Miks Jennifer Aniston ja muut ei kommentoi
Kommentit (29)
Sorry, näin on sovittu.
t. Jennifer Aniston
No ovat varmaan järkyttyneitä ja shokissa.
Voihan se olla, että ko. edesmennyt ei ollut ihan niin mukava mies, kuin roolinsa. Vaikea sanoa tuntematta.
Voi jee. Antakaa nyt ihmisille aikaa.
Mietipäs kuinka paljon kello on USA:ssa.
Ehkäpä kuolema tuli kuitenkin puskista, eli eivät ole valmistautuneet antamaan lausuntoa. Eihöhän pian ala kuulua.
6.57
sunnuntaina 29. lokakuuta 2023 (UTC-7)
Aika sijainnissa Los Angeles, Kalifornia, Yhdysvallat
Perry oli huumehörhö. Veti varmaan kokaa ja taju meni altaassa joten ei kannata kommentoidakkaan mitään.
Olisiko Perry huumepäissään loukannut näitä ja välit olleet täysin poikki. Ehkä mr Perry oli täysi persreikä.
Ymmärtääkseni Frendit ovat olleet varsin läheisiä myös siviilissä. Ystävän poismeno on järkytys ja itse pitäisin jopa outona, että keskittyisivät päivittelemään somea. Jokainen läheisen yllättäen menettänyt tietää, millainen shokki se on eikä siinä mitkään pr-temput ole mielessäkään.
Jospa se ei tullut niille edes yllätyksenä. Narkkihan tuo ukko oli jo viimeiset 20 vuotta. Ja eihän nämä ole varmaan olleen yhteydessä vuosikausin, pelkkä rappiolle mennyt ex-työkaveri. Ette tekään riennä suremaan julkisesti jos joku entinen työkaveri 20 vuoden takaa juo itsensä hengiltä. Muut tekee uraa ja menee eteenpäin, ei ne jaksa velloa jonkun päihdeveikon jutuissa.
Ehkä niillä on liian kiire itkeä.
Ehkä ne tuntee huonoa omaatuntoa kun Frendien kuvaamisen aikana sulkivat silmänsä, sellaisen kuvan siis sai. Pelkäsivät, että Matthew Perry lopettaa sarjassa ja heiltä menee miljoonat. Eikös nämä siis kertoneet, että tiesivät, mutta eivät sanoneet mitään.
No jos oikeasti surettaa, niin tuskin on ensimmäisenä mielessä joku kommentointi somessa. Ei minulla ainakaan olisi.
Vierailija wrote:
Voihan se olla, että ko. edesmennyt ei ollut ihan niin mukava mies, kuin roolinsa. Vaikea sanoa tuntematta.
Miksi pitäisi heti rynnätä kommentoimaan someen jos joku kuolee?
"Frendeissä Perryn kanssa näytelleestä Jennifer Anistonista muodostui merkittävä tukipilari parantumisen tiellä.
– Jenny oli se henkilö, joka auttoi minua. Siitä olen hänelle todella kiitollinen, Perry kertoi Diane Sawyerin haastattelussa lokakuussa 2022."
Perryn Instassa on kuva siitä porealtaasta, ei mikään amme vaan iso uima-allas.
Oli siis laittanut itsestään kuvan altaassa vain alle viikko sitten.
Eivätkö sure oikein?