Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Airbnb majoituksista

Vierailija
18.09.2023 |

Nyt on kaksi ikävää yllätystä tullut vastaan? Ensimmäisessä oli jonkun asukkaan kolmiolääkkeet kaapissa, nauloja lattioilla, 4 eri eläinlajia tapetista(luteita?). Toisessa homeasunto, laatat irti pesuhuoneessa, kissanruokaa lattioilla ym ym. Olemme toki olleet yhteydessä tukeen Englannissa. Mihin voisi ilmoittaa että nämä vuokraajat eivät jatka toimintaa? Meille soitti Rio de janeirosta huonosti englantia puhuva ihminen. Aika haastavaa oli kommunikaatio toki kuvat lähetimme

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut ongelmia, kymmenissä olen ollut. En tosin valitse ihan niitä halvimpia. 

Vierailija
22/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan paljon ja Airbnb-asunnoista on keskimäärin huomattavan paljon vähemmän huomautettavaa kuin hotelleista. Ovat aina olleet puhtaita ja viihtyisiä. Airbnb:tä pyörittävillä ei ole varaa saada huonoja arvosteluja tai homma loppuu. 

Ap taitaa olla joku hotellinpitäjä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin Turussa tälläisessa. Oli ihan uusi ja todella hyvä. Ilmastointi oli niin hyvä, että en ole sitä ennen kokenut. Ylin kerros tilava asunto. Olin yötä, keitin kahvit ja jatkoin matkaa. Avainlokeroita tais olla 8kpl, eli vähän isonpaa toimintaa tällä yrittäjällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi