Miten annetaan pakit YSTÄVÄLLISESTI?
Kommentit (28)
Oli kiva tutustua sinuun, mutta en näe syytä tavata uudelleen.
Ei miehille voi antaa pakkeja ystävällisesti, koska niitä ei silloin uskota ja jäädään jankuttamaan ja pahimmillaan lääppimään. Jos pakit antaa, ne on annettava mahdollisimman julmasti.
Pakkivaihe? Kytkin pohjaan ja väännät kepin pakkivaihe asentoon, yleensä se on siinä päällä R kirjaimena.
Katsot miestä säälivästi ja sanot että ei kiinnosta.
Ilmoitat ettet halua tavata henkilöä. Ei siinä sen kummenpaa. Jos alkaa painostamaan kiellä ja toista ettet halua tavata. Jos alkaa piinaamaan, varoita että ilmoitat poliisille viestintä rikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Katsot miestä säälivästi ja sanot että ei kiinnosta.
Pelkkä nenän vartta katsominen ja ivallinen hymy taitaa kuulua suominaisten etikettiin kun kyse on maanmiehestä.
Suosin ghostaamista, tyhminkin ymmärtää sen.
Naamatusten saatan antaa ymmärtää että olen kiinnostunut mutta en lupaa mitään. Sitten en vastaa tyypin yhteydenottoihin.
Itsekin tulisin mieluiten tällä tavalla torjutuksi, en kaipaa mitään sääliselittelyjä kuinka olen niin hieno ihminen muttei ole kemiaa tms.
En minä loukkaannu pakeista (enää), miehenä niitä saa 9 kertaa kymmenestä ja niistäkin vain pieni osa johtaa useampiin kuin yksiin treffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Suosin ghostaamista, tyhminkin ymmärtää sen.
Naamatusten saatan antaa ymmärtää että olen kiinnostunut mutta en lupaa mitään. Sitten en vastaa tyypin yhteydenottoihin.
Itsekin tulisin mieluiten tällä tavalla torjutuksi, en kaipaa mitään sääliselittelyjä kuinka olen niin hieno ihminen muttei ole kemiaa tms.
...Mutta siis toki olen antanut paljon muillakin tavoilla pakkeja. Jollekin tosi ärsyttävän oloiselle tyypille olen joskus suoraan sanonut etten ole kiinnostunut, ja kun hän sitä ei luonnollisestikaan ole uskonut ja on alkanut tivaamaan syytä, olen vastannut rehellisesti. Ja se mun rehellinen vastaus on todellakin sellainen että mies ymmärtää lähteä menemään.
Olen myös joskus valehdellut olevani varattu.
Sanot vaan rehellisesti ja suoraan. En ole kiinnostnut koska olet valkoihoinen ja et edes julkkis.
Vasta eräälle neidille totesin että ei nyt lähtenyt sillä tavalla lentoon ja toivottavasti löytää etsimänsä mukavan kaverin plus hyvää syksyn jatkoa.
En tiedä oliko ystävällisesti vai ei.
"Olen näkijä ja näen, ettei meillä ole tulevaisuutta." Mies todennäköisesti häkeltyy, pelästyy tai toteaa sinut hörhöksi, joka on parasta kiertää kaukaa. Jos hän siitä huolimatta jatkaa jankkaustaan, niin toistat saman painokkaasti ja ehkä kuvailet, miten onnettomia teistä tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan rehellisesti ja suoraan. En ole kiinnostnut koska olet valkoihoinen ja et edes julkkis.
Miksi teille miehille tuntuu kelpaavan minkälainen suhde tahansa?
Mulle sanoi yksi nainen että luulenko minä että hän on joku huura että suostuisi minun kanssani treffeile kun on jo 2 miestä joita tapailee..
Voi laittaa ihan yksinkertaisesti, että "En ole kiinnostunut tapaamaan" tai "en ole kiinnostunut jatkamaan tutustumista tämän pidemmälle". Osa ymmärtää ihan tällä, osa suuttuu ja jos toinen osapuoli jää jankkaamaan tai vaatimaan lisäselityksiä, ei tarvitse vastata mitään, asiahan on sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi yksi nainen että luulenko minä että hän on joku huura että suostuisi minun kanssani treffeile kun on jo 2 miestä joita tapailee..
Ihanko oikeasti te kolme kuvittelette olevanne jossain suhteessa? Tommi on ilmiannettu poliisille,aivan kuten sinäkin Mikki.Edward (Eduardo?) pääsee jossain vaiheessa teidän kahden seuraksi, kunhan eka jää kii.
Mmeillä ei taida olla tarpeeksi yhteisiä kiinnostuksen kohteita jatkaaksemme tätä eteenpäin, mutta oli mukava tavata sinut. Toivon sinulle kaikkea hyvää tulevaisuudessa.
Vältän tapaamisen muuttumista treffeiksi, jos ei kiinnosta, eli katson ensin piilosta miltä henkilö näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teille miehille tuntuu kelpaavan minkälainen suhde tahansa?
Kuka puhui suhteesta? Ottaako joku suominainen muka vakavasti vastakkaisen sukupuolen. Kysehän on lopulta nussimisesta itseään tasokkaampien miesten kanssa. Ei mistään muusta.
"Kiitos mutta en ole vapaa lähtemään kanssasi elokuviin/päivälliselle/drinkille..."