Onko kellään kokemuksia
Kommentit (6)
Sama täällä! Kerran kerkesin käyttää ja vaikka koko ja laittotapa oli oikein niin haarakiilasta kangas irtos saumasta. Materiaali oli ihan tuntuista, mut laatu paskaa. Sain saman alekoodin, ei jatkoon.
Itse sain samanlaista kohtelua. Tilasin kun oli kaksi yhden hinnalla. Molemmissa sukkahousuissa vaaleita läikkiä. Reklamoin, ja vastaukseksi sain alekoodin (90%) uusien sukkahousujen tilaamista varten. Kun vastasin kyseiseen sähköpostiviestiin, niin ei vastausta ole enää kuulunut.
Pakko kommentoida tähän kun itsekin ekaa kertaa ostin kyseisen puljun sukkahousuja 2kpl ja odotukset olivat kovat!
Toisia 20 den sukkahousuja en saanut edes päälleni vaikka otin oman koon. Haarakiila jäi tuohon polvien yläpuolelle enkä saanut nostettua siitä ylemmäs.
Toiset 40 den sukkikset laitoin tänä aamuna ekaa kertaa. Nousivat tosi hienosti ja tuntuivat super mukavilta. Olin tosi tyytyväinen, kunnes ensimmäisellä vessareissulla sukkiksiin tuli iso vekki oikeasta reidestä alaspäin 🥲 ja minulla täysin viilatut kynnet, joissa ei mitään röpelöitä.
Ilmeisesti ei kannata siis reklamoida jos luvassa on vain alekoodia. Ja mä maksoin v**tu 76€ näistä kaksista sukkiksista 😩😩
Samoja kokemuksia. Heti rikki, huonoa asiakaspalvelua reklamoidessa, korvaus pieni alekoodi. Ei jatkoon.
Tilasin hupparin 4-viikkoa sitten, mitään ei ole kuulunut. Lupasivat sen viidessä päivässä.
40 den Luvby sukkahousut hajosivat ensimmäisellä käyttökerralla alle kahdessa tunnissa. Jalat olivat pehmeät ja kynnet leikattu ja viilattu, joten mistään tällaisesta ei ollut kyse. Kun reklamoin tästä, sain vain alekoodin, jos tilaan samat sukkikset uudelleen ja asiatonta asiakaspalvelua vastausviestissä... Aivan liian kalliit sukkahousut siis, en suosittele.