Taas treffit, joissa kuuntelin kun mies puhui tunnin itsestään.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap käy jatkuvasti treffeillä, joilla mies puhuu tunnin itsestään? Eikö hän opi mistään mitään?
Eli mitå pitäisi oppia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä kannattaa kysellä naisen matkailusta ja kuunnella kun se selittää ummet ja lammet ja teeskennellä superkiinnostunutta, heittäen väliin ultra-ihailevia kommentteja tyyliin "ai sä oot käynyt Kerguelen-saarella, ihan tosi, hei miten sä edes pääsit sinne?" antaen akan kertoilla mielihyvästä kehräten.
Älä kerro missä itse olet käynyt/asunut, vaan tue naisen käsitystä itsestään jonkin sortin marco polona.
Loppuillasta taatut pil lu hommat.
t: treffi pro
Todellisuudessa t: neitsyys pro
Olen kuule nus sinut niin monta trävelleri lorttoa että munani on alkanut puhua sujuvaa irlantia.
Teillä joilla ei oikein suju nää jutut on se ongelma, että aina kun yritätte esittää naineenne stoori menee yli. Joka kerta.
Olet hapan koska metodini toimii ja tiedät sen. ... oletko muuten se Laura joka oli asunut Kerguelen-saarella 9 kk pulunpaskaa analysoimassa?
No niin, viimeistään tämä paljasti että keksit koko jutun. Kannattaa yrittää edes kerran kiivetä pillun päälle ennen kuin rupeat sepitämään mitään.
Amanda joka oli vaihtarina Singaporessa? Sinusta jouduin kyllä ottamaan työvoiton, melkein jouduin heittämään pyyhkeen kehään kuunneltuani kolme tuntia jaaritusta, mutta lohkesi sentään lopulta.
Juttujen keksiminen: helppoa. Pillun päälle kiipeäminen: vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuontapainen naispuolinen kaveri tai en tiedä millä konstilla tuo tyyppi tukki ap:n suun joten voi olla erityyppinenkin. Tämä minun kaveri on sellainen että aina jos yritän sanoa sinne väliin jotain, häntä ei kiinnosta YHTÄÄN. Hän ei esitä vastakysymyksiä eikä osallistu, katsekin lasittuu jos sitkeästi yritän puhua asioistani. Tapailen häntä kuitenkin edelleen koska on viihdyttävää seurata hänen elämänsä draamaa ja kuulen samalla kaikki ympäristön tapahtumat, uutuudet ja juorut :D. Siitä on monesti ollut hyötyä.
Lakkaa tarinoimasta,Mikki
Minusta on vain hyvä, jos mies kertoo itsestään mahdollisimman paljon. Sitten on helpompi tehdä päätös jatkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä kannattaa kysellä naisen matkailusta ja kuunnella kun se selittää ummet ja lammet ja teeskennellä superkiinnostunutta, heittäen väliin ultra-ihailevia kommentteja tyyliin "ai sä oot käynyt Kerguelen-saarella, ihan tosi, hei miten sä edes pääsit sinne?" antaen akan kertoilla mielihyvästä kehräten.
Älä kerro missä itse olet käynyt/asunut, vaan tue naisen käsitystä itsestään jonkin sortin marco polona.
Todellisuudessa t: neitsyys pro
Olen kuule nus sinut niin monta trävelleri lorttoa että munani on alkanut puhua sujuvaa irlantia.
Teillä joilla ei oikein suju nää jutut on se ongelma, että aina kun yritätte esittää naineenne stoori menee yli. Joka kerta.
Olet hapan koska metodini toimii ja tiedät sen. ... oletko muuten se Laura joka oli asunut Kerguelen-saarella 9 kk pulunpaskaa analysoimassa?
No niin, viimeistään tämä paljasti että keksit koko jutun. Kannattaa yrittää edes kerran kiivetä pillun päälle ennen kuin rupeat sepitämään mitään.
Amanda joka oli vaihtarina Singaporessa? Sinusta jouduin kyllä ottamaan työvoiton, melkein jouduin heittämään pyyhkeen kehään kuunneltuani kolme tuntia jaaritusta, mutta lohkesi sentään lopulta.
Juttujen keksiminen: helppoa. Pillun päälle kiipeäminen: vaikeaa.
Emmi, expatti Buenos Airesissa? Pese privaattiosasi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vain hyvä, jos mies kertoo itsestään mahdollisimman paljon. Sitten on helpompi tehdä päätös jatkosta.
Saat kuunnella luentoja miehen elämästä jatkossakin, mutta älä odota, että hän kuuntelisi sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok, mitä haluat ap meidän tekevän asialle?
Miksi teit ketjun?
Varmaankin varoituksena ihmisille että ei näin treffeillä jos haluat päästä jatkoon. Kuitenkin tuollaisia usein kiinnostaisi jatkaa.
Luuletko että nuo jotka varoitusta kaipaa notkuvat tällä miesvihapalstalla? Ei täällä ole kuin ap:n kaltaiset katkerot jotka ei saa edes miestä joka olis hänestä kiinnostunu.
Kyllä täällä palstalla tuntuu notkuvan lähinnä katkerat miehet. Kaikki ovat pahoillaan itsestään pälättäneen miehen puolesta. Harmissaan siitä että tarttis yrittää parhaansa että saa pesää.
T. Harvemmin saan, harvoin yritänkään.
Nuo katkerat miehet eivät koe tarpeen tehdä paskanjauhamisketjuja naisista, se on tämän palstan ja teidän miesvihaajin erikoisuus.
Jos jollekin on epäselvää niin eihän tuollaisessa tunnin itsestään puhumisessa ole mitään järkeä. Pakko myöntää etä ihmettelen samalla millainen nainen ei saa kommentoitua väliin keskustelun lomassa naisen omaa vastaavaa tilannetta, esimerkiksi siis jos vaikka puhutaan koulutuksesta tai lempiruoasta.
Mutta mies on siis koko tunnin puhunut itsestään, nainen ei ole saanut sanaakaan väliin, nainen ei myöskään ole kannustanut miestä kyselemällä lisää.... tunti puhetta non-stop miehen suusta.
Ja joku väittää ettei suomalaiset miehet puhu.
Hankala se on esittää kiinnostunutta muiden asioista kun ei kiinnosta kuin omat asiat josta haluttaisiin puhua
Minäkin kuuntelin pitkän puhelin blaa blaa blaa, en kyllä enää vastaa, jos soittaa. Ei yhtään kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan harvoja hyviä puolia siinä, että on vähän tällainen pehmomies, ettei ole sitä vaistoa tarinoida koko ajan itsestään ja "saavutuksistaan".
Ei vaan todellakaan ole mikään hyvä puoli treffaillessa, koska valtaosa tulkitsee tuollaisen vaitonaisuuden niin, että olet täysin hajuton ja väritön tyyppi vailla mitään tarttumapintaa. Kiinnostuksen herättäminen on tärkein asia mitä treffeillä tulee tehdä ja hyvä kuuntelutaito on hyvä piirre, mutta ei mitenkään kiinnostusta herättävä piirre.
Ap olisi luultavasti tehnyt sinun kanssa treffeillä olosta myös avauksen tänne, että pitkästytti kun toinen ei puhunut mitään.
Just tämä. Ap ja muut palstanaiset tekevät mitä tahansa aloituksia "miehistä" joiden kanssa he muka ovat olleet tekemisissä. Todellisuudessa ainoa mieskontakti vuosiin on tämän palstan kautta muutaman kanssa "keskustelu" jossa he lietsovat itseään pyhään raivoon koko sukupuolta vastaan ja päättäävät kaikkien olevan paskoja ihan vain sen vuoksi ettäyksikään hyvä mies ei missään olosuhteissa voisi olla heistä kiinnostunut.
Syyn näkee jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok, mitä haluat ap meidän tekevän asialle?
Miksi teit ketjun?
Varmaankin varoituksena ihmisille että ei näin treffeillä jos haluat päästä jatkoon. Kuitenkin tuollaisia usein kiinnostaisi jatkaa.
Luuletko että nuo jotka varoitusta kaipaa notkuvat tällä miesvihapalstalla? Ei täällä ole kuin ap:n kaltaiset katkerot jotka ei saa edes miestä joka olis hänestä kiinnostunu.
Kyllä täällä palstalla tuntuu notkuvan lähinnä katkerat miehet. Kaikki ovat pahoillaan itsestään pälättäneen miehen puolesta. Harmissaan siitä että tarttis yrittää parhaansa että saa pesää.
T. Harvemmin saan, harvoin yritänkään.
Nuo katkerat miehet eivät koe tarpeen tehdä paskanjauhamisketjuja naisista, se on tämän palstan ja teidän miesvihaajin erikoisuus.
Jos jollekin on epäselvää niin eihän tuollaisessa tunnin itsestään puhumisessa ole mitään järkeä. Pakko myöntää etä ihmettelen samalla millainen nainen ei saa kommentoitua väliin keskustelun lomassa naisen omaa vastaavaa tilannetta, esimerkiksi siis jos vaikka puhutaan koulutuksesta tai lempiruoasta.
Mutta mies on siis koko tunnin puhunut itsestään, nainen ei ole saanut sanaakaan väliin, nainen ei myöskään ole kannustanut miestä kyselemällä lisää.... tunti puhetta non-stop miehen suusta.
Ja joku väittää ettei suomalaiset miehet puhu.
Alkaa paljastumaan todellisuus. Miehet puhuvat kyllä mutta miehet ei puhu yleisesti naisia kiinnostavista asioista mistä naiset haluaisi puhua niin naiset alkavat valehtelemaan että miehet ei puhu ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuttua :D usein ollut treffien jälkeen tilanteessa että tiedän miehen koko elämän käänteet lapsuudesta tähän päivään, kun taas mies ehkä hyvällä lykyllä tietää mitä opiskelen. Ja silti haluavat kanssani jatkoa? Sori mutta miksi?
Päivänselvää. Haluavat kanssasi jatkoa, koska sinun seurassa heille tulee hyvä olo. Koska sinä kuuntelet heitä ja heidän juttujaan etkä pälpätä itsestäsi. Olet ihan unelmanainen.
Tässä vaan on se että mulle ei tule heidän seurassaan hyvä olo. Koen ettei miestä edes kiinnosta kuka olen, jos hän keskittyy vain selittämään itsestään. Siinä mun tilalla voisi olla ihan kuka tahansa muu joka istuu hiljaa ja kuuntelee nätisti hymyillen.
Miehenä miellän naiselle sen kuuntelijan roolin. Naiset on luonnostaan miestä passivisempia ja hoivaajia. Tietenkin nykyaikana nämäkin luonnolliset roolit yritetään kumota.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Olin juuri perjnataina tällaisilla treffeillä. Kuuntelin alkuun suu auki naisen loputonta selitystä itsestään. Kunnes tajusin homman nimen. Väliin muutama ihaileva täsmäkysymys, ja tämä itseään kovana influensserina ja maailmanmatkaajana pitävä nainen oikein innostui. Sopivassa suhteessa viiniä ja naisen egon pönkitystä, ja nainen liimautui kainaloon kun lähdettiin ravintolasta. Ja sitten pil lu hommiin naisen luokse. En kyllä tiedä jaksanko samaa enää toisia treffejä..
Oho, pasltauli on hereillä jo tähän aikaan keskustelemassa itsensä kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuttua :D usein ollut treffien jälkeen tilanteessa että tiedän miehen koko elämän käänteet lapsuudesta tähän päivään, kun taas mies ehkä hyvällä lykyllä tietää mitä opiskelen. Ja silti haluavat kanssani jatkoa? Sori mutta miksi?
Päivänselvää. Haluavat kanssasi jatkoa, koska sinun seurassa heille tulee hyvä olo. Koska sinä kuuntelet heitä ja heidän juttujaan etkä pälpätä itsestäsi. Olet ihan unelmanainen.
Tässä vaan on se että mulle ei tule heidän seurassaan hyvä olo. Koen ettei miestä edes kiinnosta kuka olen, jos hän keskittyy vain selittämään itsestään. Siinä mun tilalla voisi olla ihan kuka tahansa muu joka istuu hiljaa ja kuuntelee nätisti hymyillen.
Miehenä miellän naiselle sen kuuntelijan roolin. Naiset on luonnostaan miestä passivisempia ja hoivaajia. Tietenkin nykyaikana nämäkin luonnolliset roolit yritetään kumota.
kyllä naiset ovat aina puhuneet, mutta vain miehet ovat puhuneet jostain tärkeästä asiasta.
Sehän on hyvä merkki, jos mies puhuu paljon itsestään ja kertoo saavutuksistaan. Kiinnostunut mies tekee niin, koska alitajuisesti haluaa "markkinoida" itseään hyvänä kumppanina, jonka kanssa naisen kannattaa olla. Esimerkiksi minä kerran kävin treffeillä miehen kanssa, joka puhui lähinnä vain työstään, kuinka vaativaa ja vastuullista se on jne. Ja kun minä yritin vaihtaa puheenaihetta, esim. Kysyin mitä hän oli tehnyt kesälomalla, käänsi mies puheen takaisin töihin. Ja kun minä esim kerroin olleeni aiemmin töissä Ruotsissa, kysyi mies vain, että millä paikkakunnalla eikö mitään muuta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Oho, pasltauli on hereillä jo tähän aikaan keskustelemassa itsensä kanssa :D
Valvonut koko yön. Menee kyllä kohta unosille. Ensin vielä aamuraivarit Vauvalla.
Symppaa täältä! MInulla oli kerran ihan samanlainen itseensä ihastunut deitti, joka taukoamatta puhui omista asioistaan. Annoin hänelle käyntikorttini ja kysyin haluaisiko hän tulla kertomaan onnistumisestaan asiakkaani tiloihin. Kuvailin kohderyhmää ja millaiset AV-välineet olisi käytössä. Että nyt tekisin lisäkysymyksiä hänestä vielä asiakastani varten. Kun hän on saanut koostettua tehokkaan puheen omasta menestyksestään käydään vielä yhdessä läpi vastaako se asiakkaan toivetta. (VÄlitän erilaisia esiintyjiä, mutta en puhujia.Tätä en tietenkään kertonut deitille)
Tyyppi vaivaantui ja deitit loppuivat aika pian. Tärkeintä oli, että minä sain tilanteen hallintaani ja sen selittäjän hiljaiseksi. Ei hän voi tuolla tavoin ihmisiä kohdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija8 kirjoitti:
Tämä!
Olin juuri perjnataina tällaisilla treffeillä. Kuuntelin alkuun suu auki naisen loputonta selitystä itsestään. Kunnes tajusin homman nimen. Väliin muutama ihaileva täsmäkysymys, ja tämä itseään kovana influensserina ja maailmanmatkaajana pitävä nainen oikein innostui. Sopivassa suhteessa viiniä ja naisen egon pönkitystä, ja nainen liimautui kainaloon kun lähdettiin ravintolasta. Ja sitten pil lu hommiin naisen luokse. En kyllä tiedä jaksanko samaa enää toisia treffejä..
Sulla on niin tunnistettava kirjoitustyyli että heti näkee että vastaat itsellesi eri ihmisenä :DDD. Voi raukka! Ei voi kuin sääliä tollasta.
Sinulla on itsetunto kohdillaan ja kyky ottaa muut ihmiset huomioon, ja nämä kaksi asiaa puuttuvat suurelta osalta sekä miehiä että naisia