Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa vanhat naiset bikineistä jotakin!

Vierailija
17.09.2023 |

Että missä niitä saa pitää?

Kävin kylpylässä, ja joku ihan random keski-ikäinen nainen tuli sanomaan, että täällä kuuluu pitää uimapukua minulle ja kavereille. :D Selvä! :D

Noh, miksi sitten samat naiset valittaa kesäisin rannoilla näkyvistä "perse"bikineistä? :D

Miksi se on niin iso isku egolle, jos nuoret pitää mielummin bikineitä kuin ahdistavaa uimapukua? Miehetkin pitää enemmän bikineistä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bikinit on kivoja. Ei kannata pilata omaa nuoruuttaan kuuntelemalla vanhojen suomiakkojen ulinaa. M28

Ja sinä voit mennä jälleen kerran tumputtamaan sarjakuvillesi.

Mikä sinua vaivaa?

Se on vihainen siitä, kun asuin Japanissa kaksi vuotta ja seurustelin paikallisten naisten kanssa. Jokaisessa ketjussa se tulee soittamaan minulle suutaan. :DDD M28

Ei kiinnosta yhtään sinun aasialaiset suhteesi. Mutta voit kertoa niistä haukkumatta suomalaisia naisia. Ja olen muuten itse puoliksi suomalainen, puoliksi indonesialainen (en kerro mistä) mutta ärsyttää se, että sinulta ei tule koskaan kommenttia, jossa et hauku suomalaisia naisia. Miksi? Onko äitisuhteesi kovin vaikea?

Se on myös aloittanut tän ketjun; esittää nuorta naista. Supernolo.

Jos näin on niin se on saavuttanut väittelyssä häviämisen korkeimman asteen. Joudut esittämään vastapuolta että kukaan jaksaisi ottaa sinua tosissaan ja lukea juttusi. Viimeinen varoitus keksiä parempia harrastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla