Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka toinen 35-v mies lapseton! En voi uskoa!

Vierailija
18.09.2023 |

Elelevät vain ilman perhettä. Ihan käsittämätöntä.

Kommentit (846)

Vierailija
101/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse satsaan laadukkaaseen elämään, en kakaroiden paapomiseen. On mukavampaa elää "mehiläisen" elämää eli lentää kukasta kukkaan.

Riesaksi ei ehkä tule lapset mutta ärhäkkä sukupuolitauti kylläkin.

Kumit on keksitty yhdyntään, eli turva seksiä.

Sinänsä tuo tilasto lapsettomista miehistä ihmetyttää, kun oma kokemukseni 16:sta miehestä on se, että kumia ei olisi halunnut käyttää kuin kaksi. Siis piti ihan pakottaa. Käsittämättömän välinpitämätöntä. Yksi mies oli vieläpä oikein lapsivastainen mutta kun kysyin, miksei harkitse vasektomiaa, niin hyvä ettei hän nauranut. Korkeakoulutettu helsinkiläismies.

Ah miehet... Tuo älykkyyden huipentuma!

Miettikää että tämä sukupuoli kutsuu itseään johtajiksi eivätkä pysty sen vertaa varmistaa selustaansa ( mitä johtajat tekevät) ja lapsettomuuttaan että hommaisivat vasektomian tai käyttäisivät kortsua 🤣

Vierailija
102/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani 38 vuotta, olen pettynyt että minusta ei koskaan tullutkaan mummoa,

Itse olet poikasi kasvattanut.

Ja luulisi, että tuon ikäinen saa tehdä omia päätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmällä paikkakunnalla tää tilanne on vielä hurjempi.

Vierailija
104/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivopesua se on ollut... ihmettelin noin 20v sitten kun oma haaveeni oli saada aviomies ja iso perhe niin minua katsottiin vinoon kuin olisin joku sekopää. :)

Suomessa työn tuputtaminen naisille on ollut karmea virhe, no siis koko länsimaisessa maailmassa, mutta etenkin Suomessa. Perheitä ja vanhuksia ei arvosteta. Hyvin on feminismin ja propagandan siemenet uponneet moniin ja tuntuu vaan pahenevan. Tässä tulos...

No eipä ennenkään ollut niin idyllistä. Ilman ammattia ei päässyt mahdollisesta kotihelvetistä mihinkään, saati jos mies jätti. Ja yksinäisiä äitejä (joita on aina ollut), halveksittiin. Mutta totta, että siitä jotenkin siirryttiin kotiäitien haukkumiseen loisiksi

Vain pienessä osassa avioliittoja on ollut kyse "kotihelvetistä" joten tuo ei ole mikään argumentti.

Vierailija
105/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole sosiaalista painetta ryhtyä isäksi. Ja puolet miehistä tietää, että elämä ilman lapsia on paljon kivempaa.

Mitenkä se on kivempaa? Minusta elämäni ennen lapsia oli verraten tyhjää ja tylsää.

Vierailija
106/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole sosiaalista painetta ryhtyä isäksi. Ja puolet miehistä tietää, että elämä ilman lapsia on paljon kivempaa.

Se on se minä minä kulttuuri

Vierailija
107/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun poikani on pari vuotta nuorempi, naimisissa jo pitkään 30+ naisen kanssa eivätkä halua lapsia. Olen tyytyväinen. Ja joka tapauksessa kyse on heidän elämästään, ei minun. Minä toivottavasti asun muutaman vuoden kuluttua ulkomailla.

Vierailija
108/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse satsaan laadukkaaseen elämään, en kakaroiden paapomiseen. On mukavampaa elää "mehiläisen" elämää eli lentää kukasta kukkaan.

Sinänsä tuo tilasto lapsettomista miehistä ihmetyttää, kun oma kokemukseni 16:sta miehestä on se, että kumia ei olisi halunnut käyttää kuin kaksi. Siis piti ihan pakottaa. Käsittämättömän välinpitämätöntä. Yksi mies oli vieläpä oikein lapsivastainen mutta kun kysyin, miksei harkitse vasektomiaa, niin hyvä ettei hän nauranut. Korkeakoulutettu helsinkiläismies.

Miettikää että tämä sukupuoli kutsuu itseään johtajiksi eivätkä pysty sen vertaa varmistaa selustaansa ( mitä johtajat tekevät) ja lapsettomuuttaan että hommaisivat vasektomian tai käyttäisivät kortsua 🤣

Kivat miesvihat täällä taas tulilla.

Vierailija
109/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä se on kivempaa? Minusta elämäni ennen lapsia oli verraten tyhjää ja tylsää.

Sinä kuulut siihen puolikkaaseen miehistä, jotkaei tätä asiaa tiedä.

Vierailija
110/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrotko miksi "johtaja" ja älykkyyden huipentuma ei varmista selustaansa?

Vierailija
111/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon omassa lähipiirissäkin näkee. Miehen kaveriporukassa vain harvalla on lapsia, vaikka lähempänä neljääkymppiä alkavat olla.

Samaten yllätyin, kun näin omia opiskeluaikaisia kavereitani. Meitä oli siinä n. 10, naisia ja miehiä. Vain kahdella meistä oli lapsia. Olimme vähän päälle kolmikymppisiä tuolloin.

Vierailija
112/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienemmällä paikkakunnalla tää tilanne on vielä hurjempi.

Epäilen koska kaupungeissa syntyvyys on alhaisempaa kuin maaseudulla.

Kaupungeissa myös sinkkuja on prosentuaalisesti enemmän kuin maaseudulla.

Vierailija
113/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan lapsen, mut mies ei sano mitään

Vaihda mies. Kuten huomaat meitä on PALJON TARJOLLA.

Ei paljon auta, kun jokainen ukko esittää jotain pyhimystä, kunnes pinnan alta kuoriutuu aina uudestaan ja uudestaan naisia vihaava iilimato, joka leikkii ihmisten tunteilla.

Ei tuota leikkiä ihan loputtomiin jaksa. Itseni olen poistanut markkinoilta sillä etten aktiivisesti hae mitään seuraa. Mielenterveys ei kestä enää availla niitä pääsiäismunia, että paljastuuko parin kuukauden tapailun jälkeen kuoren alta aivan hemmetin kamala, outo, hullu vai iljettävä tapaus.

Vierailija
114/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten itketään kun vahinko sattuu ja jätetään nainen ja lapsi omilleen. Ja jatketaan itkua elareista. Juu, johtaja ottaisi vastuun.

Vierailija
115/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan lapsen, mut mies ei sano mitään

Vaihda mies. Kuten huomaat meitä on PALJON TARJOLLA.

Ei paljon auta, kun jokainen ukko esittää jotain pyhimystä, kunnes pinnan alta kuoriutuu aina uudestaan ja uudestaan naisia vihaava iilimato, joka leikkii ihmisten tunteilla.

Jos yksi mies on iilimato, syy on miehessä. Jos jokainen mies on iilimato, syy on naisessa.

Vierailija
116/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa, kuinka paljon Suomessa on lapsia päihdeperheissä. Minulla ei ole antaa mitään tilastoa, mutta entisen työni kautta huomasin, kuinka päihdeongelmaisilla melkein järjestään oli lapsia. Siis sekä naisilla että miehillä.

Niin sitä vaan, että tuossa "lapsellisten" alle 35-vuotiaiden miesten joukossa on paljon noita päihdeisiä. Se vähentää siis entisestään niiden tavallisten miesten osuutta, joilla lapsi on.

Vierailija
117/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä muka on niin käsittämätöntä? Eläminen on liian kallista, vakityötä ei välttämättä saa, ei ole mahdollisuutta hankkia omaa kotia, lapsen kasvattaminen on kallista, koulut on täynnä ulkomaalaisia häirikköoppilaita jne..

Ja kun sen työpaikan lopulta saa, niin yksi ihminen elää sillä palkalla ihan hyvin. Töissä oleva pariskunta elää myös. Lapsia saadessa ei se palkka nouse sitä myöten vaan pitää kiristää vyötä. Kahden palkalla pitääkin elättää kolme ihmistä, tai enemmän. Tähän yhtälöön pätkätyöt, niin ei ihme, ettei perheellistyminen oikein nappaa. Nuo miehet alkaa olla sitä ikäluokkaa joka on koko ikänsä kärsinyt lamasta. 

Vierailija
118/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit hankkinut enemmän lapsia. Hölmöä laittaa kaikki munat samaan koriin.

Vierailija
119/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrotko miksi "johtaja" ja älykkyyden huipentuma ei varmista selustaansa?

Minä en nyt oikein luota tuohon otantaan, jolla yleistät koko mieskannan. Minä olen käynyt vasektomiassa, joten eikös sitten miehet hoida selustansa?

Vierailija
120/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit hankkinut enemmän lapsia. Hölmöä laittaa kaikki munat samaan koriin.

Lisää samanlaisia nössyköitä?