Taas treffit, joissa kuuntelin kun mies puhui tunnin itsestään.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vain hyvä, jos mies kertoo itsestään mahdollisimman paljon. Sitten on helpompi tehdä päätös jatkosta.
Saat kuunnella luentoja miehen elämästä jatkossakin, mutta älä odota, että hän kuuntelisi sinua
Mun kaksi viimeisintä eksää olivat tuollaisia. Toinen vain piittaamatta puhui päälle, eikä edes yrittänyt kuunnella, kun puhuin. Toisella lasittui katse tai sanoi suoraan, että sori mutta mua ei kiinnosta kuunnella. Ihan älyttömän loukkaavaa. Muutenkin olen aina ollut arka ja hiljainen ja puhunut vähän, eivätkä nuo kokemukset kyllä auttaneet asiaa. Mutta mitäs itse olin treffeillä kohtelias ja kiinnostunut.
Minulla sama jatkuu parisuhteessa. Haluaisin välillä huutaa, että miksi sinun tunteet ja asiat ovat aina keskiössä, mitä minä tässä teen?!?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä olla huolissaan. Minä kuuntelin 23 vuotta kun ex eukko puhui pelkästään itsestään, omista toiveistaan ja vaatimuksistaan. Sitten riitti.
Niin että ei ne tunnin treffit ole tuollaiseen verrattuna vielä yhtään mitään.
Tuosta voi jo syyttää muitakin tilanteen osapuolia kuin pelkästään sitä miestä.
Oho! Yleensähän miehet ei puhu mitään, eikä keskustele.. sinänsä positiivista varmaan tavata puhuva mies 🙄👍🏻
Ei tuo ap:n tilanne vielä paha ole ollut. Minä olin myös treffeillä miehen kanssa, joka puhui todella paljon. Joka kerta kun yritin sanoa jotain väliin, hän korotti ääntään ja puhui minun päälle. Päätin kokeilla keskeyttääkö hän monologinsa ja jatkoin puhumista, jolloin hän vain korotti ja korotti ääntään. Lopulta huusi niin kovaa, että se alkoi kiinnittää muiden huomion. Ei tullut toisia treffejä meille.
Vierailija kirjoitti:
ok, mitä haluat ap meidän tekevän asialle?
Miksi teit ketjun?
Ap ei kysynyt palstalta neuvoja, mitä pitäisi tehdä
"Miksi teit ketjun"? Vastaan ap:n puolesta, eli siksi, että tämä on keskustelupalsta, joka on perustettu siksi, että tänne voi ja saa tehdä aloituksia/ ketjuja lähes mistä aiheesta tahansa. Sitten muut voivat kommentoida haluamiaan aiheita.
No jonkun täytys kuitenkin puhua. Ei hiljaisillekaan treffeille ole luvassa jatkoa.
Itse sortunut sekä puhumiseen, että pelkkään kuuntelemiseen.
Silloin, kun jaksoin vaan kuunnella sain pillua.
Kun mä käyn treffeillä, mä vaan kysyn kysymyksiä naiselta hänestä itsestään, ja annan sitten naisen puhua. Usein menee helposti 1,5 tuntia siten että melkein koko ajan puhutaan vaan siitä naisesta, niin että 80% hän puhuu ja minä kuuntelen.
Mutta ei se minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä kannattaa kysellä naisen matkailusta ja kuunnella kun se selittää ummet ja lammet ja teeskennellä superkiinnostunutta, heittäen väliin ultra-ihailevia kommentteja tyyliin "ai sä oot käynyt Kerguelen-saarella, ihan tosi, hei miten sä edes pääsit sinne?" antaen akan kertoilla mielihyvästä kehräten.
Älä kerro missä itse olet käynyt/asunut, vaan tue naisen käsitystä itsestään jonkin sortin marco polona.
Loppuillasta taatut pil lu hommat.
t: treffi pro
Todellisuudessa t: neitsyys pro
Olen kuule nus sinut niin monta trävelleri lorttoa että munani on alkanut puhua sujuvaa irlantia.
Teillä joilla ei oikein suju nää jutut on se ongelma, että aina kun yritätte esittää naineenne stoori menee yli. Joka kerta.
Olet hapan koska metodini toimii ja tiedät sen. ... oletko muuten se Laura joka oli asunut Kerguelen-saarella 9 kk pulunpaskaa analysoimassa?
Olen nainen ja naimisissa mutta haluisin kyllä tutustua Lauraa joka on asunut Keguelen-saarella 9 kk analysoimassa pulunpaskaa. Kuulostaa hyvin mielenkiintoiselta!
Käyttäjä42056 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok, mitä haluat ap meidän tekevän asialle?
Miksi teit ketjun?
Ap ei kysynyt palstalta neuvoja, mitä pitäisi tehdä
"Miksi teit ketjun"? Vastaan ap:n puolesta, eli siksi, että tämä on keskustelupalsta, joka on perustettu siksi, että tänne voi ja saa tehdä aloituksia/ ketjuja lähes mistä aiheesta tahansa. Sitten muut voivat kommentoida haluamiaan aiheita.
Eli miesviha. Näin ajattelinkin.
Eräs nainen pisti poikki kolmansien treffien jälkeen. Valitti kun ei tiennyt minusta vielä mitään.
En ollut saanut sanaa väliin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama jatkuu parisuhteessa. Haluaisin välillä huutaa, että miksi sinun tunteet ja asiat ovat aina keskiössä, mitä minä tässä teen?!?
Me ollaan kaikki kolme menossa oikeuteen ja jaksat vieläkin elää harhoissa. Mitään suhdetta ei ole eikä tule. Olet yhden lapsen isä joka tosin potkittiin pellolle. Koita sisäistää faktat,Mikki.
Onhan se sosiaalisesti kömpelöä ja voi olla myös merkki itsekeskeistäyydestä. Mutta John Gray kirjoitti Mars ja Venus -kirjoissaan, että treffeillä miehet mainostavat itseään. Että se mies yrittää saavutuksistaan kertomalla myydä itsensä sille naiselle. Kuten todettu, kömpelöä se on kylläkin ja voi toki olla red fag, mutta ei siis välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä olla huolissaan. Minä kuuntelin 23 vuotta kun ex eukko puhui pelkästään itsestään, omista toiveistaan ja vaatimuksistaan. Sitten riitti.
Niin että ei ne tunnin treffit ole tuollaiseen verrattuna vielä yhtään mitään.Tuosta voi jo syyttää muitakin tilanteen osapuolia kuin pelkästään sitä miestä.
Joo, ja viimeiset 15 vuotta kuuntelin pelkästään lasten takia. Enkä ole ollut varmaankaan ainoa tuossa tilanteessa? Vaihtamalla parani.
T: edellisen kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen pisti poikki kolmansien treffien jälkeen. Valitti kun ei tiennyt minusta vielä mitään.
En ollut saanut sanaa väliin.
Mun ex sanoi kahden vuoden jälkeen erotessa, ettei tiedä minusta yhtään enempää kuin silloin alussa. No ei varmaan, kun ei kuunnellut tai puhui välittömästi päälle, kun yritin mitä tahansa sanoa!
Miten tuollaista tuntien monologia voi kukaan kuunnella?
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Oisit kysyny lopussa, että onko miten kysyttykin luennoitsija.
Autistinen ja/tai narsistinen. Ei jatkoon.