Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo löytää minusta vieraita hiuksia

Vierailija
21.09.2023 |

Tätä on jatkunut jo pidempään. Vaimo löytää päällä olevistani vaatteistani jonkun toisen naisen pitkiä hiuksia. Alkaa jo kyllästyttämään. Olen kyllä työmatkoilla ja välillä poissa kotoa, mutta mitään syytä ei pitäisi olla että minusta löytyy vieraita hiuksia. Vaimolla on pitkät paksut tummat hiukset, joita värjää joskus ja tytär, jolla on vaaleat ohuemmat hiukset ja nekin alkaa olla jo luokkaa pitkät. Onko tämä jokin puuduttava vitsi vai hauska leikki vai pitäisikö huolestua, kun vaimo näkee niitä vieraiden naisten hiuksia minussa jatkuvasti? Mä en itse oikein jaksa enää nauraa asialle.
Vaimo haukkui minut vuosi sitten sairaanloisen mustasukkaiseksi, kun kyselin hänen mielestään "liikaa" hänen vapaasta viikonlopusta ja siksi en uskalla nyt ottaa vaimon kanssa puheeksi tätä hiusasiaa, kun riitoja on vaimon aloitteesta ihan riittävästi muutenkin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suhde.

Vierailija
2/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sikatar!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On rohkeiden ikävien päätösten aika."

Vierailija
4/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haistoin kerran auton apukuskin puoleisen turvavyön tuoksuvan hajuvedeltä. Mainitsin siitä miehelle niin se tokas vaan että, ELÄ ihanko totta.

Vierailija
5/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt sanoo rouvalleen, että on vain yhden naisen mies, rakastaa rouvaansa.

Ja vie ne hiukset dna-testiin, jos ei muu auta.

Vierailija
6/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama kokemus ex-naisestani. Aina löytyi jotain hiuksia vaatteista ja niistä piti joko vitsailla tai paikoin olla ihan tosissaankin. Yritin sanoa hänelle, että kukaan muu tässä maailmassa ei koskisi minuun pitkällä tikullakaan, kuin hän.

Vierailija
7/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan idioottihan sun vaimo on.

Vierailija
8/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhri munas huulipunalla ja kato mitä sanoo sit

Vierailija
9/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne pettävät itse näkee pettämisen merkkejä kumppanissaan vähän koko ajan.

Hiuksista en tiedä, mistä ne sit suhun tarttuu?

Itse ihmettelin jossain vaiheessa, kun mun kotiin kulkeutui jostain mustia pitkiä hiuksia, itse olin silloin kalju ja sinkku. Ne ilmeisesti tarttui muhun koulusta kaveriltani, jolla oli tumma tuuhea tukka. Koulussa oli pehmustetut penkit, jotka tuntui sitä karvaa imevän ja niitä jäi muhun kun samoissa penkeissä istuskeltiin koulussa.

Tai sano akalles, että käy vaan teettämässä näistä todistuskappaleista dna-näytteet.

Mitä se nainen itse touhuaa kun olet poissa?

Vierailija
10/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sikatar!

Eikö se ole siatar?

Vierailija
11/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miehelle sanonut, että mun ei ainakaan kannata kysellä hiuksista, koska multa löytyy niin monenkirjavaa. On punaista, valkoista, mustaa (paksua ja ohuempaa) on vaaleaa, vaaleanruskeaa. Aikaisemmin varsinkin kun oli pidemmät hiukset eli lapaluiden puoliväliin niitä oli kaikkialla.

Kysy naiseltasi ihan neutraalisti, että mihin hän tuolla pyrkii?

Vierailija
12/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhri munas huulipunalla ja kato mitä sanoo sit

Tai laittaa niitä vieraita hiuksia esinahan alle. Siinä voisi olla selittämistä.

Vierailija
13/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin huonossa avioliitossa olevaa miestä ja aina piti nyppiä siltä hiuksia vaatteista ja tarkastaa ettei jää niitä. Samoin kissan karvat. Tarraharjalla harjasin sen lähtiessään. Hirveen vaivalloista.

Vierailija
14/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että vaimosi kohdistaa sinuun henkistä väkivaltaa, mutta et joko näe sitä tai välitä siitä. Oletko vähän ylikiltti kynnysmatto? Kysyn tuon ihan hyvällä, olen itsekin ollut ja ollut henkisesti väkivaltaisissa suhteissa.

Vierailija
15/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapailin huonossa avioliitossa olevaa miestä ja aina piti nyppiä siltä hiuksia vaatteista ja tarkastaa ettei jää niitä. Samoin kissan karvat. Tarraharjalla harjasin sen lähtiessään. Hirveen vaivalloista.

Joo, elukat on hankalia. Huomasin exästä heti, että on löytänyt uuden naisen, kun kaikki sen vaatteet oli paksussa koirankarvassa.

Vierailija
16/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mutta en edes koita varoa enää, tuoksut jää, hiuksia jää autoon tai vaatteisiin, minkäs sille voi. 🤷‍

Vierailija
17/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että vaimosi kohdistaa sinuun henkistä väkivaltaa, mutta et joko näe sitä tai välitä siitä. Oletko vähän ylikiltti kynnysmatto? Kysyn tuon ihan hyvällä, olen itsekin ollut ja ollut henkisesti väkivaltaisissa suhteissa.

Aika mielenkiintoinen huomio ja täytyy myöntää, että osuva. Mulla on lehmän hermot ja en nyt ota kierroksia oikein mistään. Vaimo aloittaa yleensä riidat tivaamalla jostain turhanpäiväisestä asiasta. Kun lopulta suutun, jouduin pyytämään vaimolta anteeksi, että loukkasin häntä. Muuten ei sovintoa tule. En ole ajatellut asiaa noin. Olen vain ajatellut että vaimo on "normaali suomalainen nainen". Olen pitkässä liitossa ja ei ole kokemusta muista pitkistä parisuhteista. Nyt kun mietin, vaimo ei ole kyllä koskaan pyytänyt mitään anteeksi. Pääsen helpommalla, kun pyydän vaan anteeksi. Riitelemällä ei ratkea siivosinko kodin aamulla vai ei. Siivosin, mutta jos vaimo ei usko tätä ja lapset on ehtinyt jo leikkiä monta tuntia ja syöty kahdesti ja minullakin on työpäivä enkä rupea työaikana siivoamaan kotia.

AP.

Vierailija
18/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoinen huomio ja täytyy myöntää, että osuva. Mulla on lehmän hermot ja en nyt ota kierroksia oikein mistään. Vaimo aloittaa yleensä riidat tivaamalla jostain turhanpäiväisestä asiasta. Kun lopulta suutun, jouduin pyytämään vaimolta anteeksi, että loukkasin häntä. Muuten ei sovintoa tule. En ole ajatellut asiaa noin. Olen vain ajatellut että vaimo on "normaali suomalainen nainen". Olen pitkässä liitossa ja ei ole kokemusta muista pitkistä parisuhteista. Nyt kun mietin, vaimo ei ole kyllä koskaan pyytänyt mitään anteeksi. Pääsen helpommalla, kun pyydän vaan anteeksi. Riitelemällä ei ratkea siivosinko kodin aamulla vai ei. Siivosin, mutta jos vaimo ei usko tätä ja lapset on ehtinyt jo leikkiä monta tuntia ja syöty kahdesti ja minullakin on työpäivä enkä rupea työaikana siivoamaan kotia.

AP.

Onpa sulla ruusuinen kuva naisista. Tuo on niin täysillä henkistä väkivaltaa kun olla voi. Miksi olet tuossa liitossa ja opetat lapsille, että tuollainen on normaalia ja aina pitää pyytää anteeksi kun toinen on k*pää ja pompottaa?

Vierailija
19/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Ei ole normaali eikä normaalia. Itse olen valinnut lähteä suhteista ja hoitaa juurisyytä eli lapsuudessa syntynyttä arvottomuuttani, mikä on altistanut tuollaisissa suhteissa olemiselle.

Tuollaisessa eläminen ei tee ihmiselle hyvää eikä se ole terveellistä, vaikka se olisi ainoa malli elämästä. Itse olen etsinyt ja löytänyt parempia ihmisiä elämääni ja normaaleja käytösmalleja ja tunneyhteyksiä.

Vierailija
20/34 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi kasvavat nyt sitten läheisriippuviksi kynnysmatoiksi tai narsisteiksi, kun hekin uskovat, että tuo in normaalia. Sukupolvesta toiseen kierre jatkuu, kunnes joku katkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän