jolle voi laittaa yksityisviestiä.
Ihan ok tietoa, mutta ei todellakaan 1800 wörtti!
Sen jälkeen tuli myyntiin 4 viikon mittainen irtisokerista ohjelma alle 100€ hintaan.
Ajattelin, että loppupeleissä pieni hinta siitä, että pääsee sokerista eroon, mutta sanotaanko että kuukauden päästä oli jo semmoinen fiilis, että ihan kusetusta.
Ainut hyvä käytännön vinkki oli, että kun alkaa tekemään sokeria mieli, niin vettä johon on sekoitettu glutamiinia. Vie himon pois.
Herranjumala mitä hintoja! Onko hän edes terveydenhuollon koulutettu?
On käynyt kuulemma ulkomailla näitä sokeririippuvuus koulutuksia ja sen vuoksi hinta kuulemma niin korkea.
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala mitä hintoja! Onko hän edes terveydenhuollon koulutettu?
Järkikin sanoo että bull shittiä! Roskaa!
Kokemusta on ja en todellakaan suosittele. Vertaistukiryhmä whatsappissa oli loppujen lopuksi vain muutaman vakkarin oman elämän ruotimista jota oli todella raskasta lukea/kuunnella päivästä toiseen. Osallistujia kehotettiin neuvomaan ryhmässä toisiaan ja etätuki oli vähäistä. Viikottaiset tapaamiset ryhmässä videopuheluin raskaita. Varmaan ihan ok asiaa materiaaleissa, mutta yleisfiilis koko valmennuksesta todella huono. En käynyt loppuun asti, järkyttävän kallis laatuun nähden.
Nostan aihetta. Mua kiinnostaisi kyllä.