Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön, niin pääsenkö suoraan esimerkiksi hoitajaksi töihin?

Vierailija
18.09.2023 |

Kokoomuslaiset kun huutelevat, että mene töihin

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset Hoiva-avustajaksi.

Vierailija
2/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset mihin tahansa työhön, menet vaan töihin. Ennen työtä haettiin ja tultiin valituksi. Nyt vaan menet, aloitat aamulla. Minä menen ensin lennonjohtajaksi, sitten kirurgiksi, poliisiksi myös haluan. Finnairille menen lentäjäksi ja laivaan kapteeniksi. Paha homma, osaa edes päättää mihin ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiva- avustaja voi olla kuka tahansa kadulta suraan poimittu. Varsinkin yksityiset tykkäävät näistä kouluttamattomista. Esperiin ja attendoon vaan yhteydenottoa!

Vierailija
4/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen huomenna lääkäriksi. Ajattelin kävellä tuonne terveysasemalle ja alkaa hommiin. Jos ei se kiinnosta niin sitten voisin ottaa vaikka bussin tuosta l-asemalta ja alkaa ajaa linjaa.

Vierailija
5/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hoiva-avustajakin tarvitse koulutuksen?

Vierailija
6/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petterin vaatima koulutus on, mene töihin.

Vierailija
7/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset mihin tahansa työhön, menet vaan töihin. Ennen työtä haettiin ja tultiin valituksi. Nyt vaan menet, aloitat aamulla. Minä menen ensin lennonjohtajaksi, sitten kirurgiksi, poliisiksi myös haluan. Finnairille menen lentäjäksi ja laivaan kapteeniksi. Paha homma, osaa edes päättää mihin ensin.

Ennen vaan pääsi kansanedustajaksi kun vaan päätti mennä töihin. Ei tarvinnut käydä eduskuntavaaleja, sen kun vaan meni töihin.

Vierailija
8/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset Hoiva-avustajaksi.

Pitää olla koulutus.

Vierailija
9/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen huomenna lääkäriksi. Ajattelin kävellä tuonne terveysasemalle ja alkaa hommiin. Jos ei se kiinnosta niin sitten voisin ottaa vaikka bussin tuosta l-asemalta ja alkaa ajaa linjaa.

Minä ajattelin mennä aivokirurgiksi.

Vierailija
10/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Lapseni vietti noin välivuotensa. Ylioppilas oli tuolloin

Vierailija
11/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun voi vaan mennä töihin! Minä ajattelin mennä jonnekin stailistiksi ja meikkaajaksi.

Vierailija
12/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kassalle tarvitaan apua." No mennäänpä töihin kesken ostoksien :D

Vierailija
13/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää hakeutumasta kouluun? Yksityiset ottavat myös mielellään oppisopimuksella.

Vierailija
14/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin huomenna mennä töihin aivokirurgiksi 🧠 . Tehdä sitä pari päivää ja sitten vaihtaa alaa, ehkä sen jälkeen menen töihin johonkin virastoon.

Vierailija
15/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa edes hoitajan töitä, vaikka on alan koukutus, koska a) olen vanha ja b) en pysty tekemään sitä nosto yms työtä.

Vierailija
16/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina loiset alkavat vitsailla, että "hehe menen sinne ja tänne töihin, vaikka ei ole koulutusta hehehe" Tiedoksi vain, että mikään ei estä teitä kouluttautumasta ko aloille. Niin me muutkin olemme tehneet.

Vierailija
17/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan lähteä dippa- inssiksi. Niistähän on pulas, ja niillä on hyvä palkka.

Vierailija
18/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse kun en ota vaadittu rokotuksia.

Vierailija
19/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin hyvä kun uskaltaa kävellä näin työttömänä ValiDian ohi. Tulevat kadulle repimään oppisopimuksella ja työkokeiluun töihin. Tuttavakin yritti olla siellä jonain avustajana, mutta lopetti, kun käskettiin lääkkeidenjakoon tuosta vain. Ei uskaltanut.

Vierailija
20/62 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2021 työttömiä lähihoitajia oli 5 257, eli ei sinne kuka tahansa pääse vaikka täällä väitetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme