Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastata miehelle joka haluaa avioehdon

Vierailija
20.09.2023 |

Mielestäni avioehto on vain niille jotka eivät usko avioliittoon, eikä sellaisen ihmisen kanssa kannata edes kokeilla yhteistä elämää. Näillä yksilöillä (vrt vaikkapa ammattiurheilijat) ei ole muuta tavoitetta kuin saada vapaa hyvännäköinen nainen pois markkinoilta, jotta saavat itse häärätä vapaasti missä haluavat, kunnes naisparat tajuavat 2-3 lapsen jälkeen kuinka heitä on vedätetty pahemman kerra ja sitten onkin jo ns. paskat housussa tai hameessa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se työ tasa-arvon eteen mitä tässäkin maassa on tehty ja vieläkin kätesi on muiden kukkarolla? Ei hyvää päivää. 

Vierailija
42/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioehtohan on viisautta monella tapaa. Sillä myös suojataan tietyissä tilanteissa lesken oikeuksia. Avioehdosta on turvaa molemmille, kun se osataan tehdä oikein.

Vertaus vakuutuksen ottamiseen on osuva.

Kertoisitko, millaisessa tilanteessa avioehto suojaa lesken oikeuksia? En itse keksi yhtään, vaikka pidänkin avioehtoa monessa tilanteessa järkevänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastasin: "mihin voin allekirjoittaa".

Avioehto on tärkeä tehdä, en halua päätyä maksamaan miehelleni, jos eroamme.

Vierailija
44/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että kyllä kiitos.

Vierailija
45/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioehto on ok, mutta huolehdi, ettet jää tyhjän päälle jos olet vuosia kotiäitinä, oma ura ja eläkekerttymä jää sen takia vaatimattomaksi.

Kun pysyy avioliitossa, niin ei ole tyhjän päällä. Sehän sen liiton koko tarkoitus on. Ei kai vain joku ajattele että se on raha-automaatti ja mene sen takia naimisiin? Eihän?

Avioliiton ei pidä olla myöskään ilmaisen taloudenhoidon liitto, jolla mahdollistetaan oma ura. Ja sitäpaitsi avioliitto voi loppua vaikka toisen kuolemaan.

Vierailija
46/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei usko avioliittoon eivät mene naimisiin.

Vierailija
47/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vaatisin avioehtoa että saan omani pois

Vierailija
48/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioehto on ok, mutta huolehdi, ettet jää tyhjän päälle jos olet vuosia kotiäitinä, oma ura ja eläkekerttymä jää sen takia vaatimattomaksi.

Kun pysyy avioliitossa, niin ei ole tyhjän päällä. Sehän sen liiton koko tarkoitus on. Ei kai vain joku ajattele että se on raha-automaatti ja mene sen takia naimisiin? Eihän?

Avioliitossa on vaikea pysyä, jos toinen osapuoli päättää erota.

Vierailija
49/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehto on hyvin yksinkertainen. Kaikki mitä miehenä tienaan ja omistan kuuluu minulle eron tullessa ja sama ehto naiselle että sille jää kaikki mitä se omnistaa. Jos tulee lottovoitto vaikka 10 miljoonaa niin  eron tullessa se menee sille joka sen loton laittanut. 

Vierailija
50/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskot avioliittoon, niin silloinhan sinullekaan ei ole mitään merkitystä onko teillä avioehtoa vai ei.

Vierailija
51/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Avioehto on hyvin yksinkertainen. Kaikki mitä miehenä tienaan ja omistan kuuluu minulle eron tullessa ja sama ehto naiselle että sille jää kaikki mitä se omnistaa. Jos tulee lottovoitto vaikka 10 miljoonaa niin  eron tullessa se menee sille joka sen loton laittanut. 

Jaattehan sitten myös perhevapaat tasan. Ja lasten sairastanisista aiheutuvat poissaolot myös.

Vierailija
52/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää sellainen ehto, että on se on voimassa liitossa, johon ei synny lapsia. Silloinhan molemmat voivat tienata itse rahansa.

Jos lapsia kuitenkin tulee, niin avioehto raukeaa, koska vain nainen kantaa ja synnyttää yhteisen jälkeläisen ja äitiys/vanhempainvapaat eivät jakaudu tasan.

Vierailija
53/53 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on pelkkä typerä trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme