Joka toinen 35-v mies lapseton! En voi uskoa!
Elelevät vain ilman perhettä. Ihan käsittämätöntä.
Kommentit (846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on alkanut käydä mäihä vasta 40+ vuotiaana. Kaikilla naisilla 3-5 muksua, joilla eri isät.
Kunnolliset ja kiltit kelpaavat auttamaan taloutta, mutta luultavasti nainen kaipaa exien tai henkilöiden kanssa, joiden kanssa voi luoda draamaa ja alamäkiä.
Ihan fuking waste of time. Säästän mun rahat filippiineille.
Ihan helvetin oikein ja luonnollista! Pääasia on se että, mies ja muna viihtyy. Kaikki muu on toisarvoista ja sille alisteista. Ei kannata rahojaan, sen enempää kuin muitakaan resurssejaan tuhlata niikin laaduttomiin demarifemakkopiruihin, kuin suomalaiset naiset. Ovat sama asia kuin menisit kauppaan ostamaan wc-paperia, ja ainoa mitä siellä tarjotaan on käytettyä wc-paperia kullan unssi-hintaan arkki kerrallaan. Yhtä turhaa ja täyttä rahan haaskausta alilaatuisiin suomi-akkoihin.
No siis voit 40+ nussia aasiassa 18-vuotiaita, jos niin huvittaa. Prostituutio on halvempaa kuin ventovieraat muksut.
Itse haen pysyvää seuraa ja 40+ aasialaiset naiset ovat kondiksessa. Ei löydy valaita. Joku voi haukkua mua pinnalliseksi, mutta sitä samaa kaikki suomalaiset naiset tekevät.Tilastojen mukaan tinderissä vain 10% miehistä saa lähes kaikista viesteista, kun taas naisista 50%.
Muut naiset, mitä sinulle tulisi maksaa että suostuisit ottamaan tällaisia viestejä kirjoittavan miehen lapsesi isäksi?
"lapsesi isäksi". Noh, suurin osa mun ikäisistä suomalaista on YH. Ihanku mua kiinnostaa ventovieraiden muksut. Jos et osannut valita lapsellesi isää, niin oma ongelmasi. Kunnollinen ei kelvannut, joten ittuako mua enää kiinnostaa olla kunnollinen.
Kertaatko vielä miksi tämän pitäisi kiinnostaa/haitata minua? Lapsellani on jo erinomainen isä. Olette ajatuksiltanne kuin yö ja päivä.
No miksi sitten vastaat? Viestini oli selkeästi tarkoitettu YHoille, joilla muksuja eri miesten kanssa.
Olet näemmä osannut valita kunnollisen miehen. Olet harvinaisuus ja onnittelen sinua ilman sarkasmia.
Kunnolliset työssäkäyvät miehet ovat kovaa valuuttaa Aasiassa, ei Suomessa.
Kiitän onnitteluista! Suurimmalla osalla ikäisistä perheellisistä naisista on hyvinkin kunnollinen mies, paria poikkeusta lukuun ottamatta. Hekään eivät ole yh:ita joilla lapsia useammalle miehelle vaan mies on vähintään viikonloppuisä ja sellaisena ihan ok, vaikka puolisona ei ollut priimaa. Meillä on asiasta aika erilaiset kokemukset.
Yleensä päälle 40+ käy niin, että joillekkin yksinäiset miehet kelpaavatkin, koska naisen seksuaalinen markkina-arvo romahtanut. lapset+ulkonäkö. Jos naiset osaavat tiputtaa rimaa 40+ ja lopettaa karusellit, niin voi vielä löytyä kunnollinen mies. Aina löytyy joku säälittävä mies, joka haluaa ruokkia ventovieraiden muksuja.
Odotan juuri poikalasta ja jos hänestä tulee tällainen Laasas-luuseri niin olen kyllä täysin epäonnistunut ihmisenä. Ikävää että tuotatte äideillenne tuollaista häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että miehet ovat fiksumpia, ja hahmottavat kansakunnan tilan ja maan tilanteen paremmin.
Mitä sitä lapsia lähes menetettyyn maahan.
Näin uhotaan, vaikka tosiasiassa pelaa yksiössään konsolipelejä, eikä ole vielä koskaan seurustellut naisen kanssa.
Niinpä. Konsolipelitkin on mielenkiintoisempia isolle osalle miehistä kuin naiset. Miettikääs sitä :)
Ehkäpä naisen on aika pudota jalustaltaan? Tuossakin viestissä näkyy kuinka nainen näkee seurustelun hänen kanssaan jonain saavutuksena joka pitäisi suorittaa.
Intti on miehille pakollinen, samoin verot ja kuoleminen. Ikävää jos nainen ei pärjää konsoleille :) Todella ikävää.
Olen mies, joka kirjoitti sen konsolipelikommentin. Itse olen isä, enkä kadu ollenkaan. Päinvastoin, olen ylpeä lapsistani ja että saan olla heidän isänsä. Itselleni on ihan ok, jos joku ei halua lapsia, mutta en ymmärrä, miksi sitä pitää uhota pitkin nettiä.
Eipä nuo sitä uhoa, siellä ne pelaa tyytyväisenä, näkee kavereitaan, käy duunissa... kaikki asioita joita voi tehdä ihan ilman naista.
Hienoa että sinä et kadu isyyttäsi. Moni katuu.
Luulen että k-piikittömät ikäiseni neitsytnaiset ovat niin vähissä ettei enää aknnata haaveilla mistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna ja se ärsyttää suomiakkoja! :DDD M28
Ensinnäkään ei ole, ja toiseksi, vaikka olisi, ei se ärsytä ketään muuta kuin päättäjiä jostain käsittämättömästä syystä.
Erittäin vakuuttavaa tulla huutamaan pää punaisena, että miehet eivät ole onnellisia! :D :D xD -eri
En minä huuda pää punaisena yhtään mitään. En tiedä myöskään miesten onnellisuudesta sen enempää kuin mitä tilastot kertovat. Hajontaa on tietysti paljon.
Tilasto, Vale , Emävale. Sellaiset "tilastot" ja tiedot sitten siellä....
Tunnut olevan niin pässi akka, että jos tilastot käskee sun hypätä narukaulassa kaivoon, niin sinähän hyppäät, koska SENHÄN ON PAKKO OLLA TOTTA! ja ehdottoman oikea tapa, kerran tilastot niin sanoo. Voi jeesus minkälaisten hapentuhlaajien kanssa sitä joutuu elämään!
Saako kysyä miksi tilastotieto suututtaa sinut noin tolaltasi? Onko syy siinä, ettet ymmärrä mitä tilastotieto tarkoittaa?
Se ei pakota ketään yhtään mihinkään. Sinä voit ja saat olla onnellisempi sinkkuna kuin suhteessa vaikka tilastot sanoisivat mitä. Eikä kenenkään ole pakko hypätä naru kaulassa kaivoon.
Kilahtaahan naisetkin kun heitä muistuttaa että naisissa on enemmän lihavia, tai että vain 29% parisuhteista on taloudellisesti about tasa-arvoisia...
Eivät kilahda. Älä sinäkään suotta.
Vierailija kirjoitti:
Odotan juuri poikalasta ja jos hänestä tulee tällainen Laasas-luuseri niin olen kyllä täysin epäonnistunut ihmisenä. Ikävää että tuotatte äideillenne tuollaista häpeää.
Äidit kasvattaa ne lapset joten ei ihme.
Ja miehiä on aika paljon enemmän tuon ikäisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun miehet luistavat siitäkin vastuustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että miehet ovat fiksumpia, ja hahmottavat kansakunnan tilan ja maan tilanteen paremmin.
Näin uhotaan, vaikka tosiasiassa pelaa yksiössään konsolipelejä, eikä ole vielä koskaan seurustellut naisen kanssa.
Entäs jos vaikka onkin näin?
Onko se jonkun mielestä miehen mitta olla joku v tun naisen viihdyttäjä ja heräteostosten maksaja?
Voin sanoa, että ei ole.On turha tuhlata naisiin rahaa, ei niiltä pillua kuitenkaan saa sitäpaitsi ei pillusta mitään pitäisi maksaakaan. Ja jos maksaa niin ainakin tehdä se ammattilaisella jolloin säästyy paljon aikaa ja muuta lässynläätä.
Naisethan tietysti kirjoittaa vaikka mitä baskaa hyvistä miehistä ja päläpälä mutta se on vain heikkoa manipulointiyritystä jonka tarkoitus on päästä miehen lompakolle.
Muutenkin naiset voisivat pysyä omissa porukoissaan. Mitä te meistä haluatte? Me emme halua teiltä mitään.
Valtaosa miehistä haluaa naisista jotain. Suurin osa jonkinlaisen ihmissuhteen ja lapsiakin.
Mutta ei, sillä ei ole väliä jos joku pelaa kotonaan pleikkaria ja on olematta tekemisissä naisten kanssa. Mutta onhan se hauskaa että sitä selitellään sitten sillä ettei edes haluttaisi, kuten tässä keskusteluketjussa tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään ei ole, ja toiseksi, vaikka olisi, ei se ärsytä ketään muuta kuin päättäjiä jostain käsittämättömästä syystä.
Kyllä on. M28
Osa totta kai. Tilastollisesti parempi olla naimisissa.
Se on jännä miten tilastoilla ei ole merkitystä siinä vaiheessa kun ne puhuvat naisia vastaan, mutta ne ovat jumalan totuus kun niissä on jotain naisen agendaa hyödyntävää.
Nuo miehet jotka ovat sinkkuina huono-osaisia (kuolevat nuorempana jne.) eivät pärjäisi naisen kanssa sen paremmin. Siksi ne ovatkin yksin. Ne millä on merkitystä on ne kaikki miehet jotka naisille kelpaisi mutta kas kun niitä ei kiinnosta. Niillä menee oikein hyvin. Paljon paremmin kuin naisella joka yrittää epätoivoisesti täyttää ainoan tehtävänsä tässä maailmassa, äitiyden.
Nainen jolla ei ole lapsia on pelkkä tyhjä, ontto naisen kuori. Lapseton mies taas... ei miehen isyydestä ole koskaan täysin varmaan tietoa joten ei se vaikuta heihin mitenkään.
En lukenut koko kommenttia kun pysähdyin miettimään että mitäköhän agendaa tuolla tilastolla siis ajetaan? En minä ainakaan hyödy siitä mitenkään näin naisena. En halua naimisiin, ja ne jotka haluavat, eivät varmasti niiden miesten kanssa jotka kirjoittelevat palstalla että mies on onnellisempi sinkkuna.
Entä luuletko että "hyvät miehet" haluavat parisuhteen näiden naisten kanssa jotka polkee jalkaansa että kyllä se on nainen joka kärsii parisuhteessa :)
Mitä sä hyödyt naisena tilastosta... ei tilastoista tarvitse hyötyä. Se on vain dataa ja sen tulkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö teillä päin? Ei ihme jos naiset ei halua lähteä tuohon, kuulostaa aika huonolta diililtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo johdu kunnollisen miehen mallin puutteesta. Monet isät ovat kusipäitä lapsilleen, käytännössä hylänneet nämä. Ehkäpä sinunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se jonkun mielestä miehen mitta olla joku v tun naisen viihdyttäjä ja heräteostosten maksaja?
Voin sanoa, että ei ole.On turha tuhlata naisiin rahaa, ei niiltä pillua kuitenkaan saa sitäpaitsi ei pillusta mitään pitäisi maksaakaan. Ja jos maksaa niin ainakin tehdä se ammattilaisella jolloin säästyy paljon aikaa ja muuta lässynläätä.
Naisethan tietysti kirjoittaa vaikka mitä baskaa hyvistä miehistä ja päläpälä mutta se on vain heikkoa manipulointiyritystä jonka tarkoitus on päästä miehen lompakolle.
Muutenkin naiset voisivat pysyä omissa porukoissaan. Mitä te meistä haluatte? Me emme halua teiltä mitään.
Valtaosa miehistä haluaa naisista jotain. Suurin osa jonkinlaisen ihmissuhteen ja lapsiakin.
Mutta ei, sillä ei ole väliä jos joku pelaa kotonaan pleikkaria ja on olematta tekemisissä naisten kanssa. Mutta onhan se hauskaa että sitä selitellään sitten sillä ettei edes haluttaisi, kuten tässä keskusteluketjussa tapahtui.
Valtaosa miehistä vai valtaosa nuorista, pariutumisiässä olevista miehistä?
Miksi luulet että vain naisilla on oikeus olla haluamatta toista sukupuolta parisuhteeseen vaan ollaan mielummin yksin ja onnellisia? Onko netflix ja neulominen jalompaa kuin se pleikkari?
Minkäs teet kun ikäluokassa on valtavasti enemmän miehiä kuin naisia ja naiset kelpuuttavat kumppaniksi vain top 10% miehen
Vierailija kirjoitti:
Niin, 50 prosenttia miehistä on lapsettomia ja 35% naisista lapsettomia, eli oikeasti se ero on vain 15%, joka on varmaan ollut kautta aikain. Siis samassa suhteessa on aina ollut lapsettomia verratessa naisiin.
Jos 50% miehistä on lapsettomia ja naisista 35%, niin ero ei todellakaan ole 15% vaan paljon enemmän. Opetelkaa nyt edes ala-asteen matematiikka! Ero on varsin suuri.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet kun ikäluokassa on valtavasti enemmän miehiä kuin naisia ja naiset kelpuuttavat kumppaniksi vain top 10% miehen
Suosittelen ensimmäiseksi elämään enemmän oikeassa maailmassa ja vähemmän netissä, vaikka tuntuisi pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. M28
Osa totta kai. Tilastollisesti parempi olla naimisissa.
Se on jännä miten tilastoilla ei ole merkitystä siinä vaiheessa kun ne puhuvat naisia vastaan, mutta ne ovat jumalan totuus kun niissä on jotain naisen agendaa hyödyntävää.
Nuo miehet jotka ovat sinkkuina huono-osaisia (kuolevat nuorempana jne.) eivät pärjäisi naisen kanssa sen paremmin. Siksi ne ovatkin yksin. Ne millä on merkitystä on ne kaikki miehet jotka naisille kelpaisi mutta kas kun niitä ei kiinnosta. Niillä menee oikein hyvin. Paljon paremmin kuin naisella joka yrittää epätoivoisesti täyttää ainoan tehtävänsä tässä maailmassa, äitiyden.
Nainen jolla ei ole lapsia on pelkkä tyhjä, ontto naisen kuori. Lapseton mies taas... ei miehen isyydestä ole koskaan täysin varmaan tietoa joten ei se vaikuta heihin mitenkään.
En lukenut koko kommenttia kun pysähdyin miettimään että mitäköhän agendaa tuolla tilastolla siis ajetaan? En minä ainakaan hyödy siitä mitenkään näin naisena. En halua naimisiin, ja ne jotka haluavat, eivät varmasti niiden miesten kanssa jotka kirjoittelevat palstalla että mies on onnellisempi sinkkuna.
Entä luuletko että "hyvät miehet" haluavat parisuhteen näiden naisten kanssa jotka polkee jalkaansa että kyllä se on nainen joka kärsii parisuhteessa :)
Mitä sä hyödyt naisena tilastosta... ei tilastoista tarvitse hyötyä. Se on vain dataa ja sen tulkintaa.
Vastasin tuolle joka sanoi että noissa tilastoissa on jotain naisen agendaa hyödyttävää. En saanut vastausta kysymykseen mitä.
Nuo tilastothan olivat vastaus sen jonkun miehen itkuun, väitti että miehet ovat onnellisempia sinkkuina. Keskimäärin eivät ole. Naisen saaminen on miehelle todennäköisemmin elämän jättipotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa miehistä vai valtaosa nuorista, pariutumisiässä olevista miehistä?
Miksi luulet että vain naisilla on oikeus olla haluamatta toista sukupuolta parisuhteeseen vaan ollaan mielummin yksin ja onnellisia? Onko netflix ja neulominen jalompaa kuin se pleikkari?
Valtaosa miehistä.
Ihan jokaisella ihmisellä on oikeus olla haluamatta parisuhdetta. Täysin sukupuolesta riippumatta.
Kilahtaahan naisetkin kun heitä muistuttaa että naisissa on enemmän lihavia, tai että vain 29% parisuhteista on taloudellisesti about tasa-arvoisia...