Kestääkö 120cm runkosänky pariskunnan painoa?
Sänky on tehty puusta ja pussi jousitus. Ei mitään lastulevyä
Kommentit (27)
Meillä ainakin kestää. Ihan normaalipainoisia ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pariskunnan painosta
75 ja 85
Painan n.80kg, 1,84m pitkä. Ostin vähän aikaa sitten uuden sängyn, runkopatjan johon sai jalat. Sänky tuntuu todella tukevalta ja hyvältä, ei mitään ongelmia ja luulen, vaikka painaisin lähemmäs sata kiloa, sänky toimisi vieläkin moiteettomasti. Runkopatjoja saa 120cm myös.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/jaernudda-runkopatja-sijauspatja-vaaleanha…
Olet siis ostamassa sänkyä. Suosittelen 160 cm sänkyä kahdelle ihmiselle.
On varmaan kokemusta seksistä jännäpoikien kanssa siinä 120 cm sängyssä? 😠
Vierailija kirjoitti:
Olet siis ostamassa sänkyä. Suosittelen 160 cm sänkyä kahdelle ihmiselle.
No me mahdutaan hyvin 120 koska nukutaan aina sylikkäin ajattelin onko vaan niissä eroja että esim 160cm sitten kestäisi paino paremmin kuin 120cm. Pieni asunto myös niin ei viitsi turhaan isoa sänkyä
Joskus aikanaan 90cm leveä sänky kesti ihan hyvin lihavaa ukkoa, siis mun miesystävää. Mullahan oli tuollainen pieni sänky, kun itse olin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kilttimiestä huolita leikkiin mukaan?
Katso sellainen, että ne reunat pysyvät jämäköinä. Joissain runkopatjoissa on löysät reunat, silloin sängyn reunan lähellä on huono olla ja sänky on liian pieni kahdelle. Oma 120 cm on kyllä kestänyt nukkumista ja seksiä. 2 x noin 75 kg.
Miehen painosta sänky rytkähtää alas. Varsinkin jos sängyssä tehdään jotain. Ei kestä mikään sänky. Nainen on sitten natisevassa sängyssä. Kunnes uusi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hymiö tahtoo ilmaista?
Eikö jännäpojat viihdy parisängyssä?
Ikean Kesti meillä. 70 ja 100 kg.
Ihan vinkkinä: maksa enemmän ja ota paksumpi patja runkopatjan päälle ja normaalia korkeammat jalat. Toimii.
Jännispojat eivät käytä alle 160cm sänkyjä jotta humalaanjuotettua kilttityttöä mahtuu kääntelemään kaikkiin asentoihin.
Vierailija kirjoitti:
Painan n.80kg, 1,84m pitkä. Ostin vähän aikaa sitten uuden sängyn, runkopatjan johon sai jalat. Sänky tuntuu todella tukevalta ja hyvältä, ei mitään ongelmia ja luulen, vaikka painaisin lähemmäs sata kiloa, sänky toimisi vieläkin moiteettomasti. Runkopatjoja saa 120cm myös.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/jaernudda-runkopatja-sijauspatja-vaaleanha…
yleensä noista pettää jalat tai siis niiden kiinnitys.
Saattaa se kestää, mutta ei noin kapea sänky sovi kahdelle, kuin ihan pakosta yöksi pariksi.
Mun vanhemmat nukkui sellaisessa 45v
Kyllä omassani ainakin on puinen sälepohja jousien alla. Puu on kestävämpää kuin lastulevy joten miksei kestäisi.