Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa vanhat naiset bikineistä jotakin!

Vierailija
17.09.2023 |

Että missä niitä saa pitää?

Kävin kylpylässä, ja joku ihan random keski-ikäinen nainen tuli sanomaan, että täällä kuuluu pitää uimapukua minulle ja kavereille. :D Selvä! :D

Noh, miksi sitten samat naiset valittaa kesäisin rannoilla näkyvistä "perse"bikineistä? :D

Miksi se on niin iso isku egolle, jos nuoret pitää mielummin bikineitä kuin ahdistavaa uimapukua? Miehetkin pitää enemmän bikineistä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bikinit on kivoja. Ei kannata pilata omaa nuoruuttaan kuuntelemalla vanhojen suomiakkojen ulinaa. M28

Ja sinä voit mennä jälleen kerran tumputtamaan sarjakuvillesi.

Mikä sinua vaivaa?

Se on vihainen siitä, kun asuin Japanissa kaksi vuotta ja seurustelin paikallisten naisten kanssa. Jokaisessa ketjussa se tulee soittamaan minulle suutaan. :DDD M28

Sinä nimenomaan et ole seurustellut ja siksi olet katkera. :DDD Tasapainoinen ihminen ei hauku päivästä toiseen toista sukupuolta netissä. -eri

Vierailija
22/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en diggaa bikineitä uimahallissa.

Ikävä kun hyppää pää edellä, niin sen jälkeen joutuu etsimään housujaan altaasta.

Musta bikinit on kivat kun ottaa aurinkoa, ja muutenkin rannalla näppärämmät vaihtaa huomaamattomasti.

Toisten uikkarit ei mua kiinnosta.

Ja sit voisi vielä täsmentää mikä on vanha, yli 25 vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bikinit on kivoja. Ei kannata pilata omaa nuoruuttaan kuuntelemalla vanhojen suomiakkojen ulinaa. M28

Mikä sinua vaivaa?

Se on vihainen siitä, kun asuin Japanissa kaksi vuotta ja seurustelin paikallisten naisten kanssa. Jokaisessa ketjussa se tulee soittamaan minulle suutaan. :DDD M28

Ei kiinnosta yhtään sinun aasialaiset suhteesi. Mutta voit kertoa niistä haukkumatta suomalaisia naisia. Ja olen muuten itse puoliksi suomalainen, puoliksi indonesialainen (en kerro mistä) mutta ärsyttää se, että sinulta ei tule koskaan kommenttia, jossa et hauku suomalaisia naisia. Miksi? Onko äitisuhteesi kovin vaikea?

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Heti kun miesviha, etenkin suomalaisia miehiä kohtaan kohdistuva viha loppuu ja tuo sinun naurettava hentairaivosi, niin sanon jotakin hellää suominaisista. Sovittu? M28

Vierailija
24/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset vain kalastelee miesten katseita persebikineillä.

Ei kai? En olisi ikinä uskonut. Maailmani romahtaa.

Vierailija
25/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mutta en keulisi sillä ettei yksikään seurustelukumppani Japanissa ollut kiinnostunut jatkamaan.

Vierailija
26/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä olen keski-ikäinen ja kylpylässä yleensä pidän bikineitä. Kokouikkari sitten, kun menen tavalliseen uimahalliin uimaan matkaa.

Minä pidän bikineitä uimahallissakin vesijuostessa. En saa uikkaria päälle kun kipeä, tissi leikattu.

t. toinen keski-ikäinen

Vierailija
27/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua vaivaa?

Ei kiinnosta yhtään sinun aasialaiset suhteesi. Mutta voit kertoa niistä haukkumatta suomalaisia naisia. Ja olen muuten itse puoliksi suomalainen, puoliksi indonesialainen (en kerro mistä) mutta ärsyttää se, että sinulta ei tule koskaan kommenttia, jossa et hauku suomalaisia naisia. Miksi? Onko äitisuhteesi kovin vaikea?

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Heti kun miesviha, etenkin suomalaisia miehiä kohtaan kohdistuva viha loppuu ja tuo sinun naurettava hentairaivosi, niin sanon jotakin hellää suominaisista. Sovittu? M28

Mikä miesviha? Se, että sinä olet jatkuvasti haukkumassa suomalaisia naisia tällä palstalla on loppujen lopuksi miesvihaa? Sinulla voi, ja saa, olla preferenssit sen suhteen, mitä pidät kauniina naisina. Mutta typerän kuvan sinusta saa siinä vaiheessa, kun kirjoitat lauseen "suomilehmä on ruma, japanilainen nainen on kaunis." Tiedät itsekin, että kirjoitat sen vain loukataksesi suomalaisia naisia. Mutta kasva aikuiseksi ensin. Keskustellaan sitten lisää. Sovittu?

Vierailija
28/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28 on yksi pahimpia naisten kiusaajia täällä ja yksi pahimpia uhriutujia.

Vierailija
29/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan vanha nainen 52 v. Käytän bikineitä rannoilla ja uimahallissa. Ihan naru- ja srtig mallisia en. Näyttäisi huvittavalta mulla

Vierailija
30/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit on atolliryhmä.

Sitähän te sivistymättömät muovilisäkehörhöt ette tiedä.

Vierailija
31/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28 paljasti muuten yhdessä ketjussa olevansa alipainon rajalla. Siksi hänen täytyy ilmeisesti haukkua kaikkia paitsi pienikokoisia japanilaisia (siellähän pienikokoisia ovat sekä miehet että naiset). Hassut ajattelukuviot hänellä. Kannattaisiko ensiksi kerryttää normaalisti massaa, ettei tarvitse kärsiä alemmuuskompleksista.

Vierailija
32/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en diggaa bikineitä uimahallissa.

Ikävä kun hyppää pää edellä, niin sen jälkeen joutuu etsimään housujaan altaasta.

Musta bikinit on kivat kun ottaa aurinkoa, ja muutenkin rannalla näppärämmät vaihtaa huomaamattomasti.

Toisten uikkarit ei mua kiinnosta.

Ja sit voisi vielä täsmentää mikä on vanha, yli 25 vai?

Sinäkään et osaa lukea? Aloituksessahan kirjoitetaan hyvin selkeästi KYLPYLÄSTÄ, ei uimahallista.

Vierailija
33/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes ole kokouimapukua, pelkästään monta paria bikineitä.

N53

Vierailija
34/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bikinit on atolliryhmä.

Oletko vähän katkera jostain?

Vierailija
35/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bikinit on atolliryhmä.

Oletko vähän katkera jostain?

En, koska mä olen karisma. Te vaan yritätte olla.

Vierailija
36/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttimaista mennä uimahalliin bikineissä, se on vaan sellainen sosiaalinen kirjoittamaton normi, sama kuin istuisi naistenpuolen saunassa haarat auki. Harvemmin näitä näkee. 

Enpä ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että bikinit uimahallissa olisi jotenkin tyylitöntä. Vuosikausia olen urheilumallisissa bikineissä uinut, enkä mitenkään paheksuvia katseita ole huomannut. Ehkä minua on sitten mulkoiltu salaa.

T. Nelikymppinen

Vierailija
37/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28 tulee keskusteluun ja kirjoittaa jotain niin rumaa että se poistuu. Keskusteluun jossa miehiä ei ole kiusattu sanallakaan. M28 on omasta mielestään uhri.

Vierailija
38/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mitä noista turhista kommenteista välittämään.

En ole kyllä kylpylöissä nähnyt miehien pitävän bikineitä.

Vierailija
39/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua vaivaa?

Se on myös aloittanut tän ketjun; esittää nuorta naista. Supernolo.

Vierailija
40/41 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset bikinit olivat muuttuneet läpikuultaviksi uimassa. Pojat ja miehet katsoivat aika pitkään.