Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat, paljonko liikutte?

Vierailija
04.06.2023 |

Etenkin te, jotka olette laihduttaneet onnistuneesti. Tarkoitukseni on laihduttaa 10 kg, jäljellä vielä 9 kg. Aloin laskea kaloreita ja olen jo rukannut syömistä paljon.

Nyt kiinnostaa ennen muuta liikunta. Itse käyn uimassa 3 krt viikossa, 45 minuuttia kerrallaan. Lisäksi käyn kerran viikossa jumpassa. Aiemmin liikuin satunnaisesti.

Saliharjoittelusta tai juoksemisesta en niin syty. Mitä vinkkejä olisi laihduttajalle liikuntaa varten?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg pois enkä juuri arkiliikuntaa enemmän liikkunut.

Vierailija
2/6 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 kg pois pelkällä ruokavaliolla ja sillä, että liikun töissä usein lähes älylaitteeseen asetetun aktiivisuustavoitteen verran. Ilmeisesti nyt pitää alkaa liikkumaan vielä lisää kun painonputoaminen on pysähtynyt.

Vierailija
4/6 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä on itseään piippuun vetää juoksemalla kolme maratonia joka päivä. Jaksatko ylläpitää sitä loppuelämäsi? Kroppa tarvitsee myös lepoa.

Harrastat sitä mitä haluat ja jaksat. Laihtua voi vaikka istuisi 24h päivässä.

Vierailija
5/6 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina liikkunut 6-9 tuntia viikossa. Juoksua ja crossfitiä lähinnä. Keväällä laihdutin vaivihkaa kertyneet 5 kg ja liikuin totuttuun tapaan. Söin 2000-2200 kcal päivässä ja laihduin 1,5 kg viikkotahdilla, eikä kilot ole tulleet takaisin.

Vierailija
6/6 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihduttaa miinuskaloreilla, niin siinä ei kauheasti ole järkeä urheilla.

Itselle on ollut sopiva kävelylenkit 3-4 x viikko ja pari lyhyttä 20min. lihaskuntotreeniä käsipainoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän