Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät tori.fi ostajat?

Vierailija
20.09.2023 |

Kiinnostaa millaisia teille on sattunut kohdalle. Millaiset ostajat on tori.fissä (tai muilla nettikirppareilla) ärsyttävimpiä? Omalle kohdalle ärsyttävimpiä osuneita on ollut yksi, joka tuli ihan kännissä noutamaan lastenvaatteita (ilman lasta onneksi) ja myös ne, jotka sopii kaupat, mutta alkaa sen jälkeen säätämään maksamisen ja noutoajan kanssa eikä enää kelpuutakaan sitä, että maksu ennen postitusta tai tarjolla olevat noutoajat on nämä kuusi ehdottamaani aikaa, ei muita aikoja.

Kommentit (187)

Vierailija
61/187 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanilaatikot. Juuri kävin hakemassa kaupasta 6 kpl, koska maanantaina muutto.

Vuokralaatikot ei ole koskaan olleet meille vaihtoehto koska ei niitä joka paikkakunnalta saa.

Vierailija
62/187 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanilaatikot. Juuri kävin hakemassa kaupasta 6 kpl, koska maanantaina muutto.

Vuokralaatikot ei ole koskaan olleet meille vaihtoehto koska ei niitä joka paikkakunnalta saa.

Ostavatko banaanilaatikot useinkin Torista tavaraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/187 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ärsyttää ketkä nimettöminä kysyy kysyy " onko vielä myynnissä tai onko tallella "? Ja kun vastaat kyllä on tai kyllä on haluatko tulla katsomaan tms niin ei kuulu enää mitään.

Sellaiset kyselyt mitkä ei ole allekirjoitettu edes etunimellä niin eivät ole johtannet kauppoihin kuin tyyliin kerran elämässä - suomalaiset eivät osaa enää minkäänlaisia käytöstapoja tai välillä tuntuu että oikeasti torilla on paljon pelkkää kiusantekoa harrastavia.

En anna ikinä tarkkaa osoitetta muuta kuin tekstarilla puhelimeen se vähentää oharit melkeinpä olemattomiin

Vierailija
64/187 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut myynnissä joku tuote joka postikuluineen 10€, sitten tulee viestiä, ostan tän, sopiiko 9€ posteineen? Sitten ei kuulu enää mitään, vähän huvittavaa, jos jonku tuotteen oikeasti haluaa niin varmaan ei ois eurosta kiinni :D muutenkin edullisesta tuotteesta. Tän tyylisiä usein.

Sitten näitä tulee eniten, jotka ilmoittaa ostavansa tuotteen, kun kysyn nouto vai postitus, ei kuulu enää mitään.

Vierailija
65/187 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka on tulossa saman tien katsomaan tavaraa. Ja enää huomenna ei käy.

Myin 80 vuotta vanhaa täysin uniikkia, erikoismatalaa keittiön lipastoa. Samanlaisia ei ollut torissa, koska tein hakuja jotta näkisin hintatason. Joku oli tulossa katsomaan saman tien, eikä enää vastannut mitään kun sanoin etten ole tänään kotona ja huomenna käy mihin aikaan vaan.

Vierailija
66/187 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut kylmästi estää ihmiset, jotka kysyvät jotain tyhmää kuten "onko tuote saatavilla" ja sitten kun vastaan että on, eivät edes lue viestiä pariin päivään. Estoon vaan, eivät minua enää toiste häiriköi.

Vierailija
67/187 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kulkeutuuko tuote Turkuun esim. ennen joulua? Jos onnistuu niin varaan tämän." (myynnissä Heinolassa ja vain nouto). Mitäpä lottoat?

Vierailija
68/187 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka eivät itse osaa katsoa, mitä postitus maksaa. Jos sinulla on tiedossa tavaran mitat, mikset voi katsoa?

Toisaalta JOKA KERTA kun joku kysyy mitä postitus maksaa, ostaja häviää kun kerron hinnan. Ostaja (sellainen joka on ostamassa) taas vaan pyytää että laita minulle kokonaissumma tiedoksi ja maksan sen mobile pay.

Oikeastaan kaikki mittojen ja muun kyselijät... ei ne ikinä osta mitään.

Vierailija
69/187 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätietojen kyselijät ja kuvien pyytäjät.

Kysellään lastenvaunujen umpikumirenkaiden urasyvyyksiä, rengaspaineita ja onko venttiili presta, Woods, Dunlop, laitatko kuvat, harittaako tai auraako renkaat jne..

Sitten kun asiallisesti vastaat kuvineen, kadotaan.

Voi herranjestas. Naurattaa, vaikka varmasti on turhauttavaa. Varsinkin tuo lastenvaunujen renkaiden urasyvyydet. Jep jep. Jaksamista heille, jotka jaksavat tuota veivaamista.

Vierailija
70/187 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset "ostajat" jotka aloittavat viestittelyn, että ostan tän... sitten alkaa kyselymaratooni ja lopulta se viestittely päättyy siihen, että kauppoja ei tule.

Vierailija
71/187 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätietojen kyselijät ja kuvien pyytäjät.

Kysellään lastenvaunujen umpikumirenkaiden urasyvyyksiä, rengaspaineita ja onko venttiili presta, Woods, Dunlop, laitatko kuvat, harittaako tai auraako renkaat jne..

Sitten kun asiallisesti vastaat kuvineen, kadotaan.

Osa tekee tuota tarkoituksella, koska haluavat aiheuttaa toiselle vaivaa. Ei heillä ollut missään vaiheessa aikomustakaan ostaa.

Olen huomannut saman.

Itse estän tällaiset ostajat.

Vierailija
72/187 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on kun olet sovittuna aikana sovittuna paikassa ja ostajaa ei kuulu eikä näy. Olen aina antanut oman puhelinnumeroni jotta jos myöhästyy tai ei haluakaan ostaa, niin minulle voi soittaa tai lähettää tekstiviesti asiasta.

Sitten odotan 45 minuuttia kunnes tajuan ettei ostajaa kuulu. Eniten vituttaa ettei voi edes ilmoittaa ettei tule paikalle ja minä odottelen turhaan jossain Hgin keskustassa

Vierailija
73/187 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka tinkivät.

Erityisesti tuote joka maksaa alle 100 euroa ja siitä aletaan tinkiä.

Vierailija
74/187 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. sanovat että tulevat, mutta eivät tule eli toisinsanoen pitävät ihmistä tyhjänpanttina odottelemassa

2. kysyvät onko tuote myynnissä ja katoavat kuin pieru saharaan.

3. tinkaavat jo edullisista hinnoista odottaen saavansa tuotteen puoli-ilmaiseksi. pahimmillaan tinkaavat vielä paikan päällä tai vahingossa tuli rahaa liian vähän mukaan

4. ovat tuulella käyviä. peruvat tulonsa viime tingassa kun tuote nyt jostain syystä nappasi edellisenä päivänä mutta ei seuraavana eivätkä sitä saa sanottua edes ettei kiinnosta enää

5. lykkäilevät noutoaikoja "hups tänään unohtui", "hups oli kiire", hups sitä hups tätä hups tuota.

1-5 syyt olla myymättä torissa. Tai ainakin laittaa rajat: "ei varauksia, nopein saa, ei tinkausvaraa".

Vierailija
75/187 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tinkii nin heti estolistalle. Erityisesti jos joku jaripetteri alkaa kirjoitella pitkiä liirumlaarumeita ikään kuin perustellakseeen sitä miksi hän ei halua maksaa tuotteesta annettua hintaa, niiin jaripetteri pääsee estolistalle murto-osasekunnissa.

Tämä!

En tajua kyllä, että mitä nämä ajattelee ja kuvittelee vaikuttavan, kun avaudutaan koko elämän sairaus- ja köyhyyshistoria myyjälle.

Jos on kovin köyhä, valitsee kohteen halvimmasta päästä.

Jos ei pääse hakemaan kun ei jalat pelaa, niin hoitaa asian oman lähipiirinsä kanssa. Tai ostaa kuljetuksen rahalla. Taikka on ilman.

Mutta en jaksa mitään kenen-elämä-on-surkein -kilpailua alkaa lukemaan.

Vierailija
76/187 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka tinkivät.

Erityisesti tuote joka maksaa alle 100 euroa ja siitä aletaan tinkiä.

Se tinkiminen on usein vielä ihan naurettavaa. Joko tingitään euron tuotetta viidelläkymmenellä sentillä  tai 150 euron tuotetta alle satasella. En periaatteestakaan suostu tinkaamiseen, hinnoittelen kohtuullisesti mahdolliset viat huomioiden ja melkein 100 % saan silloin myytyä tavaran pyytämääni hintaan.

Vierailija
77/187 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkaajat ärsyttää ja mikä on tiukka hinta -kyselijät. Itse en tingi ikinä vaan päätän hinnan nähdessäni olenko valmis maksamaan sitä vai en. Jos en, en kysele vaan siirryn seuraavaan.

Vierailija
78/187 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa tuotetta joka maksoi melkein tonnin.

Kolme kertaa sovitut treffit peruuntui myyjästä johtuvista syistä, milloin tavara oli varastossa, milloin kaverin autossa, milloin avaimet kaverille hukassa jne.

Noh, lopulta tavara vaihtoi omistajaa, mutta olisko mahdotonta että jos jotain myyt niin tavara olisi heti saatavilla?

Vierailija
79/187 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ostamassa tuotetta joka maksoi melkein tonnin.

Kolme kertaa sovitut treffit peruuntui myyjästä johtuvista syistä, milloin tavara oli varastossa, milloin kaverin autossa, milloin avaimet kaverille hukassa jne.

Noh, lopulta tavara vaihtoi omistajaa, mutta olisko mahdotonta että jos jotain myyt niin tavara olisi heti saatavilla?

Ostitko siis kalliin fillarin, ja "myyjä" joutui kärkkymään sitä pyörävarastosta 😤

Vierailija
80/187 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille salaisuuden: Ihminen, joka kysyy postituksen hintaa kertomatta ensin että ostaa tavaran, EI OLE OSTAMASSA TUOTETTA. Hän vasta mietiskelee ostamista, ehkä, jos postipaketti vaikka tällä viikolla olisi 30snt kun normaalisti se on 5,90.

Postituksen hinta on täysin vakio, ja kaikkien tiedossa. POSTITUKSEN HINNAN KYSYJÄ ON RENKAAN POTKIJA JOLLE ON TURHA VASTATA. Oikea ostaja ostaa sen riippumatta siitä, onko postitus 5,90 vai 6,90.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän