Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain Elvansen kokeiluun ja nyt on vaikutus vieläkin päällä

Vierailija
17.09.2023 |

Mietityttää saako yöllä lainkaan nukuttua, vaikka aamupäivästä otin. 70mg muistaakseni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia ko lääkkeestä?

Vierailija
2/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla kokemuksia ko lääkkeestä?

Kyllähän piri aina maistuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, tämä on johdannainen. Ei mitään pervitiiniä enää lääkäreiltä saa.

Vierailija
4/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin itsekin reseptin piriin, niin voisin vaikka mennä töihin. Muuten ei kiinnosta.

Vierailija
5/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pitäisi saada ihan tavallisen ihmisenkin apteekista.

Vierailija
6/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, tämä on johdannainen. Ei mitään pervitiiniä enää lääkäreiltä saa.

Ei ole. Elvanse on juurikin amfetamiinia, eli piriä. Pervitiini oli metamfetamiinia. Medikinet, concerta ja muut ovat amfetamiinijohdannaisia.

Vierailija
7/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan nyt lähinnä vaikutuksen ohimenemistä että pääsisin nukkumaan.

Mutta tosi hyvin olen pystynyt tekemään monia asioita tänään. Alusta loppuun. Outoa

Vierailija
8/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tosi hyvin olen pystynyt tekemään monia asioita tänään. Alusta loppuun. Outoa

Sellaista se on, kun vetää vauhtia. Asiat tuntuvat jotenkin luistavan.

Vierailija
9/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian iso annostus aloittaa. Yleensä aloitetaan sillä mikä on pienin annoskoko eli tässä tapauksessa 20mg, yleensä lääkettä syödään noin viikko ja jos vastetta ei ole saatu sitä nostetaan. Joten kannattaa aloittaa ihan lääkärin ohjeiden mukaan, nyt vähän epäilen että on sanottu että saa aloittaa suoraan 70mg.

Vierailija
10/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko siis ihan diagnoosin, oliko miten pitkä projekti?

Kuinka sä muuten nukut ja mikä fiilis?

Itsellä testit edessä. Eniten odotan jos lääkkeen saan, sitä että mieli hiljenee ja monet on sanonut että se unikin rauhoittuu sitten. Mulla tosi pahat uniongelmat muuten, en juuri nuku ilman unilääkkeitä.

Älä stressaa turhaan ja voithan sä pienentää varmaan annostusta jos siltä tuntuu.

Saanko kysyä että mikä ero aiempaan ilman lääkettä olemiseen?

Vierailija
11/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin itsekin reseptin piriin, niin voisin vaikka mennä töihin. Muuten ei kiinnosta.

Kannattaa käydä ADHD tutkimukset, kyllä tuo voi hyvinkin siitä johtua että aivojen vireystilan ylläpito vaatii lääkityksen.

Vierailija
12/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää keskustelut aina kääntyy huumeisiin ja syyllistetään lääkkeen käytöstä?

Vierailija
13/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä pitäisi saada ihan tavallisen ihmisenkin apteekista.

Ei todellakaan pitäisi, näissä on pahoja haittavaikutuksia joillekin vaikka ihan reseptillä söisi.

Vierailija
14/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää keskustelut aina kääntyy huumeisiin ja syyllistetään lääkkeen käytöstä?

Miten niin? Elvanse on kirjaimellisesti amfetamiinia ja olen itsekin todistanut sen toimivaksi.

Vierailija
15/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

muisti menee elvansesta, älä käytä

Vierailija
16/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä testit edessä. Eniten odotan jos lääkkeen saan, sitä että mieli hiljenee ja monet on sanonut että se unikin rauhoittuu sitten. Mulla tosi pahat uniongelmat muuten, en juuri nuku ilman unilääkkeitä.

Älä stressaa turhaan ja voithan sä pienentää varmaan annostusta jos siltä tuntuu.

Höveli yksityinen lääkäri tätä halusi kokeilla ihan mun puheideni perusteella. Sain muistaakseni 7 pv kuurin. Aika outo menettely kyllä. Ei ole mitään testejä tehty, kuunteli ja varmaan katseli mun sähläystä tarpeeksi.

Ero on valtava, olen pystynyt keskittymään tekemiseen ja saanu ne loppuun. Pyykännyt, siivonnut, käynyt kaupassa, jutellut yms tavallista. Nyt on vaan rauhallisesti pystynyt tekemään. Jonkinlainen rauhantunne ,ettei kokoajan säntäile ja kaikki jää kesken.

Vierailija
17/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muisti menee elvansesta, älä käytä

Muistinmenetys ei kyllä ole mikään yleinen sivuoire.

Vierailija
18/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höveli yksityinen lääkäri tätä halusi kokeilla ihan mun puheideni perusteella. Sain muistaakseni 7 pv kuurin. Aika outo menettely kyllä. Ei ole mitään testejä tehty, kuunteli ja varmaan katseli mun sähläystä tarpeeksi.

Ero on valtava, olen pystynyt keskittymään tekemiseen ja saanu ne loppuun. Pyykännyt, siivonnut, käynyt kaupassa, jutellut yms tavallista. Nyt on vaan rauhallisesti pystynyt tekemään. Jonkinlainen rauhantunne ,ettei kokoajan säntäile ja kaikki jää kesken.

Kuulostaa kyllä omituiselta, mutta tuo kuulostaa siltä että lääke toimii oikein.

Noiden huumehörhöjen takia näitäkään lääkkeitä ei saa ne, jotka niitä oikeasti tarvitsevat.

Vierailija
19/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Elvanse on kirjaimellisesti amfetamiinia ja olen itsekin todistanut sen toimivaksi.

Nuo on niitä parempia narkkareita, he eivät halua kuulla olevansa sellaisia.

Vierailija
20/22 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä trollilta. Adhd-lääkkeitä ei aloiteta missään kuurimielessä ja ilman mitään tutkimuksia. Lääkkeissä on riski sydänperäiseen äkkikuolemaan, siksi EKG otetaan ennen lääkityksen aloittamista. Ja lähes aina myös huumausaineseula. Ja toki yleensä ihan psykologiset tutkimuksetkin tehdään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi