Nainen, kuinka monta orgasmia haluat yhden seksisession aikana?
Vähän ehkä vaikea määrittää mikä on yksi seksikerta tai sessio. Jotain sen tapaista, että menette illalla sänkyyn, rakastelette, mahdollisisti vielä uusinta jos mies pystyy ja sen jälkeen käytte nukkumaan. Ei nyt ehkä ajatella mitään seksimaratoneja jossa ollaan "koko päivä" sängyssä tai pannaan "koko yö".
Kommentit (12)
Kai se nyt riippuy millainen se on. Se yksi voi olla niin tajunnanräjäyttävä ettei oo maailmanmenosta tietoakaan pitkään aikaan.
Kolme olisi kiva jos mitä vain voisi pyytää. Toive ei kuitenkaan ole missään määrin realistinen kun yhdenkin kanssa tekee tiukkaa, joten vastasin 1. Siitäkin olisin jo tosi iloinen.
Haluat saada?? Kaipa naiset haluaisi saada montakin, mutta eri asia montako saavat. Vaimo ollut aina sellainen, että saanut aina yhden totaalisen. Hyvin harvoin saanut toisen ja silloinkin suuseksiorgasmin jälkeen pienempänä. Mutta on onneksi yleensä aina saanut sen yhden.
Vierailija kirjoitti:
Haluat saada?? Kaipa naiset haluaisi saada montakin, mutta eri asia montako saavat. Vaimo ollut aina sellainen, että saanut aina yhden totaalisen. Hyvin harvoin saanut toisen ja silloinkin suuseksiorgasmin jälkeen pienempänä. Mutta on onneksi yleensä aina saanut sen yhden.
Niin sitähän tässä ollaan juuri kysymässä, että montako haluaa saada. Mikä siinä on outoa, ajatteletko, että automaattisesti kaikki haluavat monta? Puolet on nyt sanonut, että yksi riittää per seksikerta.
Ja montako saa on tietysti oma kysymyksensä. Itselle kuulostaa vieraalta parisuhde, jos ei noita saada rimmaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitähän tässä ollaan juuri kysymässä, että montako haluaa saada. Mikä siinä on outoa, ajatteletko, että automaattisesti kaikki haluavat monta? Puolet on nyt sanonut, että yksi riittää per seksikerta.
Ja montako saa on tietysti oma kysymyksensä. Itselle kuulostaa vieraalta parisuhde, jos ei noita saada rimmaamaan.
Saada rimmaamaan??? Jos nainen ei saa kuin yhden, eikä pysty saamaan enää toista, niin ei se ole halusta kiinni. Vaimoni ainakin saanut aina niin voimakkaan, ettei toivoakaan toisesta. Hyvä, että on edes pystynyt naimaan vielä senkin jälkeen, jotta minä olen saanut. On otettu joskus uusintakin, jos mulla ollut armoton panetus, muttei vaimon toinen saaminen ole ollut edes lähellä.
Eilen sain neljä, mutta näistä vain kaksi naiden ja kaksi ns. "pakko" vibraten, kun vähän leikittiin sido minut ota minut leikkiä. Oli ihan sopiva ja tuon määrän haluaisin jatkossakin.
Yksi yleensä riittää, koska silloin tulen todella lujaa. Joskus saan kaksikin jos mies koittaa uusia temppuja tai ei ole niin arka ensimmäisen jälkeen.
Tykkään ihan hirveästi ratsastaa, koska asento, jossa saan orgasmeja!!! Minua kiihottaa siinä mm. se, että miehen elin sojottaa syvälle sisälleni työntyneenä! Minä ratsastan sillä, eikä hän voi kuin nauttia! Nautin siitä, että mies puristelee samalla rintojani tai pitää kiinni lanteistani antaen samalla vauhtia minulle hänen satulassa ratsastaessani. Vapauttavaa! Tosi naisellinen, kiihottava olo! Samalla miehen hieroo herkkiä paikkojani, ja laukean!
Ei voi tietää montako tulee. Riippuu kuinka kiihottunut on. ylensä monta, joskus vain yksi, harvemmin ei yhtään.
Yksi täyteläinen ja ihana orgasmi riittää. Joskus orgasmi on ollut vähemmän voimakas, ja silloin on ehkä halunnut saada useamman. Mutta yksi hyvä on parempi kuin monta vähemmän tyydyttävää.
Päivän aikana sitten vielä enemmän! Haluan paljon, ja saan nopsasti monin tavoin. Olen onnekas nainen, kaikin puolin, sillä rakasta ja himoitsen ihan kunnolla miestäni yhä vaan, ja hän minua.