Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen masturboinnin kuuleminen

Vierailija
18.09.2023 |

En löytänyt tästä haulla vanhoja keskusteluja mutta ehkä aihetta sivuttu muissa keskusteluissa. Oletko siis kuullut toisen ihmisen masturbointia ja millaisessa tilanteessa? Esimerkiksi kämppis, puoliso, naapuri (heikko äänieristys) tai muu henkilö. Oliko tilanne kiusallinen, kiihottava tai jotain muuta? Oliko äänet nautintoa vai itse suoritteesta tai sekä-että? Muuttujia tilanteissa on varmasti paljon. Viittaan nimenomaan oletettuun masturbointiin tässä ja en tilanteisiin, joissa selkeästi parin tuottamat seksiäänet kuuluvilla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaidia ääniä masturboinnista tulee? Itsellä.on kyllä aika äänetöntä touhua.

Esim. litinää.

miehen masturboidessa ei varsinaisesta suorituksesta kuulu ääntä

Vierailija
22/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin varhaisteineinä broidin kanssa samassa huoneessa, ja kuulin kyllä useinkin kun hän masturboi. Lähinnä peiton kahinaa ja sen sellaista. Hän siis on minua 2 vuotta nuorempi.

Olis voinut kuvitella että se olisi ollut epämiellyttävää, mutta ei. Jotenkin ajattelin että kuuluuhan sen opetella ensin ominkäsin jutut, ennenkuin pääsee herkuttelemaan nuorten naisten pipareilla.

Joskus taisin itsekkin syyllistyä sormipeleihin ja ainakin jossainvaiheessa kiihotusta ajatus että hänkin olis kuullut jotain epämääräistä ääntä kiihotti aikaspaljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaidia ääniä masturboinnista tulee? Itsellä.on kyllä aika äänetöntä touhua.

Esim. litinää.

miehen masturboidessa ei varsinaisesta suorituksesta kuulu ääntä

Ei kuulu minullakaan ja olen nainen.

Vierailija
24/24 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on hiljaista tuo toiminta täälläkin, valvontakamerasta kun olen vaimon masturbointia katsellut, niin ei siinä vaatteet päällä reisiä yhteen puristelemalla mitään litinää kuulu. Orgasmin hetkellä enintään ihan pieni huokaisu, josta ei voisi mitään päätellä. Visuaalisesti kyllä huomaa puristelun kiihtyvän ja kaulalle nousevan punan.

ja kyllä, varsin hyvin on vaimolla tiedossa, että asunnossa on valvontakamerat, joten ei ole mitään salakuvaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän