Kriteerisi Tinderissä miehelle?
Kommentit (23)
Ei kai kukaan enää tinderiä käytä.
Ikä 37-45 vuotta (olen itse 40-vuotias), miellyttävä ulkonäkö, harrastaa liikuntaa, normaalipainoinen, ulkonäkö ei kieli runsaasta alkoholin käytöstä, mielenkiintoinen teksti, on lapsia, on yliopistokoulutus tai vastaava, myös mielellään jotain kulttuuriharrastusta, ei liian sliipattu.
Suht mun ikäinen, mielenkiintoinen kuvaus itsestä, terveet elämäntavat. Ulkonäkö vaikuttaa aika paljon.
Ei ylipainoinen, kivat ja symppaattiset kasvot, aktiivisen oloinen.
Ei liikaa elämän ryydyttämät kasvot
En ikimaailmassa menisi Tinderiin, vaikka jostain odottamattomasta syystä jäisin sinkuksi, mutta vastaan silti:
Minua miellyttävä ulkonäkö ja kiinnostuksen herättävä bio.
Yritän kaivaa kokonaisuudesta esiin, ettei alkoholi oo ongelma eikä olisi kovin pahoja mt-ongelmia.
Täyspäinen, hyväntahtoinen, ei päihdeongelmia
Ikä 30-35 (olen itse 30), jonkinlainen profiiliteksti, järkevät kuvat, omaa silmää miellyttävä ulkonäkö (esim pitempi parta ja kauniit silmät), eläimistä plussaa😊
Miehessä etsin lisäksi vakavaraista miestä joka ei elä yli omien varojen (eli ei pikavippejä tai tuhannesti osamaksusopimuksia), mielellään jotain kouluja käynyt, plussaa jos työ ei ole vuorotyötä, asuu samalla alueella sillä en halua etäsuhdetta ja huumoria pitää aina löytyä, mutta vaikeistakin asioista pitää osata puhua.
Iloinen ilme kuvissa. Harrastaa samoja harvinaisempia extremeurheilulajeja kuin minä.
Vuosi sitten tavattiin, asutaan nyt yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa menisi Tinderiin, vaikka jostain odottamattomasta syystä jäisin sinkuksi, mutta vastaan silti:
Mistä kaivaisit sen uuden miehen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
Päihteetön, lapset jo tehtynä, +-5v omasta iästä, siisti olemus, mukavan ja leppoisan oloinen bio, ei liian hurjapää, mieluummin arjesta pitävä nallekarhu.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää rikkaalta.
Istuu vinossa kun paksu lompakko perstaskussa.
Silloin kun mies näyttää kuvissa hyvältä, ja profiilitekstissä ei ole mitään ihan ilmiselviä vaaran merkkejä.
Mua ei sinänsä haittaa tyhjät profiilitekstit: jos mies on komea niin svaippaan oikealle, oli tekstiä tai ei. Mutta jos profiiliteksti on ihan mauton, tai tosi negatiivissävytteinen, niin silloin painan kyllä ruksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?
Äläs nyt, vähemmän kilpailua meille muille😁
About mun ikäinen, profiilikuvana joku ihan normaali kuva, huumorintajuinen, eläinrakas, pitää videopeleistä, pitää huolen hygieniastaan, ei polta.
Kuinka kauan odotellaan, että inkkelit löytää perille ja alkaa iänikuinen jankutus siitä miten vain laatikkoleukakirurgilentäjät ison tilipussinsa, mallikasvojensa ja kahden rasvaprosenttinsa kanssa kelpaa naisille?
Kun kuvat miellytti silmää ja tekstin ja muiden tietojen perusteella pystyin kuvittelemaan itseni osana miehen elämää. Eli suht samantyylistä tapaa elää etsin.
Ja löysin.