Mitä vastata miehelle joka haluaa avioehdon
Mielestäni avioehto on vain niille jotka eivät usko avioliittoon, eikä sellaisen ihmisen kanssa kannata edes kokeilla yhteistä elämää. Näillä yksilöillä (vrt vaikkapa ammattiurheilijat) ei ole muuta tavoitetta kuin saada vapaa hyvännäköinen nainen pois markkinoilta, jotta saavat itse häärätä vapaasti missä haluavat, kunnes naisparat tajuavat 2-3 lapsen jälkeen kuinka heitä on vedätetty pahemman kerra ja sitten onkin jo ns. paskat housussa tai hameessa.
Kommentit (53)
Sulla ei ole varmastikaan kodille vakuutusta, saati itsellesi. Muutenhan uskot että kotisi voi palaa tai voit jäädä auton alle.
Tee toki svioehto, mutta tee sellainen, joka turvaa (myös) sun edut. Te. Ei twrvi sllekiroittaa sellaista paperia, jossaa kaikki omaisuus jää toiselle puolisolle, vaikka tämä olisikin seka nimellisesti tienaa. Ota lakimies ja laskekaa, minkä arvoinen sun panoksesi avioliittoon sun mielestä on, ja sitten laaditte sellaisen avioliiton, mikä turvaa sulle vähintään tuon ja tietty kaiken ite ansaitemasi.
Voihan nainenkin kerryttää omaisuutta 😅
Minä sanoisin, että aletaan yhdessä laatia sitä. Sinun kannattaisi sanoa tuo, minkä sinä kirjoitit aloitukseesi.
En suostuisi avioliittoon ilman avioehtoa. En ole toisten lompakoilla hääräävä lokki. Nainen.
Sano että ootpa fiksu mies. Näin voit sinäkin turvata oman omaisuutesi.
Täällä mies, joka haluaa avioehdon. Minun pieni äidiltä perimäni omaisuus palaa suvulle, EI VAIMON SUVULLE!
Kannattaisi miehen hankkia fiksumpi nainen. Ap vaikuttaa varsin typerältä. Vai oletko sitä mieltä, että kotivakuutuskin on vain niitä varten, jotka haluavat tuhota kotinsa?
Sanot että et tietenkään halua tehdä avioehtoa koska olet vain hänen rahojensa ja varallisuutensa perässä.
Avioehto on niille, jotka eivät ole kullankaivajia:
Avioehtohan on viisautta monella tapaa. Sillä myös suojataan tietyissä tilanteissa lesken oikeuksia. Avioehdosta on turvaa molemmille, kun se osataan tehdä oikein.
Vertaus vakuutuksen ottamiseen on osuva.
Avioehto on ok, mutta huolehdi, ettet jää tyhjän päälle jos olet vuosia kotiäitinä, oma ura ja eläkekerttymä jää sen takia vaatimattomaksi.
En minäkään uskonut, että mun vaimo tulee pettämään minua salasuhteessa ja ottamaan eron. Perhe hajosi, ns kaikki meni.
Suosittelen avioehtoa kaikille.
Koska en ole hyvännäköinen ja tyhmä, tein avioehdon täsmälleen niin kuin itse halusin. Minusta on hyvä, että alusta alkaen on sovittu asioista, joista erotessa voisi tulla repivä riita. Olen materian perään, en halua, että erossa mies saisi sukuni metsät ja sijoituskiinteistöni.
Kannattaa tietenkin kysyä, millaista avioehtoa oli ajatellut, ja sitten miettiä, vastaako se omia valintoja. Ja jos ei päästä kohtuulliseen yhteisymmärrykseen, kannattaa jatkaa eteenpäin erikseen.
Laulaisin perutaan häät, menen naimisiin vain rahan takia.
Avioliitohan on taloudellinen sopimus. Miksi solmisitte sellaisen, jos ette ole samaa mieltä sen sisällöstä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä mies, joka haluaa avioehdon. Minun pieni äidiltä perimäni omaisuus palaa suvulle, EI VAIMON SUVULLE!
Liikuttava mieletön raivo mielikuvitus vaimoaan kohtaan.
Ööööh.. sanoisin, että avioehto on erittäin ok ja välttämättömyyskin jos on pakko naimisiin mennä jostain syystä. Lisäisin vielä, että haluan pitää jatkossakin omat tilit ja omat rahat.