Mitä on mielestäsi seksikkyys? (ev)
ei voi tehdä itsestään aidosti seksikästä vaan ainostaan tyrkyn tekoseksikkään. Se seksikkyys vaan on joissakin ja iso osa tulee siitä että on sinut itsensä kanssa.
Kommentit (11)
piilee toki antavissa vaatteissakin, mutta se on vain osa sitä.
Olen täysin myyty, kun tapaan naisen, joka tietää mitä haluaa on määrätietoinen ja älykäs. Älykkyys on seksikästä. Älykkyys taas varmasti tarkoittaa sitä, että pitää olla henkisesti samalla tasolla vastaanottajan kanssa, eli pelkkä älykkyys ei riitä, joskin kyllä älykkään ihmisen yleensä tuntee kun sellaisen näkee, vaikka ei muuten samalla tasolla oltaisikaan. Älykkyys on siis aina seksikästä. Tulee osata keskustella niin maailman politiikasta, kuin talon rakentamisesta ja busineksestä, eikä vain "kotiasisoita" ja vaipan vaihdosta.
Flirttailu on seksikästä, joku osaa sen taidon hyvin ja siihen liittyy tuo itsevarmuus ja älykkyys.
Sekisikäs nainen on siis rakennettu tärkeysjärjestyksessä:
1. kasvot
2. vartalo
3. flirttailu
4. keskustelutaito
5. älykkyys
6. menestyminen (esim työelämässä)
7. käytöstavat
8. huoliteltu ulkoasu
9. koulutus
10. tunneäly/empaattisuus
11. vaatetus sopivan antava ja vartalolle sopiva
Useat kohdat ovat sellaisia kuten esim käytöstavat, jossa välttämättä "hyvät käytöstavat" eivät sytytä, nainen saattaa osata kiroilla todella seksikkäästi, jos sen taidon osaa (tunnun ainakin yhden).
Toisaalta kohta 11, antava vaatetus ajaa helposti yhden illan panolle, mutta se ei ole siltikään sellaista seksikkyyttä jota tarkoitan, vaan molemminpuolista yhteisesti sovittua hyväksikäyttöä.
Viimeisenä kommenttina se, että omasta mielestäni nuo kohdat 1-11 ovat tulon tekijöitä, eli jos yksikin kohta on todella huono, niin kertolasku antaa huonon lopputuloksen
Ps. lista on suuntaa antava.
Täytätkö itse omat kriteerisi? Onko koulutuksesi, ulkonäkösi, tapasi yms. kunnossa?
sitä mitä luulee näkevänsä vaan ei näe.
Seksikäs nainen (minun mielestäni): noin 165-175 cm pitkä. ok kroppainen ja ok kasvot. Loppu tulee persoonasta ja juuri itseluottamuksesta. Epävarma ei voi olla mielestäni seksikäs. Seksikkyys ei ole rivouksien puhumista, vaan paremminkin "fiksua vihjailua". Mielestäni älykkyys on seksikästä. En tarkoita, että naisen pitäisi silti olla tohtori ollakseen seksikäs. Vaatetuksella ei ole niinkään merkitystä. TIetenkään rytkyt ei näytä seksikkäältä, eivätkä säkkivaatteet. Myöskään Johanna Tukiaisen tyyli ei todellakaan iske. Naisen tulee mielestäni pukeutua tyylikkäästi, ei liian paljastavasti.
Seksikäs mies (mielestäni): Noin 170cm-185cm. Ok kroppainen ja ok kasvot. Loppu tulee persoonasta ja juuri itseluottamuksesta. Epävarma ei voi olla mielestäni seksikäs. Seksikkyys ei ole rivouksien puhumista, vaan paremminkin "fiksua vihjailua". Mielestäni älykkyys on seksikästä. En tarkoita, että miehen pitäisi silti olla tohtori ollakseen seksikäs. Vaatetuksella ei ole niinkään merkitystä. Parta siistitty, hiukset parturoitu jne. Se riittää.
- siisti ja raikas olemus
- tietoisuus omasta vetovoimasta, ja samalla kiinnostus toisiin
- älykkyys (yksinkertainen ei kiehdo pidemmän päälle)
Vastaan tässä omantuntoni mukaan kouluarvosanoina:
1. kasvot = 7,5
2. vartalo = 8,5
3. flirttailu = 8+
4. keskustelutaito = 9
5. älykkyys = 9- (testattu on)
6. menestyminen (esim työelämässä) = 9-
7. käytöstavat = 8,5
8. huoliteltu ulkoasu =8,5
9. koulutus = 9
10. tunneäly/empaattisuus = 7,5
11. vaatetus sopivan antava ja vartalolle sopiva = 8
Tulkitsen tuo niin, että hiukan keskiarvoa parempi, johtuen hyvästä koulutuksesta ja ulospäin suuntautuvasta luonteesta sekä aktiivisesta kuntourheilusta. Vielä kun huomioi etten ole perheväkivaltaan taipuvainen, en polta tupakkaa enkä juo viinaakaan liikoja (kai nämäkin tavat pitäisi johonkin/useampaan kohtaan sisällyttää). Muuten ihan keskiverto sälli.
seksikäs ei välttämättä ole kaunis, ja kaunis ei todellakaan ole välttämättä seksikäs. Lisäksi mun mielestä pitkä nainen aniharvoin on seksikäs.
mun mielestä pitkä nainen aniharvoin on seksikäs.
Mun mielestä lyhyt nainen ei ole juuri koskaan seksikäs. Sen sijaan hyvin pitkät mallit tms. on usein tosi seksikkäitä.
iso osa tulee siitä että on sinut itsensä kanssa.
Vaatteilla/ulkonäöllä ei ole kuin pieni osa asiaan.
mun mielestä pitkä nainen aniharvoin on seksikäs.
Mun mielestä lyhyt nainen ei ole juuri koskaan seksikäs. Sen sijaan hyvin pitkät mallit tms. on usein tosi seksikkäitä.
uskon että itse asiassa tuo pitkien seksittömyys liittyy juuri tuohon, että onko sinut itsensä kanssa. Tosi moni pitkä nainen ei ole, kulkee vähän kyyryssä, koska häpeää sitä pituuttaan.
että keskimittaiset ovat sitten kaikkein seksikkäimpiä;) Ovat muuntautumiskykyisempiä kuin ihan lyhyet tai ihan pitkät...