Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut on häädetty jo useammalta Joensuun kuntosalilta, jopa virkavallan voimin

Vierailija
21.09.2023 |

Tilanne on siis se, että opiskelen vieraalla paikkakunnalla, mutta en saa opiskelija-asuntosäätiöltä asuntoa, niin minulla ei ole tällä hetkellä kotia. Asun osan ajasta henkilöautossa, mutta välillä pitää päästä pesemään pyykkiä, käymään suihkussa, ja kyllähän siellä autossakin alkaa pikkuhiljaa olemaan kylmä öisin.

Olen yrittänyt hyödyntää 24/7 kuntosaleja, joihin pääsee sisään kulkukortilla. Olen nukkunut makuupussissa eri kuntosalien pukuhuoneissa, pessyt pyykkiä lavuaarissa ja laittanut kosteat vaatteet kuivumaan kuntolaitteiden, esim. levytankojen päälle. Hyödynnän kuntosaleja tilapäismajoitukseen ainoastaan pikkutunteina, jolloin salilla ei edes käy muita asiakkaita, niin en ymmärrä, että miksi tämä järjestely haittaa niin paljon salinpitäjiä.

Eräällä joensuulaisella kuntosalilla on reikä seinässä, kun löin siihen tilanteessa, jossa kamppailin virkavaltaa vastaan poistamistilanteessa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minulla on kyllä omistusasunto Porissa, mutta joudun opiskelujen takia viipymään useamman päivän viikossa Joensuussa.

AP

Vierailija
2/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on jo oikeastaan aika yritteliäs provo! Saat 3/5.

Vierailija
4/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykit voi pestä pesulassa.

Vierailija
5/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi hakea soluasuntoa? Eivät ole niin kalliita.

Vierailija
6/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä niitä pyykkejä voi laitteiden päälle levitellä. Mutta hyvä idea muuten.

Vierailija
7/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Antinkujan asunnottomien palvelut? Oletko kysynyt? Vieressä päivätoimintakeskus Siniristi.

Vierailija
8/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Solukämpän saa päivässä.

Vierailija
9/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan opiskelija? Vahva oot, kun reiän seinään löit, tai vaihtoehtoisesti heikko seinä.

Vierailija
10/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa turhan mutkikkaslta ja vaivalloiselta, mitä jos hankkiutuisit vain iltaisin putkaan tai päivystykseen, niin saisit katon pään päälle helpommin useaksi tunniksi. Päivystyksestä voisit lisäksi kössiä itsellesi aina puhtaan pyjaman ja sukat.

Vierailija
11/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa. Ja sä et ilmeisesti itse nyt ymmärrä yhtään minkä takia?

Vierailija
12/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, uskooko tätä kuka. Että pääset salille, tarviit salijäsenyyden, joka varmasti kukkarollesi olisi jo liikaa. Lisäks jos käytät tiloja luvattomasti, sun jäsenyys olisi varmasti jo irtisanottu.

Että älä jaksa trollata, eikö sulla ap ole harrastuksia?

Vierailija
13/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy henk auto ja osta matkailuauto  vekselin takauksena voinet käyttää omistusasuntoasi porissa

mikä olikaan seuraava ongelma?

Vierailija
14/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuihan se yks sissi kuukausikaupalla teltassa siellä metsikössä, yliopiston takana, kun asuntoa ei järjestynyt.

Vierailija
15/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai koko Jojensuussa ei ole mitään muita kämppiä kuin opiskelija-asuntosäätiön asunnot? :D

Kyllä tämä kuitenkin vähän nauratti, joten annetaan 2/5

Vierailija
16/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan lähtisi Porista opiskelemaan JOENSUUHUN???? Turun ja Tampereen yliopistot on keksitty.

Vierailija
17/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavuaarissa pestyt pyykit haisevat pahalta.

En tiedä kumpi on ällöttävämpää: ripustaa pyykkejään kuivumaan hikisten laitteiden päälle vai käyttää laitteita, joiden päällä joku on kuivattanut haisevia lavuaaripyykkejään.

Vierailija
18/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös rahattomuuden takia kerännyt pulloja ja pullorahoilla saanut maksettua kuntosalijäsenyyden. Välillä joudun myymään itseäni saadakseni auton pidettyä. Kuntosalilta löytää iltaisin hyvin miehiä asiakkaiksi ja annan heille seksiä pukuhuoneessa. Saan helposti 300-500€/pano, koska olen treenattu. En ymmärrä miksei tämä järjestely sovi salin henkilökunnalle.

Ap

Vierailija
19/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös rahattomuuden takia kerännyt pulloja ja pullorahoilla saanut maksettua kuntosalijäsenyyden. Välillä joudun myymään itseäni saadakseni auton pidettyä. Kuntosalilta löytää iltaisin hyvin miehiä asiakkaiksi ja annan heille seksiä pukuhuoneessa. Saan helposti 300-500€/pano, koska olen treenattu. En ymmärrä miksei tämä järjestely sovi salin henkilökunnalle.

Ap

Otatko kakkoseen?

Vierailija
20/20 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi ap varmaan alkaa puuhillaan riivaamaan lähintä uimahallia tai kylpylää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi