Olen työtön, niin pääsenkö suoraan esimerkiksi hoitajaksi töihin?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääset Hoiva-avustajaksi.
Höpö höpö. Hoiva-avustajalta vaaditaan myös tutkinto. Nykyään ei pääse edes tiskaajaksi, jos ei ole kokin osatutkintoa jossa on oppinut ammattitiskaajaksi. Kaikki eivät sitäpaitsi sovellu hoito-alalle. Minäkin olen työtön ja kahdesti hakenut lähihoitajan koulutukseen vaan enpä ole sopiva.
Höpöhöpö. Itse olin ryhmäavustajan nimekkeellä päiväkodissa mutta käytännössä tein palveluvastaavalle kuuluvia hommia (en siis ollenkaan ollut lasten kanssa) ja jos se oli poissa niin tiskaaminen ynnä muu kuului mulle jos sijaista ei saatu. Ei mulla ollut mitään koulutusta siihen eikä edes hygieniapassia. Ja samaa luokkaa oli vähintään puolet muista tuurajista, yhdellä ei mitään käsitystä miten keittiössä ollaan vaan samoilla vaatteilla oli millä oli töihin tullutkin kengät mukaan luettuna.
Pidä nyt tupas kiinni sinä kouluttamaton, älyllisesti lahjaton lusmu.
Kouluttamattomana haet niitä paikkoja, joihin koulutusta vaadita. Niitä paikkoja on todella paljon ja niitä on aina saatavilla (mikä kertoo paljon kouluttamatttomien työttömiistä, eli sen että ovat kelottoia ihmisiä).
Kaikki nämä paikat ovat todellakin otettavissa.