Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tai oletko ollut parisuhteessa, joka saa sinusta uusia ja ikäviä piirteitä esiin?

Vierailija
22.09.2023 |

Ystäväni oli 3 vuotta intohimoisessa rakkaussuhteessa, mutta suhde oli vahingollinen sai ystäväni jopa väkivaltaiseksi miestään kohtaan. Itse olen seurustellut nyt 2,5 vuotta, mies on tosi kiltti ja kunnollinen, mutta sietää aivan kaiken ja saa mut koventamaan panoksia ja lopulta varmaan satuttamaan häntä kunnolla....
Silti ilkeyteni kuulemma sattuu hänellä sisimmässään, mutta ei halua näyttää sitä. En oikeasti ole tai halua olla ilkeä ja vihaan itseäni, että nyt musta on tullut ihmishirviö...

Mitä mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole ihan tervettä, jos toisen kiltteys saa toisen "koventamaan panoksia". Mene itseesi ja mieti, mistä tuo johtuu. Ja lopeta suhde, jos et osaa kohdella toista hyvin.

Vierailija
2/8 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin halunnut lopettaa suhteen, mutta mies ei suostu siihen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin halunnut lopettaa suhteen, mutta mies ei suostu siihen.

Ap

Suhteen lopettamiseen ei tarvita toisen suostumusta.

Vierailija
4/8 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole 8-vuotias, suosittelen terapiaa. Mutta pk:n tädille puhuminenkin voi auttaa siinä, että Niko-Petteri jättää sinut rauhaan. 

Kiltti ihminen ei voi pakottaa sua olemaan kanssaan, eli puhut kakkaa. Teet itse jotain väärin tai olet tulkinnut psykopatian kiltteydeksi. Jos et halua olla miehen kanssa eikä suhde toimi, jätä mies ja sillä sipuli. Jos mies ei anna jättää, ja olet oikeasti aikuinen, mene poliisin puheille. 

Ei pahalla, mutta oletko heikkolahjainen? Vaikuttaa ettet oikein ole omassa elämässäsi kuskin paikalla. 

Vierailija
5/8 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran kauhistuttava suhde, siis siinä mielessä että miesystävä tarvitsi enemmän äidillistä ohjausta kuin romanttista kumppania, oli myös erittäin rajaton, joten verbaalista keppiä sai heiluttaa niin että lopulta olin ihan loppu ja hämmästynyt että näin paha ja narsistinen ihminenkö olen oikeasti?!? No sitten se loppui tuohon omaan mahdottomuuteensa, ja pääsin itseni soimaamisesta yli kun käsittelin ja tajusin että kyllä se vika oli juuri tuossa ja hänessä kuten nyt tässä kerroinkin.

Vierailija
6/8 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde tavallaan toimii, mutta tulevaisuuden suhteen haluamme erilaisia asioita ja musta tuntuu, että miehellä on joku ihannekuva minusta - arvomme ovat aika erilaiset.

Olen ehkä vähän naiivi itsekin, ex oli narsisti ja oli tosi vaikea avioero hänen kanssaan, asiat edelleenkin hankalia, joten ehkä tässä taustalla näitä pettymyksiäkin.

Kiinnostava näkemys, että kiltteyden takana voisi olla psykopatia...

ap

Vierailija
7/8 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidutatko eläimiä? Et ole aivan terve.

Oletko huomannut, että saat kaikki sairastumaan ympärilläsi.

Vierailija
8/8 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan