Orpon hallitus taittaa velkaantumisen.
11 miljoonaa velkaa.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo säästää köyhiltä ja samaan aikaan ottaa velkaa. Mihinköhän hyvävelikerhoon nämäkin miljoonat oikein päätyvät? Tähän kun lisätään vielä jokin pandemia niin joutuvat ottamaan vieläkin enemmän velkaa, että sellaiset taloustaiturit hallituksessa.
Kannattiko äänestää kokoomusta ja persuja?
Kannattaako käyttää kaikki energia palstalla lojumiseen, muutama CV ja tuolla älykkyydellä löytäisit hyväpalkkaisen työn. Mutta mielummin lojut sängyssä kirjoitellen anonyymisti vauva-palstalle, en ymmärrä.
Huomaatko ironian omassa viestissäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo säästää köyhiltä ja samaan aikaan ottaa velkaa. Mihinköhän hyvävelikerhoon nämäkin miljoonat oikein päätyvät? Tähän kun lisätään vielä jokin pandemia niin joutuvat ottamaan vieläkin enemmän velkaa, että sellaiset taloustaiturit hallituksessa.
Kannattaako käyttää kaikki energia palstalla lojumiseen, muutama CV ja tuolla älykkyydellä löytäisit hyväpalkkaisen työn. Mutta mielummin lojut sängyssä kirjoitellen anonyymisti vauva-palstalle, en ymmärrä.
Kuten sanoin, olet älykäs, kun huomasit piiloviestin. Joten käytät aikasi palstalla roikkumiseen tuilla, sen sijaan että tekisit työtä, jossa hyödyttäisit yhteiskuntaa ja itseäsi. En edelleenkään ymmärrä logiikkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa yhtään tukia nykyään. Koulutukseni ja terveydenhoitoni olen saanut suht. ilmaiseksi verovaroilla maksettuna. Maksan tuloistani veroja yli 50%. En kaipaa muutaman satkun veroalennusta, joka sekin maksetaan lainarahalla.
No maksa sitten niitä veroja vapaaehtoisesti valtiolle?!?!!?? Löydät netistä kyllä sen osoitteen, valtiohan tätä ei saa itse ilmoittaa koska olisi laitonta rahankeräystä. :D Kumma kun kukaan ei sinne koskaan mitään veroja vapaaehtoisesti laita, vaikka aina on näitä jotka puhuvat kuinka voisivat maksaa enemmänkin veroja.
Tunnollisena veronmaksajana maksan sen mitä verokortissani lukee. Olen joka tapauksessa sitä mieltä, että on hölmöä alentaa hyvätuloisten veroja tuhansilla euroilla ja vähemmän tienaaviltakin muutamilla kympeillä ja samalla ottaa lisävelkaa 11,5 miljardia.
Taas viedään tyhmää kansaa kuin pässiä narusta.
Nyt persut saa mitä tilasi, kävihän Purra kolmet vaalit "PS köyhän asialla" ja Orpo vie Purraa liekassa, kun toinen ei ymmärrä mitään, kun Urpo antoi Purralle hillotolpan nuoltavaksi. Naama kiiltävänä nuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa yhtään tukia nykyään. Koulutukseni ja terveydenhoitoni olen saanut suht. ilmaiseksi verovaroilla maksettuna. Maksan tuloistani veroja yli 50%. En kaipaa muutaman satkun veroalennusta, joka sekin maksetaan lainarahalla.
Jos maksat tuloistasi yli 50% veroa, siinä tapauksessa kuulut Suomen sadan suurituloisemman joukkoon.
Tuloni ovat 240 000€/v. Enemmän tienaavia lienee useita tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, olet älykäs, kun huomasit piiloviestin. Joten käytät aikasi palstalla roikkumiseen tuilla, sen sijaan että tekisit työtä, jossa hyödyttäisit yhteiskuntaa ja itseäsi. En edelleenkään ymmärrä logiikkaasi.
Ihis. Ironia on vaikea laji, eikä se kaikille näytä aukeavan.
Ihanaa. Veronalennukset tärähtävät. Kiitos, hallitus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksat tuloistasi yli 50% veroa, siinä tapauksessa kuulut Suomen sadan suurituloisemman joukkoon.
Tuloni ovat 240 000€/v. Enemmän tienaavia lienee useita tuhansia.
Superrcell Paanasen tulot 86 milj. euroa ja veroprosentti 36%
https://www.paivanlehti.fi/parhaiden-veronmaksajien-karjessa-tutut-nime…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No maksa sitten niitä veroja vapaaehtoisesti valtiolle?!?!!?? Löydät netistä kyllä sen osoitteen, valtiohan tätä ei saa itse ilmoittaa koska olisi laitonta rahankeräystä. :D Kumma kun kukaan ei sinne koskaan mitään veroja vapaaehtoisesti laita, vaikka aina on näitä jotka puhuvat kuinka voisivat maksaa enemmänkin veroja.
Tunnollisena veronmaksajana maksan sen mitä verokortissani lukee. Olen joka tapauksessa sitä mieltä, että on hölmöä alentaa hyvätuloisten veroja tuhansilla euroilla ja vähemmän tienaaviltakin muutamilla kympeillä ja samalla ottaa lisävelkaa 11,5 miljardia.
Tunnellisuuden lisäksi, järjen käyttö on myös sallittua ja verokortin tiedot perustuvat vain verottajan Arvioon. Ja tunnollisesti olisit tarkistanut verokortin oikeudellisiuden ja tehnyt siihen muutokset, jo silloin kun otit verokortin käyttöön. Suomessa ei edes veroteta verokortin mukaan, vaan lopullinen verotus tapahtuu vuositasolla.
Vierailija kirjoitti:
Orpon hallitus tuhoaa maamme.
Miten niin? Luuletko, että pelkällä napin painalluksella tämä edellisen hallituksen sotku saadaan siivottua?
Jaahas on taas vasemmiston propagandaosasto vauhdissa. Hallitusvastaisuutta suolletaan näppikset sauhuten. Samoja löysiä demagogisia heittoja päivästä toiseen. Oikeestiko teille maksetaan palkkaa tuosta myyräntyöstä?
Ei siinä ainakaan Suomen etua mietitä, kunhan vain itse vallan kahvaan päästäisiin taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon hallitus tuhoaa maamme.
Miten niin? Luuletko, että pelkällä napin painalluksella tämä edellisen hallituksen sotku saadaan siivottua?
Hei, meillä on rahaa, jaetaan sitä kaikille. Ei huolta huomisesta, velkaa ja sen korkoja ei tarvitse maksaa.
Terveisin, Sanna, Mäkynen ja Arhinmäki
Tilannehan on muuttunut aiemmasta.. todennäköisesti joudutaan kiristämään verotusta sittenkin.
Kaikilla on omat kohteet
-Matias - blondit
-Antti - äärioikeisto
-Sanna - leipominen
-Mikkel - eläinsuojelu
Sanna tiesi mitä tulee tapahtumaan ja liukeni paikalta...
Vierailija kirjoitti:
Sanna tiesi mitä tulee tapahtumaan ja liukeni paikalta...
Ohis jättäytyi hyvissä ajoin...missä lieneekään, pössyttelemässä
Sanna siirtää kirjansa halpaveromaahan ja nostaa miljoonapalkkaa
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvätuloinen palkansaaja, en pidä hallituksen toimia yhteiskunnallisesti järkevinä. Nämä säästöt joissa leikataan pienituloisilta, tulevat kalliiksi yhteiskunnalle tavalla tai toisella.
Hallitus vain noudattaa sitä vanhaa useimpien hallitusten käytäntöä että kun nyt on valtaan päästy niin ensinnä huolehditaan omien kannattajien eduista ja seuraavien (varmasti hävittävien) vaalien jälkeen ne toiset sitten kuitenkin ensinnä huolehtivat hommat vastaavasti eli veroedut omille kannattajille (ja suojatyöpaikat puoluekavereille).
Sananlasku missä persu, siellä valhe, vilppi ja vääryys pätee näköjään myös kokoomukseen. RKP ja KD hyssyttelevät hiljaa mukana.