Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten annetaan pakit YSTÄVÄLLISESTI?

Vierailija
17.09.2023 |

En ole ikinä oppinut antamaan pakkeja.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs jenkki kerran tarttui kevyesti kädestä, hymyili ja sanoi Im sorry but we are not a match, ok

Vierailija
22/28 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meistä ei kyllä tulisi paria tekemälläkään!" (Tosielämässä kuultua - miehen suusta). Ihan hyvä fiilis jäi silti ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kiva ja nätti mut et mun tyyppinen.

Vierailija
24/28 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen typerä ja etsin ihan tietyn tyyppistä, toisenlaista ihmistä. Mutta kiitos että tulit tapaamaan.

Toimii. Jos siis jo kahville ehditte.

Vierailija
25/28 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka antaisikin pakit ystävällisesti, mutta pyytäjä on sinnikäs eli yrittää kiertää kaikki kohteliaat syyt, miksi kieltäytyy, niin lopulta on epäkohtelias. Ei siksi etteikö pystyisi olemaan ystävällinen, vaan siksi ettei ystävällistä kieltäytymistä uskottu.

Vierailija
26/28 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei vaan toimi, en tunne sitä yhteyttä meidän välillä.

Vierailija
27/28 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Kehut miten imartelevaa on, että näin komea/upea/älykäs tyyppi lähestyy, mutta

2) valitettavasti et koe että teidän välillä on sellaista yhteyttä mitä itse haet.

Egon satuttamisesta johtuvaa vastaanottajan mahdollista ilkeyttä voi estää sillä, että sanoo että nykyään moni vaan katoaa kuin pieru saharaan, mutta sinusta on reilumpaa sanoa asiat suoraan. Jos ihminen on ns. normaali niin hän tajuaa että tosiaan teet hänelle palveluksen.

Vierailija
28/28 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu homssuisesti likaisiin vaatteisiin, niistää nenän hihaan, kiroilee, valittelee kun mukulalauma oottaa kotona ja rahat on loppu, pyytää kymppitonnia lainaksi.Jos on mennyt hyvin pukeutuneena treffeille niin käytöksellä kyllä voi karkottaa sinnikkäimmänkin kosijan, kaivelee vaikka nenäänsä ja luettelee pitkän listan sairauksiaan.Eiköhän siitä ymmärrä pakittaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme