Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain Elvansen kokeiluun ja nyt on vaikutus vieläkin päällä

Vierailija
17.09.2023 |

Mietityttää saako yöllä lainkaan nukuttua, vaikka aamupäivästä otin. 70mg muistaakseni.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli uni aina olematonta kun asiat pyöri härdelliä päässä , nyt ei. Lähinnä nyt odotan vaikutuksen loppumista, tämä oli mulla ensimmäinen tabletti jonka otin.

Aloitustapa mustakin outo, mutta työkaverin lapsi oli käynyt samalla lääkärillä ja ilman mitään testejä oli hänellekin aloittanut jonkin muun adhd lääkkeen.

Aiemmin mulla on hoidettu sekamuotoista ahdistushäiriötä ja masennusta, vaikka en ole sellaista tuntenut. Tämä lääkäri sitten valitsi tämän elvansen . Yritin sen tunnin selittää oireitani järkevästi ja analyyttisesti mutta en vaan pysynyt asiassa. Siitäkin varmaan päätti aloittaa kokeilun.

Vierailija
22/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko siis ihan diagnoosin, oliko miten pitkä projekti?

Kuinka sä muuten nukut ja mikä fiilis?

Itsellä testit edessä. Eniten odotan jos lääkkeen saan, sitä että mieli hiljenee ja monet on sanonut että se unikin rauhoittuu sitten. Mulla tosi pahat uniongelmat muuten, en juuri nuku ilman unilääkkeitä.

Älä stressaa turhaan ja voithan sä pienentää varmaan annostusta jos siltä tuntuu.

Saanko kysyä että mikä ero aiempaan ilman lääkettä olemiseen?

Höveli yksityinen lääkäri tätä halusi kokeilla ihan mun puheideni perusteella. Sain muistaakseni 7 pv kuurin. Aika outo menettely kyllä. Ei ole mitään testejä tehty, kuunteli ja varmaan katseli mun sähläystä tarpeeksi.

Ero on valtava, olen pystynyt keskittymään tekemiseen ja saanu ne loppuun. Pyykännyt, siivonnut, käynyt kaupassa, jutellut yms tavallista. Nyt on vaan rauhallisesti pystynyt tekemään. Jonkinlainen rauhantunne ,ettei kokoajan säntäile ja kaikki jää kesken.

Kuulostaa kyllä trollilta. Adhd-lääkkeitä ei aloiteta missään kuurimielessä ja ilman mitään tutkimuksia. Lääkkeissä on riski sydänperäiseen äkkikuolemaan, siksi EKG otetaan ennen lääkityksen aloittamista. Ja lähes aina myös huumausaineseula. Ja toki yleensä ihan psykologiset tutkimuksetkin tehdään...

Ei tämä mikään kuuri olekaan, kokeilu hän sanoi. Menen viikonkuluttua uudelleen. Saa nähdä tehdäänkö sittemmin testejä. Ekg mulla on hiljattain otettu työterveyshoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän