Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos puolisosi sanoisi, että olet tylsä?

Vierailija
19.09.2023 |

Kysymys tulikin otsikossa. Mietin vaan olenko jotenkin syvällä jossain omassa suossa, kun tuntuu ihan ylitsepääsemättömän kamalalta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, minkä moukan kanssa olen mennyt naimisiin.

Vierailija
2/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin kengät ulos ja kysyisin onko nyt tylsää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, missä tilanessa sanoisi. Jos tarkoittaisi yleisellä tasolla, se varmaan loukkaisi. Jos hän ehdottaisi vaikka jotain tekemistä ja minä mielummin juon kaljaa ja katson urheilua, hän voi tokaista pettyneenä, että olenpa tylsä. Vähän eri asioita.

Vierailija
4/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille: Ei kiinnosta 💅

Vierailija
5/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin parempi kuin että olisi ikävä. Sopisi ottaa pari vapaapäivää yötä poissa.

Vierailija
6/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin entinen avovaimoni, joka uhkasi sian heitolla. Kysyin, että kummanko nimi vuokrasopimuksessa on.

Vierailija
7/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin näköisesti ja tokaisisin että nytpä sinä vitsin murjaisit. Koska en ole tylsä.

Vierailija
8/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*räkäisesti

Vierailija
9/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuitenkin parempi kuin että olisi ikävä. Sopisi ottaa pari vapaapäivää yötä poissa.

Miksi? Käytännössä toinen on ilmaissut halustaan erota ja lähteä hakemaan stripparia.

Vierailija
10/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä on turvallista. Ei tarvitse miettiä, onko toinen tehnyt jotain mahdottoman hirveää. Mieluummin tylsä kuin arvaamaton

Vierailija
11/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin entinen avovaimoni, joka uhkasi sian heitolla. Kysyin, että kummanko nimi vuokrasopimuksessa on.

Erositte kuitenkin. Mikä tän jutun pointti oli?

Vierailija
12/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei ole ikinä sanonut mitään tuollaista. Puhutaan historiasta ja politiikasta, perheasioista, seksistä ym

Ollaan toistemme parhaat kaverit. Mieheni saa minut ja lapset nauramaan ja välillä heitän itsekin jotain ironista läppää jolle mies nauraa.

Meillä kuuluu kotona usein nauru, ja meillä on sama poliittinen kanta ja leffa/TV maku.

Meillä on kaksi asiaa parisuhteessa jossa meillä on eri mielipide, itseäni ei kiinnosta autot ja ajaminen pätkääkään, mieheni taas tietää siitä kaiken, lisäksi meillä on ihan eri karkkimaku.

Muutoin ollaan sukulaissieluja

Vierailija
13/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä on turvallista. Ei tarvitse miettiä, onko toinen tehnyt jotain mahdottoman hirveää. Mieluummin tylsä kuin arvaamaton

Mun ex-mies oli luonteeltaan tylsä ja touhuiltaan pettäjä. Great kombo!

Vierailija
14/36 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Käytännössä toinen on ilmaissut halustaan erota ja lähteä hakemaan stripparia.

Kovin on heikoissa kantimissa jos tuollaisesta tokaisusta lähtee eroa hakemaan. Ne vapaapäivät voi viettää yhdessä tai erikseen.

Vierailija
15/36 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies oli luonteeltaan tylsä ja touhuiltaan pettäjä. Great kombo!

No niinhän he ovat. Heillä on tylsä elämä, jota täytetään telkkarilla, alkoholilla ja pettämisellä, jotta saisi siihen jotain sisältöä, kun eivät osaa aidosti nauttia eivätkä luoda mielenkiintoista sisältöä. 

Vierailija
16/36 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että tuliko yllätyksenä.

Vierailija
17/36 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tylsä ja tavallinen viisikymppinen nainen. Tällainen olen ollut aina ja tällaisena pysyn, joten eihän se olisi yllätys millään tavalla edes toisen sanomana. Tosin niin on miehenikin. Varmaan siksi sovimme toisillemme niin hyvin, että olemme tällaisia tylsimyksiä molemmat. Viihdymme kotona ja rauhallisissa omissa jutuissamme, emme välitä paljoa muista ihmisistä vaikka pärjäämmekin hyvin kaikkien kanssa ja emme pidä mitään meteliä itsestämme.

Jos mieheni siis sanoisi tuollaista, niin nauraisin iloisesti ja sanoisin, että samat sanat.

Vierailija
18/36 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni tylsä ihminen on sellainen, joka ei ns. näe ympärilleen ja jutut ovat tasoa ulkona sataa/mitä tarvitsee kaupasta. Ei siis omista minkäänlaisia mielipiteitä tai kiinnostusta mihinkään. Itse ainakin toivoisin, että jos tuollaiseksi muutun niin siitä huomautettaisiin. :D

Vierailija
19/36 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin parit terävät.

Vierailija
20/36 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni tylsä ihminen on sellainen, joka ei ns. näe ympärilleen ja jutut ovat tasoa ulkona sataa/mitä tarvitsee kaupasta. Ei siis omista minkäänlaisia mielipiteitä tai kiinnostusta mihinkään. Itse ainakin toivoisin, että jos tuollaiseksi muutun niin siitä huomautettaisiin. :D

Minun mielestäni taas suurin osa ihmisistä on tylsiä ja siksikin niin mukavia! En jaksa elämässäni mitään suurta draamaa ja tunnetiloja, vaan normaalius ja tavallisuus ovat olleet aina hyvä juttu. Sellainen sopiva tasaisuus siis, hötkyilemättömyys, tylsyys? Hyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä