Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP ei hoida asiaa, onko yleistä?

Vierailija
22.09.2023 |

Käsiteltävänä on nopea asia, joka OP n olisi pitänyt hoitaa automaattisesti. Olen yrittänyt jo viikkoja saada heidät hoitamaan sen ( siis kyse oikeusturvastani ja selvä että heidän kuuluu se hoitaa). Ja kun he eivät hoida, en pysty hoitamaan muita asioita. Mitään ei tapahdu. Vaikka olen monta kertaa ottanut yhteyttä. Aina luvataan, mutta mitään ei tehdä.

Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mitä tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi joskus niin että olivat veloittaneet liikaa palvelumaksuja ja jouduin ensinnäkin itse huomauttamaan asiasta ja senkin jälkeen mitään ei tapahtunut pariin kuukauteen. Vasta kun aloin kilpailuttaa asuntolainaa, rahat mystisesti palautettiin tilille samana päivänä.

Itselläni laskutettiin lakiosastoilla pyytämäni dokumentointi kahteen kertaan eikä lasku ollut mikään pieni. Ensimmäinen veloitus otettiin tililtäni heti paikalla käynti jälkeisenä päivänä ja seuraava veloitus samasta asiasta kahden viikon kuluttua., Koska olen  vanhempi henkilö, epäilin jopa että kyseessä oli henkilökunnan taholta jonkin asteinen kavallusyritys.

Pankki ei vaatimukseni mukaan kuitenkaan heti maksanut mitään takaisin, meni viikkoja eikä mitään tapahtunut, vaikka vein asioita koko ajan eteenpäin pankissa. Tämän jälkeen ilmoitin asiasta poliisille ja pankkitarkastusvirastolle. Jopas alkoi tapahtua, mutta vasta viikon kuluttua ilmoituksestani viranomaisille.

Pankki tylysti totesi lyhyesti että *tässä liikaa veloitettu takaisin*. Ei anteeksipyyntöä, ei yhtään mitään eikä henkilön nimeä. Mitä mieltä olette tällaisesta pankista?

Vierailija
22/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op on ainakin siitä mielenkiintoinen, että äitini kuoltua ja ennen kuin pesä oli jaettu ei OP suostunut palauttamaan minulle yksin omistamani asunto-osakkeen osakekirjoja vedoten siihen, että ei ole täyttä varmuutta siitä, ovatko ne kuolinpesän omaisuutta. Kysyin, miten ihmeessä vain minun omistamani osakkeet voisivat olla kuolinpesän, vaikka laina oli maksettu eikä äiti ei ollut lainan takaajana eikä äidin omaisuutta ollut panttina. Ei vastausta, mutta ei luovutettu osakekirjojakaan. Kun pesä oli jaettu, jouduin maksamaan pankille 80 e/kk siitä, että he olivat joutuneet säilyttämään osakekirjojani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan