Arnoldsin kauheat hinnat
Vielä parikymmentä vuotta sitten omat vanhemmat ostivat aina laatikollisen noita donitseja viikonlopuksi kotiin. Eipä tarvitse omille lapsille ostaa kun kävin katsomassa hintatasoa! Käännyin jo suoraan ovelta pois kun katsoin että yksi pikku donitsi maksaa 4,5€. Kuka maksaa neljästä pikkudonitsista 20 euroa saati paljonkohan laatikollinen maksaa...
Kommentit (122)
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.
En osta. Silläkin rahalla saa ihan oikeata ruokaa. Lidlistä saa vaikka minkälaista makeaa paljon halvemmalla. Esim.mansikka ja suklaaleivosta, donitsia, munkkeja.
Arnolds tulee menemään konkurssiin. Katsokaapa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo Arnoldsin donitsit näyttävät hienoilta, mutta maistuvat ei-miltään. Paistopisteiltäkin saa paremman makuisia, saati itse tehtyinä.
Miten v....ssa sana saati kuuluu mielestäsi tuohon lauseeseen????? 🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼 Ä Ä L I Ö.
Vahva on voimakkain yksinään - Roope Ankka
On törkeän kalliita, ei näin keskituloisenakaan ole vara niitä ostaa. Mutta itse tekemälläkään ei pääse lähellekään samaa laatua 😑
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia donitsikone jos nuo hinnat niin hirvittää. Kyllä kaikkeen löytyy eri laitteita nykyään https://kodinkone.com/paras-donitsikone/ siinä on vielä video
t. leipurin vaimo
Minäkin olen leipurin vaimo, enkä usko sinun edes nähneen oikeaa leipuria/leipomoa.
Donitsikoneet eivät tee sellaisia donitseja kuin mitä niiden kuuluisi olla. Ne pitää uppopaistaa, johon nuo koneet eivät kykene. Yksikään itseään kunnioittava leipuri/leipomo ei väitä donitsiksi tuollaista paistettua kakkusta.
Vierailija kirjoitti:
No ei mene kun on katteet kohdillaan. Lasketaan vaikka, että siellä käy 100 asiakasta päivittäin ja ostavat keskimäärin kaksi donitsia, jolloin rahaa tulee kuukaudessa 100 x 9 x 30 = 27 000 euroa. Kyllä noista jää palkkojen tilavuokrien ja muiden jälkeen ihan hyvin katetta.
Vierailija kirjoitti:
Näitä donitsipaikkoja on muutenkin ihan liikaa nykyään. Vähintään kolmasosa tulee karsiutumaan.
Arnoldsilla ei vissiin mene kauhean hyvin, puolisoni on töissä kaupassa jossa on näiden piste, ja tuo säännöllisesti roskiin kuuluvia donitseja kotiin. Niitä laitetaan tyyliin alle 5 per laatu päivässä esille, vaan eivätpä myy.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata maksaa itsensä kaltoin kohtelusta noin paljoa. Pelkkä sokerirasvapommi joka tukkii valtimot ja kerryttää keskivartalorasvaa. Aika monta kilsaa saa hölkätä jos aikoo tuon kuluttaa.
Mä rullaluistelen yleensä sen vähintään pari tuntia kerrallaan. Kulutus per lenkkiä kohden on yleensä minimissään 1000kcl. Siinä ei yksi donitsi paina mitään.
En itse tykkää niistä munkeista, tai isoista donitseista. Sen sijaan pienet kinuskidonitsit... en heti tiedä mitään parempaa. Muistaakseni maksoin 10 euroa kolmesta sellaisesta.
Ei niitä nyt joka päivä ole tarkoitus ostaa ja toisaalta hyväkin, että ovat arvokkaampia. Eipähän tule satsattua niihin usein.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään on pysynyt pystyssä mutta panin kyllä merkille että Ison Omenan Arnolds lopetti pari kuukautta sitten eikä Espoosta löydy kyllä toista paikkaa jossa olisi tällainen määrä ostovoimaa liikkeellä.
Vähän persaukisəmmille profiloidussa Lippulaivassa yhden metropysäkin päässä taitaa kyllä edelleen olla Arnolds. Ehkä tatuọituja siidərivalaita vilisevässä sọsiaaliluọkassa on enemmän kysyntää rasvassa uitetuille pullataikinarinkuloille.
Kaikenlainen pikaruoka on hinnoiteltu laatuunsa nähden kummallisen korkeaksi. Ei niistä niin paljon nauti että noilla hinnoilla tulisi enää käytyä missään.
Pizzerioista yhä tilaan. Ei mistään kuljetuspalvelun kautta vaan suoraan pizzeriasta niin hinnat yhä kohtuulliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään on pysynyt pystyssä mutta panin kyllä merkille että Ison Omenan Arnolds lopetti pari kuukautta sitten eikä Espoosta löydy kyllä toista paikkaa jossa olisi tällainen määrä ostovoimaa liikkeellä.
Vähän persaukisəmmille profiloidussa Lippulaivassa yhden metropysäkin päässä taitaa kyllä edelleen olla Arnolds. Ehkä tatuọituja siidərivalaita vilisevässä sọsiaaliluọkassa on enemmän kysyntää rasvassa uitetuille pullataikinarinkuloille.
Toki sinun piti mielummin haukkua tuntemattomia se en sijaan että olisit vaivautunut ajattelemaan että siellä lippulaivassa on varmasti halvempi vuokra.
Ei voi mitään, ei meistä kaikki voi kyetä normaalin päättelyyn.
Entäs ne suolaiset bagelit ja vastaavat, ja salaatit siellä Arnoldsissa.
Juusto-kinkku paahtoleipä 7,90€. Bagel tonnikalatäytteellä 8,90€. Salaatit 11,40€.
Siis pari palaa paahtoleipää, kinkku- ja juustosiivu pikkuista vaille 8 euroa? Juomat siihen päälle toki vielä, esim. kuppi kahvia 3,70€.
Samalla hinnalla hinnalla saa jo kokonaisen noutopöytälounaan, salaatteineen, lämpimine pääruokineen, jälkiruokineen.
Mutta vanha viisaus tietysti kertoo, että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Näissää bisnes sujuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo Arnoldsin donitsit näyttävät hienoilta, mutta maistuvat ei-miltään. Paistopisteiltäkin saa paremman makuisia, saati itse tehtyinä.
Miten v....ssa sana saati kuuluu mielestäsi tuohon lauseeseen????? 🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼 Ä Ä L I Ö.
Sinä et taida osata suomea. Saati käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
eipä nuo nyt niin kalliita ole voi tietysti ostaa jotain kuppamunkkeja jos haluaa
Oon joskus ostanu niitä klamydiamunkkeja, tippurimunkitkin on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata maksaa itsensä kaltoin kohtelusta noin paljoa. Pelkkä sokerirasvapommi joka tukkii valtimot ja kerryttää keskivartalorasvaa. Aika monta kilsaa saa hölkätä jos aikoo tuon kuluttaa.
Tämä on totta. Ja jos kerran kuussa sen yhden donitsin ostaa, niin silloin on ihan sama maksaako se euron vai 8 euroa. Jos Arnolds alkaa painaa liikaa lompakossa niin silloin syö liikaa donitseja.
Mä ostan n. kerran kuussa ja silti haen muualta, koska ovat liian kalliita Arnoldsilla.
Se on just näin. Ostan todella harvoin (tyyliin kerran-kaksi vuoteen) donitseja, mutta kun ostan, ehdottomasti Arnoldsin, koska ne on vaan ihan parhaita. Makunsa kullakin toki!